lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Jeg har brukt tester fra babyplan siden jeg startet for over et år siden, og aldri opplevd skyggestrekerOi! Dette er jo ganske tydelig «positiv» strekhar akkurat bestilt 20 babyplan-strimler, håper ikke de gir samme skyggene. Har ikke prøvd babyplan før, men kjøpte dem fordi jeg hadde lest så mye bra om dem. Jaja, de kommer vel i posten om ikke lenge. Skal prøve å ta en test med en gang da, da er det jo umulig at den skal være positiv iom at det er før beregnet EL, og jeg har gått på pillen frem til nå omtrent...
Krysser fingrene for en ekte positiv test på deg om ca 2 uker![]()
har akkurat bestilt 20 babyplan-strimler, håper ikke de gir samme skyggene. Har ikke prøvd babyplan før, men kjøpte dem fordi jeg hadde lest så mye bra om dem. Jaja, de kommer vel i posten om ikke lenge. Skal prøve å ta en test med en gang da, da er det jo umulig at den skal være positiv iom at det er før beregnet EL, og jeg har gått på pillen frem til nå omtrent...

Jeg pleier å bruke tidligtestene fra Babyplan, for jeg klarer aldri vente med å starte testingen... Starter nok 10 DPO jeg også