TakkGratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer![]()

GratulereSved av den siste strimmelen i dag tidlig 12 dpo...
Vis vedlegget 404900
...og herregudherreguherregudherreguuud, jeg er gravid![]()

Isåfall kun på bildet det ble sånn, ikke noe på den irl.. Synes fargestoffet i de testene er litt dårlige egentlige, lager sånne rare skygger/streker når det trekker oppover.. Har én igjen av samme type, tar den i morgen.. Så blir det vanlige tester etter detSynes jeg ser en skygge?

Tusen takkGratulere![]()

Gratulerer så mye!Sved av den siste strimmelen i dag tidlig 12 dpo...
Vis vedlegget 404900
Gratulerer! Når testet du sist før denne? Og var det strek på den? Jeg husker så dårligSved av den siste strimmelen i dag tidlig 12 dpo...
Vis vedlegget 404900

Samme på meg ogBlendaaaa! 9dpoVis vedlegget 404906
Da blir det jo ekstra spennende å se i dag om mens kommer og i morgen om det blir strek![]()
Pregnancy tests on 9 days past ovulation - Countdown to pregnancy
View pregnancy test statistics for 9 days past ovulation. What result can you expect?www.countdowntopregnancy.com
I følge denne så er det 50/50 om man får positiv eller negativ 9dpo selv om man er gravid, og jeg har aldri fått antydning til strek før 10 eller 11 dpo før. Selv i mitt vellykkede svangerskap!
9dpo er forøvrig en viktig dag for meg, for det er den dagen tr pleier å komme når jeg ikke går på progesteron. Sist jeg brukte det ble jeg gravid,så jeg er nysgjerrig på om tr blir forskjøvet dersom jeg ikke er gravid.
Sved av den siste strimmelen i dag tidlig 12 dpo...
Vis vedlegget 404900

Tusen takkGratulerer så mye!![]()
Tusen takkGratulerer! Når testet du sist før denne? Og var det strek på den? Jeg husker så dårlig![]()
Takk! Da fikk jeg ihvertfall litt håp for megTusen takk
Tusen takk
Testet ettermiddag 9 dpo, ingen strek før etter at testen var tørr, da kunne jeg skimte en skygge.
Det vil jeg absolutt si jaTakk! Da fikk jeg ihvertfall litt håp for meg![]()
Takk som spørTusen takk
Hvordan går det med deg?

Ååå, så surt! Men godt å høre att alt var normaltTakk som spør
Legen hadde valgt å skrive et brev( av alle ting..) som jeg fant i postkassa onsdag kveld. Heldigvis var prøvene veldig fine, og vi har fått klarsignal til å prøve igjen
Men jeg må innrømme jeg er litt bitter over at hun ikke ringte meg, som hun sa hun skulle og som hun har gjort alle de andre gangene.. brevet var datert d. 27, jeg hadde positiv eggløsningstest d. 29. Så hadde hun ringt meg og ikke skrevet brev hadde vi faktisk hatt et håp om januar baby..
Nå går jeg bare å håper på TR kommer snart så det blir ny syklus og vi kan se frem mot å langt om lenge få utnyttet en eggløsning![]()
krysser fingrene for februar baby for deg!
Helt blenda selfølgelig..