**IKM uke 19**

Blir 5 år nå i mai! Ja gøy for både små og store det:p så koselig da. Savner en ordentlig jentekveld altså. Det er jo så kos å bare sitte sånn å skravle å kose seg med god mat:D kose dere masse ikveld da:)
Vi skal kose oss masse :D Kanskje det blir litt vin også ;)

Blir 5 år nå i mai! Ja gøy for både små og store det:p så koselig da. Savner en ordentlig jentekveld altså. Det er jo så kos å bare sitte sånn å skravle å kose seg med god mat:D kose dere masse ikveld da:)

ålreit det også da:) det er sant. Men vi får satse på go'vær i mårra. Er vel meldt helt strålende vær i mårra. Da skal dagen tilbringes i solveggen hvertfall:p

Har dere campingvogn? Ja nå er det ikke lenge igjen til avreise din heldiggris:)
Ja, vi har campingvogn :)
Er kos med turer meg vogn. Nå har vi skaffet oss sommerplass. Åpent mellom 1 mai og 1 oktober.

Nei, kun to døgn igjen til vi rusler ombord i flyet :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Ja, vi har campingvogn :)
Er kos med turer meg vogn. Nå har vi skaffet oss sommerplass. Åpent mellom 1 mai og 1 oktober.

Nei, kun to døgn igjen til vi rusler ombord i flyet :)

Så gøy! Hvor i landet har dere ordna plass?

Eggløsningstestene mine også varierer veldig. De kan bli sterkere, for så å bli svakere også sterkere igjen. Min eggløsningstest går ofte fra sånn som din til positiv på en dag :)

Kanskje ikke ta sorgen på forskudd da. Hehe ;) har bare brukt eggløsningstest fra februar. Har da fått positiv test på dag 15 og 16. Mars fikk jeg positiv på dag 14 og 15. Er på CD13 idag. Så håper den blir positiv snart altså :)

Kanskje ikke ta sorgen på forskudd da. Hehe ;) har bare brukt eggløsningstest fra februar. Har da fått positiv test på dag 15 og 16. Mars fikk jeg positiv på dag 14 og 15. Er på CD13 idag. Så håper den blir positiv snart altså :)
Da blir den nok positiv ila noen dager :) Jeg har de siste periodene hatt pos på cd17, tror det stemmer denne pp også :)

Ja det syns jeg du kan unne deg altså :) her blir det faktisk ett vin glass eller to til maten ikveld med mannen også :) mamman min ville ha vesla på overnattingbesøk. Så vi skal kose oss masse ikveld :)
Så deilig :D Da må dere jo unne dere et par glass vin. Nå fikk jeg lyst på biff og rødvin!

Eller,jeg har en type som ikke er noe glad i vin. Så blir ett par øl på han istedenfor:) kose oss skal vi hvertfall. Vi skal ha biff til middag idag;)
Ikke min heller! Han er en øl mann. Litt kjipt, for da kan vi aldri dele en vin på kvelden. Og derfor gidder jeg aldri å åpne en, for da må jeg drikke hele selv :P

Molly og suseguri.
Vi har vognplass i Eikesdal. Er 6-7 mil fra Molde.
Er koselig med campinglivet, men jeg vil ha vogn. Sambo har løst på bobil, men jeg har sagt det får bli når vi blir enda eldre :)

Ikke min heller! Han er en øl mann. Litt kjipt, for da kan vi aldri dele en vin på kvelden. Og derfor gidder jeg aldri å åpne en, for da må jeg drikke hele selv :p

Har en vinkartong her,så gir bare resten til søstra mi som skal ut i morgen :) haha. Sånn gjør vi det her i går'n:p men ja det er ganske kjedelig,blir aldri til at jeg åpner ei flaske heller. Da går jeg for pilsen sammen med mannen istdenfor:)

Molly og suseguri.
Er koselig med campinglivet, men jeg vil ha vogn. Sambo har løst på bobil, men jeg har sagt det får bli når vi blir enda eldre :)

Ville nok starta med ei vogn jeg også. Så får man gå for en bobil når man blir endel oppi åra ja:) skal være med på campingtur til sommeren,gleder meg masse:D

Molly og suseguri.

:D Bobil er gøy når en er litt eldre ja. Bare kjøre rundt hvor en vil ;)

Må også vente en uke til. Sist pp var el på CD22. Håper ikke det blir så sent denne gangen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp