IKM uke 18 :)

Oi! Dette er jo ganske tydelig «positiv» strek :shifty: har akkurat bestilt 20 babyplan-strimler, håper ikke de gir samme skyggene. Har ikke prøvd babyplan før, men kjøpte dem fordi jeg hadde lest så mye bra om dem. Jaja, de kommer vel i posten om ikke lenge. Skal prøve å ta en test med en gang da, da er det jo umulig at den skal være positiv iom at det er før beregnet EL, og jeg har gått på pillen frem til nå omtrent...

Krysser fingrene for en ekte positiv test på deg om ca 2 uker:hello2:hello2
Jeg har brukt tester fra babyplan siden jeg startet for over et år siden, og aldri opplevd skyggestreker ❤️

Jeg har brukt tester fra babyplan siden jeg startet for over et år siden, og aldri opplevd skyggestreker ❤️

Det er nettopp det jeg har lest overalt også, og landet derfor på å bestille dem. Krysser fingrene for at de er like gode som de fleste sier, og hvis det kommer strek så betyr det baby :Heartred

Det er nettopp det jeg har lest overalt også, og landet derfor på å bestille dem. Krysser fingrene for at de er like gode som de fleste sier, og hvis det kommer strek så betyr det baby :Heartred
Får virkelig håpe du slipper flere lurestreker... Neste gang det blir to streker er det en liten bebis sin skyld :Heartred

Godt jeg tenkte på å ta en opptelling av g-test-strimler, for jeg oppdaga at jeg kun har 3 igjen! Må skynde meg å bestille så jeg har til jeg starter testinga om ca 2 uker :p pleier ikke å kjøpe de test tidlig testene, men lurer på om jeg skal slenge med noen av de også..?:rolleyes:

Pleier dere å bruke begge deler eller kun vanlige (25mlU)? Og når tenker dere starte testinga? Jeg funderer på å starte 10 dpo.

Nå kom det et helt lass av eggløsningstester levert på døra, så endelig kan jeg forsøke å finne eggløsningen! Lasta ned Premom også, så nå er jeg klar for å forsøke på en bebis :love017

Jeg blir fort litt smågal av å teste tidlig, så skal nok ikke ta g-test før de nærmeste dagene før IKM.

Dette blir en spennende uke folkens! Etter denne uka er vel alle/de fleste i dpo-land!
:wav

Mensviventer - 30 år - PP1 - B2 - EL 12/4 - IKM 27/4

Hei! Jeg er ny her. Men har lest en del her på forum tidligere. Ser så gøy ut å skravle litt og følge hverandre frem mot to streker. Tiden går så ekstremt sakte i dpo-land.... I dag er jeg 2 dpo dersom eggløsning var på søndag. Legger ved bilde av eggløsningstester og temp-skjema for dere som er interessert i det :)

Vedlegg

• Screenshot_20200414-091108_Femometer.jpg
    Screenshot_20200414-091108_Femometer.jpg
    23,1 KB · Visninger: 94
  • 20200413_132819.jpg
    20200413_132819.jpg
    11,9 KB · Visninger: 95
Godt jeg tenkte på å ta en opptelling av g-test-strimler, for jeg oppdaga at jeg kun har 3 igjen! Må skynde meg å bestille så jeg har til jeg starter testinga om ca 2 uker :p pleier ikke å kjøpe de test tidlig testene, men lurer på om jeg skal slenge med noen av de også..?:rolleyes:

Pleier dere å bruke begge deler eller kun vanlige (25mlU)? Og når tenker dere starte testinga? Jeg funderer på å starte 10 dpo.
Da er det bare å få sendt avgårde en bestilling!! Bedre å ha mange på lager når det klør i fingrene etter å teste:shy: Jeg pleier å bruke tidligtestene fra Babyplan, for jeg klarer aldri vente med å starte testingen... Starter nok 10 DPO jeg også :p Er 2DPO nå tror jeg :Heartpink

Prøvd med på temping for første gang, normalt at det svinger så mye? Fra 36,5 til 36,8? Søvnen blir ikke alltid den beste, og morgene hektiske. Prøver så godt jeg kan å ta tempen umiddelbart etter jeg våkner i seks tiden, men flere urolige netter, så kanskje det som spiller inn?

Prøvd med på temping for første gang, normalt at det svinger så mye? Fra 36,5 til 36,8? Søvnen blir ikke alltid den beste, og morgene hektiske. Prøver så godt jeg kan å ta tempen umiddelbart etter jeg våkner i seks tiden, men flere urolige netter, så kanskje det som spiller inn?
Jeg har ikke svar, men har lurt på det samme. Har vurdert å prøve temping, men tenkte at jeg er jo oppe noen ganger i løpet av natta pga dattera vår, og lurer på om det vil påvirke tempinga? Har liksom fått inntrykk av at det er viktig å tempe til samme tid hver dag og før man står opp. Og det siste blir litt vanskelig, fordi jeg gjerne er oppe en snartur og ser til dattera flere ganger før jeg selv står opp.. :bookworm:

Hei! Dette er min 3. syklus jeg temper. De to første var for å bli kjent med syklus og lære meg temping. Jeg tempet når jeg våknet om morgenen, enten det var gutten, vekkerklokken eller jeg våknet av meg selv. Merket da veldig store variasjoner i tempen da den aldri ble tatt av samme "oppvåkning" og klokkeslett hver dag. Denne syklusen har jeg vekkerklokken på kl. 6 da jeg kunne se at jeg mest sannsynlig alltid hadde sovet flere sammenhengende timer før det. Men som du kan se i mitt forrige innlegg, så kan det fremdeles plutselig en dag gå fra 35,91 til 36,17 neste dag. Men ellers veldig jevnt.

Jeg holder også på med temping, det varierer veldig for min del.. Men heldigvis har den steget en god del etter eggløsning nå, så da vet jeg hvertfall at jeg har hatt eggløsning til rett tid! Har du merket noe forskjell etter EL? Hvis du har hatt det?

Tok en eltest i sted og slo til med et graviditetstest i tillegg , selv om jeg vet at den ville vært negativ. Er på cd 15, og forventet el er på cd17.

Graviditetstesten endte opp med en svak, men tydelig rosa strek. Begynner helt seriøst å bli lei av falske streker på babyplantestene!! Hadde jeg fått denne om to uker, så hadde jeg trodd det var noe på gang :/
Vis vedlegget 323215

Oi! Jeg har også fått falske streker/skygger på babyplan, men ikke så sterk og rosa(!) som denne!

Ja, det er vanlig at tempen varierer litt. Er jo mange faktorer som spiller inn, selvsagt. Min gikk fra 36,26 i går til 36,08 i dag feks. Tenker ikke noe over det :) hadde nesten blitt mer bekymra om kurven ble flat! ;)
Det viktigste for meg er i alle fall å se om tempen stiger etter EL og å se om den holder seg høy eller synker frem mot IKM.

Jeg prøver forsåvidt å tempe til samme tid hver dag, selv om det kan variere en time enkelte dager. Ser ikke ut til at det har noen innvirkning på tempen min, i alle fall!
Det som har innvirkning er søvnkvaliteten!

Da er det bare å få sendt avgårde en bestilling!! Bedre å ha mange på lager når det klør i fingrene etter å teste:shy: Jeg pleier å bruke tidligtestene fra Babyplan, for jeg klarer aldri vente med å starte testingen... Starter nok 10 DPO jeg også :p Er 2DPO nå tror jeg :Heartpink
Nå har jeg bestilt både vanlige og noen tidlig tester! Blir spennende! Jeg tester etter EL i disse dager, så får stilt testetrangen hvert fall :hilarious:

Tok ny test i dag, både el og graviditetstest :p El testen var fortsatt svak, så ingen el i sikte enda. Graviditetstesten var negativ, så gårsdagens strek var en skygge/defekt som forventet. Kommer nok aldri til å tro på en strek før jeg har fått på flere forskjellige typer. Forventet el i morgen, krysser fingrene for det. Forrige måned var den omtrent 10dager forsinket :p :)

Slenger meg med her :) IKM er 25/26 april. Bommet på EL, hadde El smerter søndag, og fikk ikke lagt inn aksjer før i går. Så løpet er nok kjørt men klamrer meg til et mikroskopisk håp :D

Jeg har allerede begynt å få EL-smerter :eek: hva i alle dager skjer?
Er bare på CD12, og pleier ikke ha EL før rundt CD18. Det er jo seks dager til.
Måtte ta en EL-test fra normal. Den var negativ, men likevel ganske synlig strek. Orker ikke at syklusen skal begynne å tulle nå altså... :hungover::hilarious:

Back
Topp