IKM uke 19 ❤️

Synes jeg ser en skygge?
Isåfall kun på bildet det ble sånn, ikke noe på den irl.. Synes fargestoffet i de testene er litt dårlige egentlige, lager sånne rare skygger/streker når det trekker oppover.. Har én igjen av samme type, tar den i morgen.. Så blir det vanlige tester etter det :happy:

Blendaaaa! 9dpo
20230507_075859.jpg

I følge denne så er det 50/50 om man får positiv eller negativ 9dpo selv om man er gravid, og jeg har aldri fått antydning til strek før 10 eller 11 dpo før. Selv i mitt vellykkede svangerskap!

9dpo er forøvrig en viktig dag for meg, for det er den dagen tr pleier å komme når jeg ikke går på progesteron. Sist jeg brukte det ble jeg gravid,så jeg er nysgjerrig på om tr blir forskjøvet dersom jeg ikke er gravid.

I følge denne så er det 50/50 om man får positiv eller negativ 9dpo selv om man er gravid, og jeg har aldri fått antydning til strek før 10 eller 11 dpo før. Selv i mitt vellykkede svangerskap!

9dpo er forøvrig en viktig dag for meg, for det er den dagen tr pleier å komme når jeg ikke går på progesteron. Sist jeg brukte det ble jeg gravid,så jeg er nysgjerrig på om tr blir forskjøvet dersom jeg ikke er gravid.
Da blir det jo ekstra spennende å se i dag om mens kommer og i morgen om det blir strek :) Har fortsatt troa :)

Dagens test nummer 2, tørr liksom ikke å kalle den blenda for jeg syns jeg så noe ett øyeblikk, men det er heller ikke noe jeg vil klassifisere som strek. Tror jeg har utviklet steksyn :hilarious:
20230507_122425.jpg

Tusen takk:D:Heartred
Hvordan går det med deg?
Takk som spør :Heartred
Legen hadde valgt å skrive et brev( av alle ting..) som jeg fant i postkassa onsdag kveld. Heldigvis var prøvene veldig fine, og vi har fått klarsignal til å prøve igjen:happy:
Men jeg må innrømme jeg er litt bitter over at hun ikke ringte meg, som hun sa hun skulle og som hun har gjort alle de andre gangene.. brevet var datert d. 27, jeg hadde positiv eggløsningstest d. 29. Så hadde hun ringt meg og ikke skrevet brev hadde vi faktisk hatt et håp om januar baby.. :sorry:

Nå går jeg bare å håper på TR kommer snart så det blir ny syklus og vi kan se frem mot å langt om lenge få utnyttet en eggløsning:happy:

Takk som spør :Heartred
Legen hadde valgt å skrive et brev( av alle ting..) som jeg fant i postkassa onsdag kveld. Heldigvis var prøvene veldig fine, og vi har fått klarsignal til å prøve igjen:happy:
Men jeg må innrømme jeg er litt bitter over at hun ikke ringte meg, som hun sa hun skulle og som hun har gjort alle de andre gangene.. brevet var datert d. 27, jeg hadde positiv eggløsningstest d. 29. Så hadde hun ringt meg og ikke skrevet brev hadde vi faktisk hatt et håp om januar baby.. :sorry:

Nå går jeg bare å håper på TR kommer snart så det blir ny syklus og vi kan se frem mot å langt om lenge få utnyttet en eggløsning:happy:
Ååå, så surt! Men godt å høre att alt var normalt :Heartred krysser fingrene for februar baby for deg!

10 DPO idag. Er på besøk hos svigers og har ikke med flere tester hit. Tok med en som jeg skulle ta idag, men så endte jeg opp med å ta den i går i stedet :bag: :angelic: Helt blenda selfølgelig..
Jeg må nok pent vente til i kveld før jeg får tatt en test.

Jeg har jo egentlig ikke helt troen siden vi tilsynelatende fikk lagt aksjer litt sent denne PP, men nå har jeg så innmari ømme pupper! Jeg bruker ikke å ha så ømme pupper normalt. Jeg håper det er et symptom og at det ikke er enda mer rot fra kroppen min denne syklusen.

Gratulerer til @GardsHulder ! Jeg ble så glad da jeg så din positive test! Har lest i dagboka di og er så glad for at det endelig klaffet :Heartred:Heartred

Back
Topp