Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søta :b jeg er trøtt jeg og om det er noen trøst. Og MÅ på jobbGod morgen
Åååå.... I dag er jeg trøtt altsåbare fordi jeg ikke tok meg en dupp i går
Hater å være trøtt hele tiden.da orker jeg ingenting
blir spennende 4 uker altså
![]()
![]()
God morgen søta :b jeg er trøtt jeg og om det er noen trøst. Og MÅ på jobbskal bestille tester så fyke på jobb...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
i dag har jeg ikke lyst til å dra på jobb i det hele tatt.God tur og kos deg på jobb
![]()
Kan du ikkje ta test snart?? Eg krysser fingrene for degDa var de første morgenkaffen på drukket. og ingen overraskelse at kvalmen kom snikende på. Nå kjente jeg at jobb frister kjempe lite :/
Tester til helga tror jeg.Kan du ikkje ta test snart?? Eg krysser fingrene for deg
Sent from my iPhone using BV Forum
i dag har jeg ikke lyst til å dra på jobb i det hele tatt.![]()
Da var de første morgenkaffen på drukket. og ingen overraskelse at kvalmen kom snikende på. Nå kjente jeg at jobb frister kjempe lite :/
21-22 januar blir termin herHva blir terminen deres? Om vi skulle bli heldige å bli gravide nå?
Her blir det et sted mellom 14 og 20 januarMen tenker rundt 20 er riktig
Blir alltid satt tilbake på UL... Sånn er det å ha små barn
![]()
21-22 januar blir termin her
Ønsker oss en liten skatt![]()
God morgen jenterhåper alle får en strålende dag
Er så trøtt idag. *gjesp* men får vel komme seg på jobb,så får en heller belønne seg med en liten dupp når man er ferdig
![]()
I sommer mener du? Husker ikke. Men har vørt sånn kvalm som jeg er nå før a. Da testet jeg positivt tidligEr jo veldig lovende da
Hadde du dette sist? Altså nå sist når du testet pos? Kanskje slutte med kaffen og drikke noe annet
![]()
![]()
Blir spennende til uka da![]()
Hva blir terminen deres? Om vi skulle bli heldige å bli gravide nå?
![]()
Sola stråler her, og det gjorde barna også... Mora derimot*Sunhine*
Får belønne deg en liten dupp senere ja
Her skal jeg belønne meg nå, en stoooooooooooor dupp
Først skal jeg sette på tørketrommelen.
![]()
Det blir mellom 14 og 16 jan om det har klaffet nåHva blir terminen deres? Om vi skulle bli heldige å bli gravide nå?
![]()
14 januar hvis det har klaffet denne pp
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
God formiddag damertempen ligger på 36.3 så ikke særlig høy, men den er over den basaltemp streken da
har fremdeles mensmurringer og litt stikk i livmoren.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app