IKM uke 19 ❤️

Nå vil jeg også teste.. Er bare 7 DPO i dag, så det er for tidlig. I tillegg traff vi jo litt dårlig denne PP. Meeen.. siden @Snuppelupp94 (Gratulerer!!:)) har fått positiv test, så er fristelsen kjempe stor! Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste før søndag tidligst.. nå vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge :dead:

Noen flere her som er like gærne som meg? Tatt 3 tester i dag og er bare 8 dpo :angelic: :yuck::shy: Er det muuulig… Hvor mye penger de må tjene på oss som tester som noen gale:banghead::joyful:
Ikke fullt så gal, men ryker nok fort på 2 daglig nå som jeg har begynt :depressed:

Nå vil jeg også teste.. Er bare 7 DPO i dag, så det er for tidlig. I tillegg traff vi jo litt dårlig denne PP. Meeen.. siden @Snuppelupp94 (Gratulerer!!:)) har fått positiv test, så er fristelsen kjempe stor! Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste før søndag tidligst.. nå vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge :dead:
Haha, elsker testetrang :wacky:

Tror jeg vil grine :love017 får det ikke mer svart på hvitt enn dette!:smiley-bounce016
Nå skal ikke jeg teste mer før mandag, siden jeg tenker da å levere en urinprøve på lab pluss blodprøve. Også er jeg ferdig med å tempe. Nå kan jeg egentlig bare slappe av, og nyte testene til dere andre i gruppa :joyful:
IMG_7542.jpeg

Dagens test 9 dpo. Så en svak skygge som kom med en gang! Vanskelig å se på bildet, men streken var der også etter den var tørket :nailbiting: Må ta en til om noen timer:angelic:
Ser at det er noe der:joyful:
Ifølge min erfaringer er streker som fortsatt er der etter at testen har tørket et godt tegn. Alle skyggestreker jeg har fått på BP sine tester har så godt som forsvunnet etter at testen er tørr.
Blir spennende dette!

Skulle spise skagensalat fra coop på brødskiva til frokost, ble syyykt uvell av lukta :hungover: dersom jeg faktisk er gravid nå så er det krise om jeg blir kvalm så tidlig! Da er jeg vel garantert HG igjen.

Skulle spise skagensalat fra coop på brødskiva til frokost, ble syyykt uvell av lukta :hungover: dersom jeg faktisk er gravid nå så er det krise om jeg blir kvalm så tidlig! Da er jeg vel garantert HG igjen.
Veldig spennende symptom da:D Er det hyperemesis du mener?

Jeg er ny så jeg vet ikke hva HG er :nailbiting:
Men jeg ble småkvalm og uvel veldig tidlig. Jeg tipper rundt 7-10 dager før ikm :confused004. Og jeg er førstegangsgravid så jeg visste ikke hvordan svangerskapskvalme var. Føltes som noen klump i halsen og maten satt fast der :nailbiting:
Jeg er 13+0 nå så jeg ble kvalm tidlig.
Krysser fingre for deg :signs003

Ser at det er noe der:joyful:
Ifølge min erfaringer er streker som fortsatt er der etter at testen har tørket et godt tegn. Alle skyggestreker jeg har fått på BP sine tester har så godt som forsvunnet etter at testen er tørr.
Blir spennende dette!
Jaa, men så har jo BP vært noe ustabil likevel så holder ikke pusten :wacky: Men jaaa, spennende uansett!! Skal ta en ny test snart og legger ut bilde da også:angelic::nailbiting:

Back
Topp