**IKM uke 19**

Ja da bare må det jo skje denne gangen. Ligger i korta det da:p

Nå går turen til nevøen min som skal feire 1 års dagen sin:D tror jeg gleder meg mer enn vesla til alle de gode kakene... Kakemonsteret kaller vesla meg bare:p:D haha.

Hva skal dere flotte damer idag?

Hehe.. Så søt :D Hvor gammel er hun? :) Kose dere i selskapet :)

Ingenting her i dag. Jentene leker og koser seg, guttungen sitter planta foran tven med Spideman på Disney XD. Tegneserie tulling som meg må jo se litt selv også :P

Krysser fingrene :)

Nå går turen til nevøen min som skal feire 1 års dagen sin:D tror jeg gleder meg mer enn vesla til alle de gode kakene... Kakemonsteret kaller vesla meg bare:p:D haha.

Hehe :)

Her blir det nok en rolig dag med gubben :p
Akkurat spist lunsj/middag :) Omelett med purre, paprika og ost :) Nam :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Ååååå hørtes HIMMELSK ut :D Spist loff skiver med rekesalat :P Og drukket tab (kaffen min :P ) Men ingenting smakte noe særlig :P :(

Ååååå hørtes HIMMELSK ut :D Spist loff skiver med rekesalat :P Og drukket tab (kaffen min :P ) Men ingenting smakte noe særlig :P :(
Det var veldig godt :)
Må jo ha proteiner etter operasjonen, men er egentlig for lite flink med å få de i meg. Synd at proteinshake er full av karbohydrater. De ødelegger blodsukkeret mitt.

Det var veldig godt :)
Må jo ha proteiner etter operasjonen, men er egentlig for lite flink med å få de i meg. Synd at proteinshake er full av karbohydrater. De ødelegger blodsukkeret mitt.

Ja, det er dumt... :( Men det må vel være det? Har du hørt med disse som selger ut om det finnes noe uten så mye karb?

Ja, det er dumt... :( Men det må vel være det? Har du hørt med disse som selger ut om det finnes noe uten så mye karb?
Driver å leter rundt :)
De fleste er faktisk flink med å skrive innhold på nettsidene sine.
Men finner nok ut av det :)
100 gram ovnsstekt kalkunbryst gir 33 gram protein. Så vurderer å ordne slikt. Kan jo også brukes som pålegg :-)

Hehe.. Så søt :D Hvor gammel er hun? :) Kose dere i selskapet :)

Ingenting her i dag. Jentene leker og koser seg, guttungen sitter planta foran tven med Spideman på Disney XD. Tegneserie tulling som meg må jo se litt selv også :p

Krysser fingrene :)

Hun blir 5 år nå i mai. Herlig alder:) (ikke like herlig når hun tester grensene,se hvor langt hun kan gå før a mor må være litt streng å sette ned foten:p tar meg selv i å sitte å se på masse tegnefilmer med jentungen jeg da. Haha. Men er jo så gøy/koselig å se opp igjen de filmene man elsket når man selv var liten:D takk for det. Skal kose oss masse. Vesla har prinsessedilla om dagen så hun er kledd opp som ei lita prinesse. Rosa fra topp til tå:p

Deilig med en rolig dag også da. Her er det surt og regner idag,så blir soffan her ikveld også. Om jeg ikke drar på bursdag ikveld som jeg er bedt på. Vi får sjå,vi får sjå:) nå ble jeg sulten igjen også. Nam. Det hørtes veldig godt ut:)

Driver å leter rundt :)
De fleste er faktisk flink med å skrive innhold på nettsidene sine.
Men finner nok ut av det :)
100 gram ovnsstekt kalkunbryst gir 33 gram protein. Så vurderer å ordne slikt. Kan jo også brukes som pålegg :)

Ja, det høres veldig godt ut :) Har fått beskjed av en overlege at jeg burde gå på lav karbo, er da ikke SÅ tjukk da ::confused: Har litt rundt magen :P

Hun blir 5 år nå i mai. Herlig alder:) (ikke like herlig når hun tester grensene,se hvor langt hun kan gå før a mor må være litt streng å sette ned foten:p tar meg selv i å sitte å se på masse tegnefilmer med jentungen jeg da. Haha. Men er jo så gøy/koselig å se opp igjen de filmene man elsket når man selv var liten:D takk for det. Skal kose oss masse. Vesla har prinsessedilla om dagen så hun er kledd opp som ei lita prinesse. Rosa fra topp til tå:p

Deilig med en rolig dag også da. Her er det surt og regner idag,så blir soffan her ikveld også. Om jeg ikke drar på bursdag ikveld som jeg er bedt på. Vi får sjå,vi får sjå:) nå ble jeg sulten igjen også. Nam. Det hørtes veldig godt ut:)

Hehehehe :D Hørtes herlig ut. :) Vesla er litt prinsesse. Mellomste har egentlig aldri vært så veldig sånn, men hun kan plutselig snu helt rundt og alt skal være så prinsesse og dull og dall :P Koselig, men ikke så heldig for den tynne sminkepungen min :P

