Nå gleder jeg meg til påskefri med hyttetur og gode påskemiddager :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Høres helt herlig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå gleder jeg meg til påskefri med hyttetur og gode påskemiddager :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi brukte jo kjempe lang tid på a også.Synes det er ekstremt rart at det har tatt så lang tid. Skjønner jo at det tar lengre tid når man hele tiden skal ombestemme seg...
Nei, jeg håper virkelig at lille spire klamrer seg fast hos deg og blir til termin i januar![]()
Vi brukte jo kjempe lang tid på a også.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja vi brukte mer enn ett år. Nå har vi vel brukt 2. Har vel brukt like lang tid nå som med a. Ikke rart man er utålmodigBrukte dere mer enn 1 år?? Men dere har brukt lengre tid nå har dere ikke?
Ja vi brukte mer enn ett år. Nå har vi vel brukt 2. Har vel brukt like lang tid nå som med a. Ikke rart man er utålmodig
Er her jeg skal være. Tempen falt under coverline. Vente på TR da.
Kjedelig, men forventet...
![]()
men om tanta kommer så håper jeg vi kommer på januar sammen
a festa seg 18 mnd etter siste sa, husker ikke helt hvor lang tid vi brukte før det. men nærmere 2 år ja.Visste dere hadde brukt lang tid på knerten men at det var så lenge husket jeg virkelig ikke.
Håper det klaffer snart.
![]()
grafen ser dessverre ikke veldig overbevisende ut heller under coverlineLov å håpe
Vet ikke om hun har kommetmurrer veldig i magen og i ryggen. Vet ikke om det er TR som kommer eller det at jeg må veldig på do
![]()
grafen ser dessverre ikke veldig overbevisende ut heller under coverlineså det er det greit tanta kommer, så ikke syklus blir heeelt på bærtur. vi skal på januar sammen. går ikke inn på noen terminforum uten deg
![]()
a festa seg 18 mnd etter siste sa, husker ikke helt hvor lang tid vi brukte før det. men nærmere 2 år ja.
Jeg og håper det klaffer snart. skulle jo hatt en liten knert nå, men sånn ble det ikke. skulle hatt menstermin i disse dager![]()
trøste klem snuppaTrist
Ja, hun har kommet for fulltMed hele sulamitten med kramper og greier
![]()
Vi får håpe Januar er mnd vår![]()

trøste klem snuppa
Da er januar mnd vår![]()

babykliser er bare tull. har ikke funket på meg i det hele tatt wild yamen har vært fin på syklusen og pms hos meg- fikk mindre blødningsdager..Wild yam og babyklister funket ikke... Vel kanskje, fikk nå 11-12 dager med lutealfase da![]()
babykliser er bare tull. har ikke funket på meg i det hele tatt wild yamen har vært fin på syklusen og pms hos meg- fikk mindre blødningsdager..
jeg begynte med babyklister før el, siden den skal være så fin og flott på livmorslimhinna. men da hadde vi jo ikke sex så vet egentlig ikke om den funket bedre da. men brukte den da jeb ble gravid i august , men hjelp ikke som noe akutt sa, som det står på flaskaMåtte jo prøves
Men ingen av de hadde noe spesiell effekt på meg, må kanskje bruke noen mnd?
Får se om det skjer noe denne mnd, eller får en håpe at jeg får hjelp av Heggelund i mai.![]()
Tviler siden jeg har klart å bli gravid 2 (3) ganger på så kort syklus.
jeg begynte med babyklister før el, siden den skal være så fin og flott på livmorslimhinna. men da hadde vi jo ikke sex så vet egentlig ikke om den funket bedre da. men brukte den da jeb ble gravid i august , men hjelp ikke som noe akutt sa, som det står på flaskamen wild yam måtte jeg bruke noen mnd før jeg merket effekten av den.
jeg detter ut av denne tempinga jeg. så neste mnd så dropper jeg det.Å ja. Ok
Nei, dette blir en fri mndOrker egentlig ikke å tempe heller
Så stress
![]()