**IKM uke 19**

God morgen :)

Åååå.... I dag er jeg trøtt altså :( bare fordi jeg ikke tok meg en dupp i går :(

Hater å være trøtt hele tiden. :( da orker jeg ingenting :( blir spennende 4 uker altså :D

❤️❤️❤️❤️
God morgen søta :b jeg er trøtt jeg og om det er noen trøst. Og MÅ på jobb :p skal bestille tester så fyke på jobb...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Da var de første morgenkaffen på drukket. og ingen overraskelse at kvalmen kom snikende på. Nå kjente jeg at jobb frister kjempe lite :/

Da var de første morgenkaffen på drukket. og ingen overraskelse at kvalmen kom snikende på. Nå kjente jeg at jobb frister kjempe lite :/
Kan du ikkje ta test snart?? Eg krysser fingrene for deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

i dag har jeg ikke lyst til å dra på jobb i det hele tatt. :p

:D Er jo veldig lovende da :) Hadde du dette sist? Altså nå sist når du testet pos? Kanskje slutte med kaffen og drikke noe annet :D :P

Blir spennende til uka da :D

Hva blir terminen deres? Om vi skulle bli heldige å bli gravide nå?

Her blir det et sted mellom 14 og 20 januar :p Men tenker rundt 20 er riktig :p Blir alltid satt tilbake på UL... Sånn er det å ha små barn :p

God morgen jenter :) håper alle får en strålende dag:) Er så trøtt idag. *gjesp* men får vel komme seg på jobb,så får en heller belønne seg med en liten dupp når man er ferdig:)

Sola stråler her, og det gjorde barna også... Mora derimot :P *Sunhine* :P Får belønne deg en liten dupp senere ja :) Her skal jeg belønne meg nå, en stoooooooooooor dupp :P Først skal jeg sette på tørketrommelen. :)

:D Er jo veldig lovende da :) Hadde du dette sist? Altså nå sist når du testet pos? Kanskje slutte med kaffen og drikke noe annet :D :P

Blir spennende til uka da :D
I sommer mener du? Husker ikke. Men har vørt sånn kvalm som jeg er nå før a. Da testet jeg positivt tidlig

Her blir det et sted mellom 14 og 20 januar :p Men tenker rundt 20 er riktig :p Blir alltid satt tilbake på UL... Sånn er det å ha små barn :p

Sola stråler her, og det gjorde barna også... Mora derimot :p *Sunhine* :p Får belønne deg en liten dupp senere ja :) Her skal jeg belønne meg nå, en stoooooooooooor dupp :p Først skal jeg sette på tørketrommelen. :)

Her blir termin mellom 14-20 januar ett sted her også :-) utrolig kvalm idag. Men kan være for at jeg ikke har orket å spist noe enda. Er ikke noe flink til å spise med engang jeg har stått opp. Så jeg får vel kanskje bare presse i meg noe på jobb:) ja den duppen skal bli god altså..gleder meg allerede. Kort dag idag så da går turen rett hjem på senga:)

Det blir mellom 14 og 16 jan om det har klaffet nå :D

14 januar hvis det har klaffet denne pp :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Og det håper vi selvfølgelig det har gjort:) kjenner det begynner å klø i fingrene etter å teste nå altså. Har kun EN test hjemme. Har ikke bestilt noen enda,for da kommer testetøsa frem med engang:phaha. Bestiller idag eller i morgen,så har jeg noen tester til helga. 7 dpo idag. Kunne ikke bare dagene flydd avgårde. Teste,teste,teste:D

God formiddag damer :-) tempen ligger på 36.3 så ikke særlig høy, men den er over den basaltemp streken da :-) har fremdeles mensmurringer og litt stikk i livmoren.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God formiddag damer :) tempen ligger på 36.3 så ikke særlig høy, men den er over den basaltemp streken da :) har fremdeles mensmurringer og litt stikk i livmoren.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God formiddag til deg også,Frøken:) så lenge den holder seg over er jo det kjempe bra. Håpe mensenmurringer og litt stikk i livmoren er ett tegn på at det er ei lita spire som graver seg ned:D

Back
Topp