IKM uke 18 :)

Jeg har som sagt akkurat sluttet på pillen og har ingen oversikt over syklus utenom en app som forteller meg sånn ca hvor i syklusen jeg befinner meg. Men det er jo rimelig usikkert mtp at det kan ta tid før kroppen er i gang etter pilleslutt.

jeg skal ha eggløsning om 3 dager i følge appen, men i dag har jeg fått det jeg tipper er bortfallsblødning etter pillene, men jeg har likevel utslag på el-testene? Jaja, det blir nok sikkert ikke riktig uke for meg å være på her, men jeg følger med dere likevel, og håper det klaffer for dere alle denne mnd!!

95184A22-F8F5-4D22-B228-3477DC7C5464.png

Egget slapp nok ikke forrige uke likevel! :smiley-bounce012
LH er på vei opp igjen, og er nå på det høyeste så langt denne pp-en. Det ligger an til å kunne bli en normal syklus igjen med EL rundt CD 16/17. Så altså om 2-3 dager! Nå må vi øke aksjehandelfrekvensen!:rolleyes:
Håper, håper, håper! :smiley-angelic001

Jeg elsker forresten premom-appen! Takk til VanillaSukilla for tips :):):)

Vedlegg

• Screenshot_20200415-155224_Premom.jpg
    Screenshot_20200415-155224_Premom.jpg
    19,8 KB · Visninger: 87
Egget slapp nok ikke forrige uke likevel! :smiley-bounce012
LH er på vei opp igjen, og er nå på det høyeste så langt denne pp-en. Det ligger an til å kunne bli en normal syklus igjen med EL rundt CD 16/17. Så altså om 2-3 dager! Nå må vi øke aksjehandelfrekvensen!:rolleyes:
Håper, håper, håper! :smiley-angelic001

Jeg elsker forresten premom-appen! Takk til VanillaSukilla for tips :):):)

Så bra :) kos dere med eggløsning de kommende dagene. Spennende :signs003

Cd 13 og trodde denn blir sterkere idag men blir svakere!!!!
Hva synes dere????

Vedlegg

• C5E977D5-91A0-453B-A0CD-37400EE38112.jpeg
    C5E977D5-91A0-453B-A0CD-37400EE38112.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 90
Hva synes dere????

det ser ut som du har to forskjellige tester. Det kan være forskjellig fargestoff og sensitivitet på dem så det blir jo da litt vanskelig å sammenligne tester av forskjellig merke tenker jeg? :shy:

Hva synes dere????

Den nederste testen ser svakere ut ja.. Men det sies vel at det er anbefalt å bruke samme merke når en tester etter eggløsning. Som -K- sier over her at det kan være forskjellig sensitivitet og fargestoff.

det ser ut som du har to forskjellige tester. Det kan være forskjellig fargestoff og sensitivitet på dem så det blir jo da litt vanskelig å sammenligne tester av forskjellig merke tenker jeg? :shy:

de to er fra idag og den er fra I går

Vedlegg

• 8D4A2D8D-0DF1-4A88-A59E-66F0E5CBF9C5.jpeg
    8D4A2D8D-0DF1-4A88-A59E-66F0E5CBF9C5.jpeg
    33,1 KB · Visninger: 77
Den overste er fra igår, og de to nederste er idag. De blir sterkere og synlig etter tiden.
har testet kl 15:30 og tok bilde nå 18:20

Vedlegg

• 6FF1D1B6-6B25-4702-9151-A7D8EF73AD2F.jpeg
    6FF1D1B6-6B25-4702-9151-A7D8EF73AD2F.jpeg
    30 KB · Visninger: 92
Den overste er fra igår, og de to nederste er idag. De blir sterkere og synlig etter tiden.
har testet kl 15:30 og tok bilde nå 18:20

Jeg misforstod innlegget ditt jeg også.

Men når du ser testene ved siden av hverandre slik som dette, vil jeg si at den i dag kan ha blitt bittebittelitt sterkere i dag :D Du må se på fargestoffet på kontrollstreken også, og se dem mot hverandre. Ikke bare fargen på teststreken fra dag til dag :) testene kan variere litt i styrken.

Aner ikke om jeg har hatt EL eller ikke, blir ikke klok på dette
Med førstemann ante jeg ikke EL eller noe, og klaffet med en gang tross p pille slutt 1 - 2 mnd før. Og kastet opp 3 / 4 dager etter ( sikkert tilfeldig )

Prøvd meg på EL tester enten har de vært like svake eller ikke slått ut i det hele tatt. Appen sier både 12 og 14. Men de er ikke til å stole helt på.. I dag fikk jeg brått ubehag ved tisse ( at det pressa til tider) og brått skikkelig murringer.. Har aldri opplevd murringer ved EL før, så det er eventuelt noe nytt

Før jeg sjekket apper la vi inn aksjer 3,4,5,6 og 8. Og så har det gått i ; 10,11,12,13 og 14.
Usikker på hva det blir til i dag. Men tenker så annenhver dag ( litt lei ) men redd vi har havna helt på bærtur

Aner ikke om jeg har hatt EL eller ikke, blir ikke klok på dette
Med førstemann ante jeg ikke EL eller noe, og klaffet med en gang tross p pille slutt 1 - 2 mnd før. Og kastet opp 3 / 4 dager etter ( sikkert tilfeldig )

Prøvd meg på EL tester enten har de vært like svake eller ikke slått ut i det hele tatt. Appen sier både 12 og 14. Men de er ikke til å stole helt på.. I dag fikk jeg brått ubehag ved tisse ( at det pressa til tider) og brått skikkelig murringer.. Har aldri opplevd murringer ved EL før, så det er eventuelt noe nytt

Før jeg sjekket apper la vi inn aksjer 3,4,5,6 og 8. Og så har det gått i ; 10,11,12,13 og 14.
Usikker på hva det blir til i dag. Men tenker så annenhver dag ( litt lei ) men redd vi har havna helt på bærtur

Har du bilde av testene ved siden av hverandre? Noen får svakere utslag på testene enn andre. Anbefaler å teste hver dag før, under og etter eggløsning, og legge testene ved siden av hverandre. Da kan du se en eventuell stigning. Se vedlagt bilde av mine tester.

Vedlegg

• 20200413_132819.jpg
    20200413_132819.jpg
    11,9 KB · Visninger: 85
Tok en eltest i sted og slo til med et graviditetstest i tillegg , selv om jeg vet at den ville vært negativ. Er på cd 15, og forventet el er på cd17.

Graviditetstesten endte opp med en svak, men tydelig rosa strek. Begynner helt seriøst å bli lei av falske streker på babyplantestene!! Hadde jeg fått denne om to uker, så hadde jeg trodd det var noe på gang :/
Vis vedlegget 323215
Hormonet vi produserer ved eggløsning og når vi er gravide er nesten likt sammensatt, derfor kan du få positive gtester ved eggløsning og omvendt. Det vanligste er vel positive El tester når du er gravid. Det forklarer nok streken :)

Har du bilde av testene ved siden av hverandre? Noen får svakere utslag på testene enn andre. Anbefaler å teste hver dag før, under og etter eggløsning, og legge testene ved siden av hverandre. Da kan du se en eventuell stigning. Se vedlagt bilde av mine tester.
Har ikke bilde av de nå, men vil si de har ligget på typ bilde der det står 12 / 13 ca på hos deg.

Back
Topp