IKM uke 18 :)

Fyyyy flate, for ei blemme! :facepalm: jeg har lagt inn påminnelse i kalenderen om eggløsningstest så jeg skal huske å ta til samme tid hver dag de neste 10 dagene. Oppdaga nettopp at kalenderen er synkronisert med jobbkalenderen! :facepalm::hilarious:

Er glad det er påske og at sannsynligheten for at noen har sett i kalenderen min er liten :hilarious: jeg har nå sletta alle oppføringene :hilarious:
Åh herremin, jammen flaks det er påske :hilarious: Hvis ikke ville det vel fort blitt en liten snakkis:oops:

Jeg har fått EL tidligere enn jeg trodde denne måneden. Har hatt sex på torsdag og lørdag. Skal ha det igjen i morgen. Slenger ved resultater fra eggløsningstestene:shy:
Bilde nr 1: Lørdag morgen
Bilde nr 2: Lørdag ettermiddag

Vedlegg

• 1CA6D0D2-2580-45AF-9122-5EACFBDAB34D.jpeg
    1CA6D0D2-2580-45AF-9122-5EACFBDAB34D.jpeg
    10 KB · Visninger: 111
  • 68E1BA86-4AA1-4DCA-8592-70B5C743ED34.jpeg
    68E1BA86-4AA1-4DCA-8592-70B5C743ED34.jpeg
    7 KB · Visninger: 109
Jeg har begynt å logge i premom denne månden. Forventet el på cd 17. Fasinerende at det allerede viser stigning, for med mine øyne ville de sett helt like og svake ut :p

Vedlegg

• Screenshot_20200412-111108_Premom.jpg
    Screenshot_20200412-111108_Premom.jpg
    13,9 KB · Visninger: 102
Metode eller RFSU sine eggløsningstester? Hadde bare fire igjen, og på dag 11 i syklusen, så må ut å kjøpe nye snart. Erfaringer på disse? Veldig usikker syklus, så EL kan komme alt fra dag 14 til dag 20 :P

Metode eller RFSU sine eggløsningstester? Hadde bare fire igjen, og på dag 11 i syklusen, så må ut å kjøpe nye snart. Erfaringer på disse? Veldig usikker syklus, så EL kan komme alt fra dag 14 til dag 20 :p
Metode eller RFSU sine eggløsningstester? Hadde bare fire igjen, og på dag 11 i syklusen, så må ut å kjøpe nye snart. Erfaringer på disse? Veldig usikker syklus, så EL kan komme alt fra dag 14 til dag 20 :p
Babyplan.no sine er bra synes jeg, og de kommer raskt i posten!! Billigere også :rolleyes:

Likte ikke RFSU sine så godt :) Ikke prøvd de andre. RFSU viste negativt på EL når babyplan var positiv. Nu er jeg jo ikke blitt gravid, så hvem vet hvem som hadde rett. Men hadde masse el-slim og greier.

Lagt aksjer CD16, CD18 og CD19 (bare glemt å skrive hjertesymbol på arket) :angelic: Håper så inderlig det går!!! Masse lykke til til dere andre også :Heartred
Å! Så spennende! Det lover veldig bra! Jeg heier og håper for dere, og er veldig spent på å følge med de neste ukene:)

Tok en eltest i sted og slo til med et graviditetstest i tillegg , selv om jeg vet at den ville vært negativ. Er på cd 15, og forventet el er på cd17.

Graviditetstesten endte opp med en svak, men tydelig rosa strek. Begynner helt seriøst å bli lei av falske streker på babyplantestene!! Hadde jeg fått denne om to uker, så hadde jeg trodd det var noe på gang :/
20200413_212728.jpg

-K- - 25 - PP1 - B2 - EL 18/4 - IKM 2/5

Hei! Jeg prøver meg her jeg. Har akkurat sluttet på pillen, så syklusen er garantert ikke på plass enda. Men i følge app har jeg ikm uke 18 :nailbiting:

så blir det spennende å se da, om syklusen går rett på plass :angelic:

Tok en eltest i sted og slo til med et graviditetstest i tillegg , selv om jeg vet at den ville vært negativ. Er på cd 15, og forventet el er på cd17.

Graviditetstesten endte opp med en svak, men tydelig rosa strek. Begynner helt seriøst å bli lei av falske streker på babyplantestene!! Hadde jeg fått denne om to uker, så hadde jeg trodd det var noe på gang :/
Vis vedlegget 323215
Oi!? Jeg har aldri opplevd falske streker på babyplan sine strimler. Men er jo veldig forskjellige erfaringer ute og gå på forskjellige tester. Man kan åpenbart ikke bli klok på de :bored:

Vis vedlegget 323215

Så kjedelig at de gir falske svar.. Har heller aldri opplevd det på de testene :-/ Krysser fingrene for en EKTE positiv om 2 uker da :):finger:

Vis vedlegget 323215

Oi! Dette er jo ganske tydelig «positiv» strek :shifty: har akkurat bestilt 20 babyplan-strimler, håper ikke de gir samme skyggene. Har ikke prøvd babyplan før, men kjøpte dem fordi jeg hadde lest så mye bra om dem. Jaja, de kommer vel i posten om ikke lenge. Skal prøve å ta en test med en gang da, da er det jo umulig at den skal være positiv iom at det er før beregnet EL, og jeg har gått på pillen frem til nå omtrent...

Krysser fingrene for en ekte positiv test på deg om ca 2 uker:hello2:hello2

Back
Topp