**IKM uke 19**

Nå har jeg laget sjokolademousse som også jeg kan spise :) Gleder meg til den er kald og god :)

Hva gjør dere jenter på en søndag?

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Nam. Hørtes veldig godt ut:) idag tar jeg det helt med ro, akkurat sett på fotballkamp . Så nå blir det å lage litt vafler som vesla som har bestilt:p nydelig vær idag,men blåser så fælt at går omtrent ikke ann å være ute. hva gjør så du da? :)

Nam. Hørtes veldig godt ut:) idag tar jeg det helt med ro, akkurat sett på fotballkamp . Så nå blir det å lage litt vafler som vesla som har bestilt:p nydelig vær idag,men blåser så fælt at går omtrent ikke ann å være ute. hva gjør så du da? :)
Ja, den er god. Laget av krem, egg, 70% sjokolade og litt stevia (sukker for diabetikere).

Her er det regn og vind, så kun innedag.
Snart steike koteletter å kose oss med :)

Hva er det som sies: Selvgjort er velgjort :p
Neida, dagen derpå er en fæl dag for mange. Håper du snart er bedre :)

Tror aldri jeg har hatt en så fæl bakrus før, men det går seg til :-) takker for det :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

[ quote="♥Tullerusk♥, post: 17313751, member: 16019"]Krysser fingrene :D

Kom forresten et kryss tilslutt da... Blææ, hvorfor kan jeg ikke bare kaste de dumme testene etter at tiden har gått ut :confused:[/quote]
Får vi se?

Får vi se?

Lagd egen tråd nå men her er den :) Synes den ser blå ut :)

co4e.jpg

Nå har jeg laget sjokolademousse som også jeg kan spise :) Gleder meg til den er kald og god :)

Hva gjør dere jenter på en søndag?

Hørtes veldig godt ut... Fikk lyst på Freia sin med daim i :D Og maaaasse krem :D :P

Bare slappe av i dag :)

Har stekt vafler for svigerfamilien i dag på hytta. Namm namm :)

Er på CD 7 nå, og tanta var ferdig på CD 5 som vanlig.
MEN jeg har fortsatt mens-smerter og de pleier å være ferdig omtrent CD 3-4. Så nå begynner jeg å bli mektig lei.
Lurer på om det har noe med pergoen jeg tok forrige pp? Mens-smerter fra helvete denne gangen var det også.

Buuuuh...måtte bare klage litt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp