Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Blir nok det! Ryker nok straks på dagens første test 7dpoSkal se dette blir den ikm tråden med masse tester![]()
våkner småkvalm 
Ikke fullt så gal, men ryker nok fort på 2 daglig nå som jeg har begyntNoen flere her som er like gærne som meg? Tatt 3 tester i dag og er bare 8 dpo![]()
Er det muuulig… Hvor mye penger de må tjene på oss som tester som noen gale
![]()

Haha, elsker testetrangNå vil jeg også teste.. Er bare 7 DPO i dag, så det er for tidlig. I tillegg traff vi jo litt dårlig denne PP. Meeen.. siden @Snuppelupp94 (Gratulerer!!) har fått positiv test, så er fristelsen kjempe stor! Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste før søndag tidligst.. nå vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge
![]()

får det ikke mer svart på hvitt enn dette!

Ååå, spennende!Dagens test 9 dpo. Så en svak skygge som kom med en gang! Vanskelig å se på bildet, men streken var der også etter den var tørketMå ta en til om noen timer
![]()
Kjenner meg SÅ godt igjenNoen flere her som er like gærne som meg? Tatt 3 tester i dag og er bare 8 dpo![]()
Er det muuulig… Hvor mye penger de må tjene på oss som tester som noen gale
![]()

Ser at det er noe derDagens test 9 dpo. Så en svak skygge som kom med en gang! Vanskelig å se på bildet, men streken var der også etter den var tørketMå ta en til om noen timer
![]()

Jeg mister absolutt ikke håpet enda! Dersom den er negativ 12dpo så mister jeg håper!Ennå tidligHar troa
![]()

dersom jeg faktisk er gravid nå så er det krise om jeg blir kvalm så tidlig! Da er jeg vel garantert HG igjen.Slenger meg på denne, blenda på 7dpo her ogDagens første blenda, 7dpoVis vedlegget 404780

Samme her! Og etter den artikkelen du posta i går, så tenker jeg «jaja, egget har nok ikke festet seg enda»Jeg mister absolutt ikke håpet enda! Dersom den er negativ 12dpo så mister jeg håper!![]()

Veldig spennende symptom daSkulle spise skagensalat fra coop på brødskiva til frokost, ble syyykt uvell av luktadersom jeg faktisk er gravid nå så er det krise om jeg blir kvalm så tidlig! Da er jeg vel garantert HG igjen.
Jeg er ny så jeg vet ikke hva HG erSkulle spise skagensalat fra coop på brødskiva til frokost, ble syyykt uvell av luktadersom jeg faktisk er gravid nå så er det krise om jeg blir kvalm så tidlig! Da er jeg vel garantert HG igjen.
. Og jeg er førstegangsgravid så jeg visste ikke hvordan svangerskapskvalme var. Føltes som noen klump i halsen og maten satt fast der 

Se der jaTror jeg vil grinefår det ikke mer svart på hvitt enn dette!
Nå skal ikke jeg teste mer før mandag, siden jeg tenker da å levere en urinprøve på lab pluss blodprøve. Også er jeg ferdig med å tempe. Nå kan jeg egentlig bare slappe av, og nyte testene til dere andre i gruppa
Vis vedlegget 404777

Jaa, men så har jo BP vært noe ustabil likevel så holder ikke pustenSer at det er noe der
Ifølge min erfaringer er streker som fortsatt er der etter at testen har tørket et godt tegn. Alle skyggestreker jeg har fått på BP sine tester har så godt som forsvunnet etter at testen er tørr.
Blir spennende dette!
Men jaaa, spennende uansett!! Skal ta en ny test snart og legger ut bilde da også