Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter også eggløsning på dag 17Jeg pleier å få EL på dag 17. Da har jeg 30 dager syklus.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Det er vel bare positivtFler som er "plaget" med mye Elslim?
Etter dobesøk,så kan jeg bare sitte å tørke og tørke:/ denne gangen er det virkelig mye altså. Sorry
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg har vel heller for lite EL-slim.Fler som er "plaget" med mye Elslim?
Etter dobesøk,så kan jeg bare sitte å tørke og tørke:/ denne gangen er det virkelig mye altså. Sorry
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg ogsåJeg har vel heller for lite EL-slim.
Vi får trøste oss med at det er ikke mengden slim det kommer an på for å bli gravid. Er tross alt gullegget som må befruktesJeg også
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er santVi får trøste oss med at det er ikke mengden slim det kommer an på for å bli gravid. Er tross alt gullegget som må befruktes
Tar tid å lage den perfekte match
Hihi. Det er alltid så tiltak å barbere leggene. Hvor skal dere? Viktig med glatte legger på strandaHuff... Et stort steg må tas nå.
Må vel komme igang med å fikse legger og lår til avreisen i morgenFunker vel dårlig med vinterpels i varmere strøk
Ja, det er et stort tiltakHihi. Det er alltid så tiltak å barbere leggene. Hvor skal dere? Viktig med glatte legger på stranda![]()
DeiligJa, det er et stort tiltak
Skal til Alanya
Jeg sitter også i solveggen å koser megSå utrolig deilig det er ute idaghadde ikke trengt å blåst så fælt. Men har det lunt å godt i solveggen her,så skal ikke klage
![]()
Lilla86 skal også dit, men er vel enda noen dager til de reiserDeiligTror kanskje du nevnte det til meg tidligere, eller så er det ei til her inne som skal der
![]()
Nyt sola i solveggenSå utrolig deilig det er ute idaghadde ikke trengt å blåst så fælt. Men har det lunt å godt i solveggen her,så skal ikke klage
![]()
Jeg sitter også i solveggen å koser megNyt sola Susieguri.
Nyt sola i solveggen
Er nydelig her også i dag, men kommet litt vind nå utpå dagen.
OkeiLilla86 skal også dit, men er vel enda noen dager til de reiser
Vet hvor de skal boOkeiDeilig da. Kanskje dere treffes
![]()
Så gøyVet hvor de skal bo