**IKM uke 19**

Ånei! Verre for deg som har EL rundt hjørnet da! Jeg venter den ikke før slutten av neste uke. Håper du ikke blir for dårlig til litt aksjelegging!

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei det må jeg klare uansett!! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Syk du også. Vond hals og kjennes ut som det er feber på vei her og. Knasker Paracet og slurper i meg nypeekstrakt for harde livet. Skal bli kvitt dette faenskapet før eggløsning.
Typisk å bli syk nå da :(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Du også :( Jeg har tatt overdose med c vitamin. Drukket te og kakao!! Tatt 6 strepsils nå på kvelden. Kan ikke bli syk nå.

Du også :( Jeg har tatt overdose med c vitamin. Drukket te og kakao!! Tatt 6 strepsils nå på kvelden. Kan ikke bli syk nå.

:( nei nei nei.
Tok overdose c vitamin i går jeg . hjalp ingenting, for nå har jeg mistet stemmen og halsen er verre. men formen er grei da. ikke noe feber heldigvis. (skulle vel bare mangle at jeg får det nå da)

men vi må legge inn aksjer for det. Leste at det var flere som ble gravide den pp de var skikkelig forkjøla.
Så da er det håp for oss også :)

Tok overdose c vitamin i går jeg . hjalp ingenting, for nå har jeg mistet stemmen og halsen er verre. men formen er grei da. ikke noe feber heldigvis. (skulle vel bare mangle at jeg får det nå da)

men vi må legge inn aksjer for det. Leste at det var flere som ble gravide den pp de var skikkelig forkjøla.
C-vitaminsjokk tar du 2-3 ganger om dagen :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Klart det er håp! Aksjer skal jeg få lagt inn om jeg spyr til og med. :P Hihi. Men er bedre i halsen i dag (svelget). Tok to doser 1000mg c vitamin i går, og drikker grapefruktjuice med c vitamin i ;)

tok 2 runder i går. skal kjøre på med noen runder etterpå. trøkke innpå med chilli og...
Det er godt! Vi har ikke tid til å være syke. Jeg er så spent på denne pp her :D *HYL* Nå var vertfall forholdene i livmora slik de skulle være, så da er jeg spent på lutealfasen min denne pp. Gynekologene mener jo det er derfor jeg har hatt så kort lutealfase.. pga at forholdene og eggene ikke har vært optimale, ikke pga lavt progesteron.

Høres bra ut,for jeg våkna på hytta i dag meg tett nese og vond hals :-P håper på litt aksjelegging i dag :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er godt! Vi har ikke tid til å være syke. Jeg er så spent på denne pp her :D *HYL* Nå var vertfall forholdene i livmora slik de skulle være, så da er jeg spent på lutealfasen min denne pp. Gynekologene mener jo det er derfor jeg har hatt så kort lutealfase.. pga at forholdene og eggene ikke har vært optimale, ikke pga lavt progesteron.
Har aldri tid til å være syk. Jeg og er spent på denne pp. Har en god følelse på januar. Og håper vi får to streker :D weeeee! Håper gynekologen har rett ned at du ikke trenger progesteronstøtte,at kroppen klarer det på egenhånd.

Jeg har begynt å merke el smerter , men slimet er det ikke så mye å skryte av.

Høres bra ut,for jeg våkna på hytta i dag meg tett nese og vond hals :-P håper på litt aksjelegging i dag :-)

Så mange som er syke nå da :( god bedring til deg og

Så mange som er syke nå da :( god bedring til deg og

Takk i ligemåde <3

Her våkna jeg til sår hals selv. Hakke tid til det nå.Nå er det aksjer innlegging hver dag som står for tur. Orker ikke å bli syk da altså. Nå skal vi på badeland å kose oss litt. Regner å blåser fælt her idag,så da må man jo ha noe å gjøre så vesla ikke kjeder seg. Ønsker alle dere flotte damer en fin dag:)

God bedring til alle dere som er blitt syke :)
Skyndt dere å bli friske :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Har aldri tid til å være syk. Jeg og er spent på denne pp. Har en god følelse på januar. Og håper vi får to streker :D weeeee! Håper gynekologen har rett ned at du ikke trenger progesteronstøtte,at kroppen klarer det på egenhånd.

Jeg har begynt å merke el smerter , men slimet er det ikke så mye å skryte av.

Håper det!! Jeg har også god tro denne pp. Jeg har også begynt å få eggløsningssmerter, men ikke noe særlig slim tror jeg. Bare sædrester evnt. :P

Her våkna jeg til sår hals selv. Hakke tid til det nå.Nå er det aksjer innlegging hver dag som står for tur. Orker ikke å bli syk da altså. Nå skal vi på badeland å kose oss litt. Regner å blåser fælt her idag,så da må man jo ha noe å gjøre så vesla ikke kjeder seg. Ønsker alle dere flotte damer en fin dag:)
God bedring til deg også! :)

..jeg får visst ikke ikm før neste uke, så melder meg av her. Lykke til alle sammen @:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

..jeg får visst ikke ikm før neste uke, så melder meg av her. Lykke til alle sammen @:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk, i lige måde :D

Back
Topp