Heldiggrisenveldig tørt, foreløpig![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggrisenveldig tørt, foreløpig![]()
sånn som det er nå så går det akkurat ikke rundt :/så skal bli godt med ordentlig lønninger igjen. også liker jeg arbeidstiden. den er fra 0900- 1530![]()
Heldiggrisenher er det super vått i dag..(sorry detaljer!)
Hvor mange dpo er du? 4dpo her.Litt tidlig enda her![]()
Hvor mange dpo er du? 4dpo her.
Godt det ikke bare eg meg3-4 dpo her ogsåMen det kommer å går da
Noen ganger føles det ut som om jeg har tissa på meg
![]()
Det er kjedelig når det blir sånn :/Til trøst så går det ikke akkurat rundt her hellerDeilig arbeidstid da
![]()
Godt det ikke bare eg meg. Trodde nesten det var tanta som luska i dag!!
Det er kjedelig når det blir sånn :/
Om det gjør. det har vi erfart i de siste mndIkke bare kjedelig... går jo på humøret også![]()
Om det gjør. det har vi erfart i de siste mndnesten så vi gikk i fra hverandre her .
Var det jeg også tenkte, men hun kom tidlig sist pp, så hun sjokkerer meg ikke lengrehehe... Er vel litt tidlig![]()
Ikm onsdag 7 mai er vell ca 6 dpo og har nå i 2 dager hatt menssmerter og er så trøtt heilt ut av en anna verden!! Hmm.. Håper det klorer seg fast en liten spire der denne gangen!!
Appen![]()
Supert!!Da setter jeg deg opp på listavelkommen til skravlegjengen
![]()
Var det jeg også tenkte, men hun kom tidlig sist pp, så hun sjokkerer meg ikke lengre
Ikm onsdag 7 mai er vell ca 6 dpo og har nå i 2 dager hatt menssmerter og er så trøtt heilt ut av en anna verden!! Hmm.. Håper det klorer seg fast en liten spire der denne gangen!!
Appen![]()
I dag ble EL-testen endelig positiv. Er veldig glad for at jeg fortsatte å teste selv om jeg trodde den hadde vært. Da har jeg EL i morgen hvis ting er som det pleier og da bytter jeg ikm-uke. Lykke til jenter! Jeg kommer til å snike på dere. Har virkelig troa på deg Bina!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja sulten hele tiden og fryktelig oppblåst(sikkert matinntaket).. Håper det er noe nå, og at jeg ikke leter for hardt etter symptomer eller at kroppen tuller med megVelkommenSpennende symptomer
![]()
![]()
Har også vært veldig trøtt siden 6-7 dpo.Ikm onsdag 7 mai er vell ca 6 dpo og har nå i 2 dager hatt menssmerter og er så trøtt heilt ut av en anna verden!! Hmm.. Håper det klorer seg fast en liten spire der denne gangen!!
Appen![]()