Farter rundt i dag. Frisør, fotograf, besøk hos Brodern med familie, besøk til farmor og fest i kveld :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehehehe :D Hørtes herlig ut. :) Vesla er litt prinsesse. Mellomste har egentlig aldri vært så veldig sånn, men hun kan plutselig snu helt rundt og alt skal være så prinsesse og dull og dall :p Koselig, men ikke så heldig for den tynne sminkepungen min :p

Hahaha,det samme her. Det tynner ut i den lille sminkepungen min også,etter å ha kommet inn på badet og sett vesla virkelig pynte seg til bursdag nå..hahaha. nei og nei. :p Godt man har sminkefjerner. Nå fikk jeg meg en god latter. "Mamma,mamma ligner jeg på askepott nå?" Nesten lik sa jeg..selvom det egentlig ser ut som hun har tatt seg en tur ned i pipa. Hun skal ha for forsøket hvertfall. Lille snuppa<3

Ikm 7 mai på meg. Pp 13, så syns godt det kan klaffe snart (å med 33 dager lang syklus så går tiden sent:()

Gøy å farte litt også da. Har du tatt bilder av deg selv? Skal kanskje ut ikveld selv. Men vet ikke helt enda. Vi får se åssen dagen utvikler seg:)
Har tatt kjærestebilder og bilder med hele familien min :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, det høres veldig godt ut :) Har fått beskjed av en overlege at jeg burde gå på lav karbo, er da ikke SÅ tjukk da ::confused: Har litt rundt magen :P
Jeg lever vel egentlig utfra lavkarbo, men ikke nazi. Spiser fullkornspasta og ris, spiser brød av og til, og unner meg pizza om jeg ønsker. Så har ikke kutta ut alt som er fyfy på lavkarbo.
Men jeg lever sunt, slik at blodsukkeret mitt holder seg fint.
Defleste friske mennesker har langtidsblodsukker opptil 6,1 %.
En velregulert diabetiker skal ligge under 7 %, og jeg har 5 %.

Hahaha,det samme her. Det tynner ut i den lille sminkepungen min også,etter å ha kommet inn på badet og sett vesla virkelig pynte seg til bursdag nå..hahaha. nei og nei. :p Godt man har sminkefjerner. Nå fikk jeg meg en god latter. "Mamma,mamma ligner jeg på askepott nå?" Nesten lik sa jeg..selvom det egentlig ser ut som hun har tatt seg en tur ned i pipa. Hun skal ha for forsøket hvertfall. Lille snuppa<3

Hahahahahaha :D Herlig :D

Jeg lever vel egentlig utfra lavkarbo, men ikke nazi. Spiser fullkornspasta og ris, spiser brød av og til, og unner meg pizza om jeg ønsker. Så har ikke kutta ut alt som er fyfy på lavkarbo.
Men jeg lever sunt, slik at blodsukkeret mitt holder seg fint.
Defleste friske mennesker har langtidsblodsukker opptil 6,1 %.
En velregulert diabetiker skal ligge under 7 %, og jeg har 5 %.

Veldig bra :D Jeg ligger litt over. Tror jeg hadde 8,7 (husker ikke helt nå, men kan sjekke etterpå) etter en glukosebelastningen jeg hadde sist svangerskap. Ikke nødvendig i det hele tatt. De på sykehuset skjønte ikke helt hvorfor jeg var der etter at de tok langtidssukkeret mitt :P men men fikk nå apparat da, så da fikk mamma et ekstra et når jeg var ferdig med svangerskapet :P Hadde fint BS gjennom resten av svangerskapet :P

Men det er viktig å kose seg også :) Prøver å spise mindre poteter og pasta, men har blitt så glad i poteter i de siste årene :P Må bare bli flinkere på kylling etc... Nå er jeg blitt hekta på fiskepinner :P

Veldig bra :D Jeg ligger litt over. Tror jeg hadde 8,7 (husker ikke helt nå, men kan sjekke etterpå) etter en glukosebelastningen jeg hadde sist svangerskap. Ikke nødvendig i det hele tatt. De på sykehuset skjønte ikke helt hvorfor jeg var der etter at de tok langtidssukkeret mitt :P men men fikk nå apparat da, så da fikk mamma et ekstra et når jeg var ferdig med svangerskapet :P Hadde fint BS gjennom resten av svangerskapet :P

Men det er viktig å kose seg også :) Prøver å spise mindre poteter og pasta, men har blitt så glad i poteter i de siste årene :P Må bare bli flinkere på kylling etc... Nå er jeg blitt hekta på fiskepinner :P
Utfra langtidsblodsukkeret mitt, så ligger mine daglige målinger på 4,5 :)

Ja, hva man putter i munnen er det som er viktig. Og det man putter i munnen hver dag. Ikke det man spiser en gang i måneden.

Back
Topp