IKM uke 19 ❤️

Jaa, men så har jo BP vært noe ustabil likevel så holder ikke pusten :wacky: Men jaaa, spennende uansett!! Skal ta en ny test snart og legger ut bilde da også:angelic::nailbiting:
Ja, enig i at BP generelt sett ikke er på topp for tida:depressed:
Håper likevel og gleder meg til å se din neste test:nailbiting::woot:

Blenda på 2. urin :banghead: :banghead:

Vedlegg

• IMG_8426.jpeg
    IMG_8426.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 91
Jeg er ny så jeg vet ikke hva HG er :nailbiting:
Men jeg ble småkvalm og uvel veldig tidlig. Jeg tipper rundt 7-10 dager før ikm :confused004. Og jeg er førstegangsgravid så jeg visste ikke hvordan svangerskapskvalme var. Føltes som noen klump i halsen og maten satt fast der :nailbiting:
Jeg er 13+0 nå så jeg ble kvalm tidlig.
Krysser fingre for deg :signs003
HG er den vanlige forkortelsen for Hyperemesis Gravidarum, det er ekstrem svangerskapskvalme. Kan ikke sammenliknes med vanlig svangerskapskvalme.jeg hadde det sist svangerskap og vurderte abort av friskt og ønsket foster :(

HG er den vanlige forkortelsen for Hyperemesis Gravidarum, det er ekstrem svangerskapskvalme. Kan ikke sammenliknes med vanlig svangerskapskvalme.jeg hadde det sist svangerskap og vurderte abort av friskt og ønsket foster :(
Det høres grusomt ut. Jeg håper du slipper det fremover :signs003

Merker jeg blir skikkelig prega av dere andre her :joyful: Frister skikkelig å teste seg i morgen selv om jeg kun er 8-9 dpo og vet at sjansen for strek er lik 0:hilarious:
Pleier å få to streker fra 10-11 dpo.

Gikk på en liten testesmell:bag: Selvfølgelig helt blenda, men også bare 8 dpo. Har ikke super håp denne runden, men sjansen er jo der. Nå skal jeg vente til søndag før jeg prøver igjen!:angelic:

Vedlegg

• 20230505_144835.jpg
    20230505_144835.jpg
    1 MB · Visninger: 78
Bare meg og mine tester for tredje gang i dag :angelic: :shy: Jeg vet…. Prøver alltid med en «dårlig» test først også blir jeg ikke fornøyd da jeg ikke ser mer enn én strek, så da prøver jeg en til:smiley-ashamed008 Ser veldig ut som skygge på BP testen. Spennende i morgen uansett!! Lover ingen flere tester fra meg i dag, får da være måte på:sick009

Vedlegg

• IMG_8427.jpeg
    IMG_8427.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 110
Back
Topp