IKM uke 19 ❤️

Takk som spør :Heartred
Legen hadde valgt å skrive et brev( av alle ting..) som jeg fant i postkassa onsdag kveld. Heldigvis var prøvene veldig fine, og vi har fått klarsignal til å prøve igjen:happy:
Men jeg må innrømme jeg er litt bitter over at hun ikke ringte meg, som hun sa hun skulle og som hun har gjort alle de andre gangene.. brevet var datert d. 27, jeg hadde positiv eggløsningstest d. 29. Så hadde hun ringt meg og ikke skrevet brev hadde vi faktisk hatt et håp om januar baby.. :sorry:

Nå går jeg bare å håper på TR kommer snart så det blir ny syklus og vi kan se frem mot å langt om lenge få utnyttet en eggløsning:happy:
Jeg kan levende forestille meg frustrasjonen din:confused:
Men så bra at alt ser flott ut og at dere har klarsignal for neste PP i det minste. Det må være veldig lettende :Heartred
Ønsker dere masse lykke til framover :D

Last edited:
Dagens test nummer 2, tørr liksom ikke å kalle den blenda for jeg syns jeg så noe ett øyeblikk, men det er heller ikke noe jeg vil klassifisere som strek. Tror jeg har utviklet steksyn :hilarious: Vis vedlegget 404917
Jeg skjønner akkurat hva du mener.
Syntes jeg også ser strek, hvis ikke har vi begge utviklet streksyn:hilarious:

Hei❤️
Jeg har ikke meldt meg inn i gruppa fordi vi fikk vår regnbuebaby for 3 måneder siden, og derfor ikke prøver. Jeg har begynt på prevensjon, men har hatt en litt rar følelse i det siste. Midt på dagen i dag bestemte jeg meg for å ta en test. Antagelig er jeg 11 dpo. Når jeg sammenligner testen med bildet av den første jeg kunne ane en strek på da jeg ble gravid med baby - ser den skremmende lik ut.
Hvordan ville dere tolket denne?

Vedlegg

• 1AFB50C5-34E5-467A-AE6D-453C22DD358A.jpeg
    1AFB50C5-34E5-467A-AE6D-453C22DD358A.jpeg
    920,2 KB · Visninger: 178
Hei❤️
Jeg har ikke meldt meg inn i gruppa fordi vi fikk vår regnbuebaby for 3 måneder siden, og derfor ikke prøver. Jeg har begynt på prevensjon, men har hatt en litt rar følelse i det siste. Midt på dagen i dag bestemte jeg meg for å ta en test. Antagelig er jeg 11 dpo. Når jeg sammenligner testen med bildet av den første jeg kunne ane en strek på da jeg ble gravid med baby - ser den skremmende lik ut.
Eg hadde tolka den som positiv :love2

Hei❤️
Vanskelig å si. Babyplan kan for enkelte prestere skyggestreker av lignende kaliber som den du har der, men jeg synes streken ser rosa ut.
Ville nok tenkt at det var noe på gang :Heartred

Gratulerer med regnbuebaby foresten:Heartbigred

Test 10 DPO. Helt blenda selvfølgelig. Kunne se en svak skygge i virkeligheten, men den kom ikke på bilde. Jeg skal ta en test i morgen også, men så blir jeg å slå meg til ro med at det ikke gikk denne måneden heller :wacky:

Vedlegg

• 20230507_180906.jpg
    20230507_180906.jpg
    744,7 KB · Visninger: 80
Vanskelig å si. Babyplan kan for enkelte prestere skyggestreker av lignende kaliber som den du har der, men jeg synes streken ser rosa ut.
Ville nok tenkt at det var noe på gang :Heartred

Gratulerer med regnbuebaby foresten:Heartbigred
Tusen takk❤️ Og gratulerer med graviditeten så jeg nå!

Har testet mye med babyplan før, så disse skyggene kjenner jeg altfor godt til dessverre… Jeg har satt sammen bildet fra forrige graviditet og denne - hva tenker du når du ser de sånn?:smiley-ashamed004 Edit: øverste er fra forrige svangerskap, underste er fra i dag.

Eneste måten å finne ut av dette er jo å smøre seg med tålmodighet og teste noen dager framover. Men gud som tankene løper alle veier:happy090

Vedlegg

• F425B84A-A256-4154-A6E3-AC8E906F9BB6.jpeg
    F425B84A-A256-4154-A6E3-AC8E906F9BB6.jpeg
    607 KB · Visninger: 133

Har testet mye med babyplan før, så disse skyggene kjenner jeg altfor godt til dessverre… Jeg har satt sammen bildet fra forrige graviditet og denne - hva tenker du når du ser de sånn?:smiley-ashamed004 Edit: øverste er fra forrige svangerskap, underste er fra i dag.

Eneste måten å finne ut av dette er jo å smøre seg med tålmodighet og teste noen dager framover. Men gud som tankene løper alle veier:happy090
Så spennende da :nailbiting:
I mine øyne syntes jeg det kan se ut som du er gravid❤️ Tenkte du å ta ny test i morgen?

Undret meg litt i stad da jeg stod på kjøkkenet og lukta en intens jernlukt, så tenkte «hmm kanskje betyr det no?»
Tok en test på utvannet urin og syntes jeg skimter noe, men kan jo være skygge også. Hva syns dere?

Vedlegg

• IMG_6352.jpeg
    IMG_6352.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 128
  • IMG_6350.jpeg
    IMG_6350.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 129
Så spennende da :nailbiting:
I mine øyne syntes jeg det kan se ut som du er gravid❤️ Tenkte du å ta ny test i morgen?
Åhh det blir nok en ny test allerede i kveld om jeg kjenner meg selv rett. Det er litt blandene følelser knyttet til et nytt svangerskap allerede, men jeg har vært en av de som har brukt «god tid» på å bli gravid før, så jeg vet altfor godt hvor vondt det er å ikke bli det også. Så dette er jo plutselig et luksus«problem» - hvis det er reelt da:nailbiting:

Undret meg litt i stad da jeg stod på kjøkkenet og lukta en intens jernlukt, så tenkte «hmm kanskje betyr det no?»
Tok en test på utvannet urin og syntes jeg skimter noe, men kan jo være skygge også. Hva syns dere?
Hmm, syns jeg skimter noe jeg også, men så var det det streksynet da :hilarious:

Tusen takk :Heartred:joyful:
Basert på bildet du la ved nå ville jeg nok tenkt at du var gravid igjen. Kan tenke meg det blir mye tanker når dere nettopp ønsket en liten en velkommen til verden.
Håper det går bra med deg, blir spennende å følge med på videre tester.

Jeg skimter også noe :happy093 Har godt streksyn jeg og, men ganske sikker på at man ser fargestoff nederst på kanten :joyful:

Back
Topp