**IKM uke 19**

Fler som er "plaget" med mye Elslim?
Etter dobesøk,så kan jeg bare sitte å tørke og tørke:/ denne gangen er det virkelig mye altså. Sorry

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg pleier å få EL på dag 17. Da har jeg 30 dager syklus.

Ønsker oss en liten skatt ❤️
Jeg venter også eggløsning på dag 17:D Så håper jeg vi flytter over til januar!

Etter dobesøk,så kan jeg bare sitte å tørke og tørke:/ denne gangen er det virkelig mye altså. Sorry

Det er vel bare positivt:) Jeg har ikke så mye.. :/ Skulle ønske jeg hadde mer, så drikker grapefrukt juice hver morgen :)

Jeg har vel heller for lite EL-slim.

Jeg også:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi får trøste oss med at det er ikke mengden slim det kommer an på for å bli gravid. Er tross alt gullegget som må befruktes :-)
Tar tid å lage den perfekte match :-)

Vi får trøste oss med at det er ikke mengden slim det kommer an på for å bli gravid. Er tross alt gullegget som må befruktes :-)
Tar tid å lage den perfekte match :-)

Det er sant :) Håper bare slimhinnene vokser seg tykke nok til at egget kan feste seg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff... Et stort steg må tas nå.
Må vel komme igang med å fikse legger og lår til avreisen i morgen :) Funker vel dårlig med vinterpels i varmere strøk :)

Huff... Et stort steg må tas nå.
Må vel komme igang med å fikse legger og lår til avreisen i morgen :) Funker vel dårlig med vinterpels i varmere strøk :)

Hihi. Det er alltid så tiltak å barbere leggene. Hvor skal dere? Viktig med glatte legger på stranda;)

Ja, det er et stort tiltak :p
Skal til Alanya :)

Deilig :D Tror kanskje du nevnte det til meg tidligere, eller så er det ei til her inne som skal der :)

Så utrolig deilig det er ute idag:) hadde ikke trengt å blåst så fælt. Men har det lunt å godt i solveggen her,så skal ikke klage:D
Jeg sitter også i solveggen å koser meg :D Nyt sola Susieguri.

Så utrolig deilig det er ute idag:) hadde ikke trengt å blåst så fælt. Men har det lunt å godt i solveggen her,så skal ikke klage:D
Nyt sola i solveggen :)
Er nydelig her også i dag, men kommet litt vind nå utpå dagen.

Jeg sitter også i solveggen å koser meg :D Nyt sola Susieguri.

Det er så deilig ute idag. Håpe resten av påsken er sånn også :) takk for det Molly. Kose deg masse masse du også:)

Nyt sola i solveggen :)
Er nydelig her også i dag, men kommet litt vind nå utpå dagen.

takk,xlibrax80:) kose deg med å barbere legger og lår du da:p hehe.

Pleier ikke å ha så mye. Men nå er det nesten litt kvalmt. Jaja,slipper ekstra glidemiddel da:ø

Back
Topp