IKM uke 19 ❤️

Testet i dag ja, kunne ikke se noe der. Så har nok ikke gått denne gangen. Skal bruke prog frem til mandag egentlig, men vurderer å bare slutte på det nå. 12 dpo og negativ test
Kjedelig :Heartred Men jeg tenker det fortsatt er håp! Mange som tester positivt senere enn 12dpo! Men full forståelse for at det er lett å gi opp nå.

Siden jeg ikke ble gravid denne runden, så blir det biff, rødvin oooog masse lakris i kveld :hilarious: Glad på egne vegne for at jeg tok sorgene på forskudd og hadde «ble ikke gravid»-knekken i går kveld. Så skal jeg klare å kose meg i helga uansett:joyful:
Bra! Viktig å kose seg litt når det ikke går :Heartred Jeg har brukt å «trøste meg» med litt for mye lakris og Pepsi Max:angelic:

Det synes jeg jammen vi fortjener :Heartred :D

All respekt til dem som må stå i dette i månedsvis og årevis. Det er søren ikke lett!
Absolutt!

Nei, det er en påkjenning man ikke helt forstår før man blir prøver.. De som står i dette i veldig lang tid er noen sterke damer( og menn også ) :Heartred

Siden jeg ikke ble gravid denne runden, så blir det biff, rødvin oooog masse lakris i kveld :hilarious: Glad på egne vegne for at jeg tok sorgene på forskudd og hadde «ble ikke gravid»-knekken i går kveld. Så skal jeg klare å kose meg i helga uansett:joyful:
Velfortjent! Jeg pleier også å nyte biff og rødvin de prøveperioden ting ikke klaffer! :D etter spontanabort går jeg litt hardere til verks, da er det sprit og full fest som gjelder :hilarious:

Måtte «dobbeltsjekke» i kveld siden det er IKM i dag :hilarious: Sterk og fin strek heldigvis ❤️ noen symptomer også, forsterket luktesans og annerledes smakssans.

Vedlegg

• F73D6A2B-51A1-488F-98F7-05F0D5C7C954.jpeg
    F73D6A2B-51A1-488F-98F7-05F0D5C7C954.jpeg
    673,6 KB · Visninger: 78
Håper du har kost deg maks i kveld!
Lykke til med spire i fremtiden :Heartred

Sniker litt, noen her som har erfaring med rfsu strimler? Testet med cb pluss i går og fikk opp en skyggestrek, tok en rfsu strimmel nå og fikk og svaaak strek på den også :facepalm: er disse ofte skyggestreker på?

Trenger litt råd her. Jeg testet tidlig positiv og har siden dagen før positiv vært ekstrem kvalm og mye vondt nederst i magen. Det har liksom føltes som om jeg har vært gravid ut fra symptomene. Har måttet ligge ned i sofaen mye de siste 3 dagene. Men i dag våknet jeg og var ikke kvalm, ikke vondt, ikke noenting. Føler meg helt vanlig som før jeg testet positiv. Er det noen andre som har erfart det samme? Jeg mistenker at det har endt i en kjemisk og tenker å ta turen ut for å kjøpe test for å være sikker. Hvor lenge etter kjemisk fortsetter man å produsere hcg?

Back
Topp