Håpet er ikke ute før TR kommer daTestet i dag ja, kunne ikke se noe der. Så har nok ikke gått denne gangen. Skal bruke prog frem til mandag egentlig, men vurderer å bare slutte på det nå. 12 dpo og negativ test

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet er ikke ute før TR kommer daTestet i dag ja, kunne ikke se noe der. Så har nok ikke gått denne gangen. Skal bruke prog frem til mandag egentlig, men vurderer å bare slutte på det nå. 12 dpo og negativ test

KjedeligTestet i dag ja, kunne ikke se noe der. Så har nok ikke gått denne gangen. Skal bruke prog frem til mandag egentlig, men vurderer å bare slutte på det nå. 12 dpo og negativ test
Men jeg tenker det fortsatt er håp! Mange som tester positivt senere enn 12dpo! Men full forståelse for at det er lett å gi opp nå.Bra! Viktig å kose seg litt når det ikke gårSiden jeg ikke ble gravid denne runden, så blir det biff, rødvin oooog masse lakris i kveldGlad på egne vegne for at jeg tok sorgene på forskudd og hadde «ble ikke gravid»-knekken i går kveld. Så skal jeg klare å kose meg i helga uansett
![]()
Jeg har brukt å «trøste meg» med litt for mye lakris og Pepsi Max
Det er sant, tester frem til mandag og så slutter jeg på prog støtte og får mensenHåpet er ikke ute før TR kommer da![]()
Bare føler at «alle» tester positivt 8-10 dpoKjedeligMen jeg tenker det fortsatt er håp! Mange som tester positivt senere enn 12dpo! Men full forståelse for at det er lett å gi opp nå.

Det synes jeg jammen vi fortjenerBra! Viktig å kose seg litt når det ikke gårJeg har brukt å «trøste meg» med litt for mye lakris og Pepsi Max
![]()
Jeg vet, det er skikkelig drittBare føler at «alle» tester positivt 8-10 dpo![]()
Men hang in there
12dpo i dag.., Negativ cb. Regner med tante rød kommer i natt eller i helgen. Har mensmurringer.
Absolutt!Det synes jeg jammen vi fortjener![]()
All respekt til dem som må stå i dette i månedsvis og årevis. Det er søren ikke lett!

Gravid
TakkGratulerer!![]()
![]()
Velfortjent! Jeg pleier også å nyte biff og rødvin de prøveperioden ting ikke klaffer!Siden jeg ikke ble gravid denne runden, så blir det biff, rødvin oooog masse lakris i kveldGlad på egne vegne for at jeg tok sorgene på forskudd og hadde «ble ikke gravid»-knekken i går kveld. Så skal jeg klare å kose meg i helga uansett
![]()

Haha! Elsker detVelfortjent! Jeg pleier også å nyte biff og rødvin de prøveperioden ting ikke klaffer!etter spontanabort går jeg litt hardere til verks, da er det sprit og full fest som gjelder
![]()
Såpass må det værra!Håper du har kost deg maks i kveld!Siden jeg ikke ble gravid denne runden, så blir det biff, rødvin oooog masse lakris i kveldGlad på egne vegne for at jeg tok sorgene på forskudd og hadde «ble ikke gravid»-knekken i går kveld. Så skal jeg klare å kose meg i helga uansett
![]()