**IKM uke 19**

Ikm 10/11. hvis ting er som vanlig etter en kjemisk. Sett meg opp på 11. du :). Pp4

Sent from my iPhone using BV Forum

Syntes jeg fortjente dette nå :D
ImageUploadedByBV Forum1397458749.680385.jpg

Bare kvalmen hadde dratt sin vei nå da :( så kunne jeg i det minste nyyyyyte det :P

❤️❤️❤️❤️

Var enda godt:D tenkte pp . Nei nei ikke du, det får du ikke lov til :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hehehe :D :P Får håpe det blir stor mage igjen da :P Men etter denne blir den en mnd pause. Vil IKKE ha 3 i samme mnd :P Holder med to :D :P haha

Må jo ha noe å gjøre om dagene :) Kan ikke bare tenke på baby :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Nei det er sant. Ikke bare bare å være en prøver;) godt å ha litt å pusle med også da. Nå skal du jo snart avgårde på 2 ukers ferietur din heldiggris:) håper sola å varmen er det som skal til for at spira sitter for dere denne gang. Må jo bare det nå syns jeg:D

kroppen verker og jeg trenger å pleie meg selv- enda er det 2 timer til mannen er hjemme :(

Nei det er sant. Ikke bare bare å være en prøver;) godt å ha litt å pusle med også da. Nå skal du jo snart avgårde på 2 ukers ferietur din heldiggris:) håper sola å varmen er det som skal til for at spira sitter for dere denne gang. Må jo bare det nå syns jeg:D
Ja, er ikke mange dagene igjen nå :) Skal bli godt med to uker der vi kun kan være oss to og bruke tiden på kun oss.
Så får vi lade batteriene, ha sex og lage januarskatten vår :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Back
Topp