SpennendeDagens test 9 dpo. Så en svak skygge som kom med en gang! Vanskelig å se på bildet, men streken var der også etter den var tørketMå ta en til om noen timer
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeDagens test 9 dpo. Så en svak skygge som kom med en gang! Vanskelig å se på bildet, men streken var der også etter den var tørketMå ta en til om noen timer
![]()

Ja, enig i at BP generelt sett ikke er på topp for tidaJaa, men så har jo BP vært noe ustabil likevel så holder ikke pustenMen jaaa, spennende uansett!! Skal ta en ny test snart og legger ut bilde da også
![]()

Håper det bare er for tidligBlenda på 2. urin![]()
![]()
9 dpo ja. Håper detHåper det bare er for tidlig
Du var 9 dpo i dag?
Gleder meg allerede til i morgenDagens første blenda, 7dpoVis vedlegget 404780

Jeg testa på 2.urin i går, og da var den svakere enn på 1.urin. Men mye sterkere på kvelden. I dag var den ene testen sterkere enn i går og den andre svakere, så ikke så lett å bli klok avBlenda på 2. urin![]()
![]()

Åh det ga meg litt håp!! Gratulerer med graviditetenJeg testa på 2.urin i går, og da var den svakere enn på 1.urin. Men mye sterkere på kvelden. I dag var den ene testen sterkere enn i går og den andre svakere, så ikke så lett å bli klok av![]()

Jepp!Veldig spennende symptom daEr det hyperemesis du mener?
HG er den vanlige forkortelsen for Hyperemesis Gravidarum, det er ekstrem svangerskapskvalme. Kan ikke sammenliknes med vanlig svangerskapskvalme.jeg hadde det sist svangerskap og vurderte abort av friskt og ønsket fosterJeg er ny så jeg vet ikke hva HG er
Men jeg ble småkvalm og uvel veldig tidlig. Jeg tipper rundt 7-10 dager før ikm. Og jeg er førstegangsgravid så jeg visste ikke hvordan svangerskapskvalme var. Føltes som noen klump i halsen og maten satt fast der
Jeg er 13+0 nå så jeg ble kvalm tidlig.
Krysser fingre for deg![]()
Det høres grusomt ut. Jeg håper du slipper det fremoverHG er den vanlige forkortelsen for Hyperemesis Gravidarum, det er ekstrem svangerskapskvalme. Kan ikke sammenliknes med vanlig svangerskapskvalme.jeg hadde det sist svangerskap og vurderte abort av friskt og ønsket foster![]()

Gjør det, gjør det, gjør det!Merker jeg blir skikkelig prega av dere andre herFrister skikkelig å teste seg i morgen selv om jeg kun er 8-9 dpo og vet at sjansen for strek er lik 0
Pleier å få to streker fra 10-11 dpo.
Nå har vi havna på testekjøret alle sammen, så er bare å henge seg på
Og det er litt min feilGjør det, gjør det, gjør det!Nå har vi havna på testekjøret alle sammen, så er bare å henge seg på
![]()

Litt?!?!Og det er litt min feil![]()
![]()

Klarer ikke la være å leGjør det, gjør det, gjør det!Nå har vi havna på testekjøret alle sammen, så er bare å henge seg på
![]()
Vi prøvde ihvertfall
Jeg vet…. Prøver alltid med en «dårlig» test først også blir jeg ikke fornøyd da jeg ikke ser mer enn én strek, så da prøver jeg en til
Ser veldig ut som skygge på BP testen. Spennende i morgen uansett!! Lover ingen flere tester fra meg i dag, får da være måte på
Skjønner deg så godt!! Har tatt 6 (pluss one step fra eBay) tester på to dagerStrever med å ikke ta test nr 2 for i dag, liksom. Er jo ikke vits 7 dpo![]()