IKM uke 18 ❤

342f6b12a4cddbec85bf0e92e409e7dc.jpg

Spottet jo som tidligere nevnt fredag til mandag morgen. Tok seg litt opp søndag pluss at det økte med ryggvondter, som er et ganske sikkert tr tegn for meg. Mandag var det nada spotting. Var litt frem og tilbake men jeg tok en test i dag tidlig og jammen ser det ut som at det er en liten luring igjen. Forrige svangerskap spottet/blødde jeg såpass mye på dette tidspunkt at jeg trodde det var mens, så fant ut om svangerskapet da jeg var 8+0 og jeg ventet på neste mens.

Jeg er litt i småsjokk og kommer nok til å svi av de tre testene jeg har igjen i skapet de neste dagene!

Gratulerer så mye!!
:)

Tusen tusen takk [emoji173]️ skrekk blandet fryd, mye frykt siden vi mistet forrige gang i uke 11... men jeg gleder meg fordet om [emoji177] gratulere til deg og!
Kjekt vi er så likt, krysser fingrene for oss har du fortalt det til noen?
Skjønner deg godt:Heartreddu får prøve å slappe av så godt du kan og ha troen på at denne gangen kan det gå annerledes:Heartred
Har kun sagt det til mannen min og ei venninne. Resten av nærmeste familie får vite det rundt 17.mai siden pappa har bursdag da:) når tenker du å fortelle?

Skjønner deg godt:Heartreddu får prøve å slappe av så godt du kan og ha troen på at denne gangen kan det gå annerledes:Heartred
Har kun sagt det til mannen min og ei venninne. Resten av nærmeste familie får vite det rundt 17.mai siden pappa har bursdag da:) når tenker du å fortelle?

Ja, prøver [emoji85] lettere sakt en gjort! Hehe
Tok 2 nye tester i dag, fortsatt veldig svake.... men 2 streker uansett styrke kan jo ikke bety annet en gravid
Samme her, jeg skal til gyn 16. Mai(bestilt for å se om alt sto bra til, og om det var noen hinder som gjorde at jeg ikke ble gravid) og da får jeg nok tul og ser jeg et bankende hjerte så forteller vi det til nærmeste familie [emoji173]️

Ingen ting i dag heller? Så bra :D
Kjøper senere jeg også.. ikke lett å holde seg nei ;p Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det går :)

Æsj, negativ... ☹️☹️☹️
Men usikker på om jeg holdt meg lenge nok, kun 1,5 time! Burde vel slått ut med en svak strek vel..
Jaja, får se om tr kommer da, hvis ikke trster jeg på nytt på morgenurin i mrg!

Har du testet?

Æsj, negativ... ☹️☹️☹️
Men usikker på om jeg holdt meg lenge nok, kun 1,5 time! Burde vel slått ut med en svak strek vel..
Jaja, får se om tr kommer da, hvis ikke trster jeg på nytt på morgenurin i mrg!

Har du testet?
Blææ :(
Hm, jeg har ikke peiling.. :/
Jaa, gjør det i morgen tidlig om mensen ikke har kommet ❤

Har ikke testet.. akkurat vært å kjøpt nå.. prøve å vente til i morra tidlig tenkte jeg :p

Blææ :(
Hm, jeg har ikke peiling.. :/
Jaa, gjør det i morgen tidlig om mensen ikke har kommet ❤

Har ikke testet.. akkurat vært å kjøpt nå.. prøve å vente til i morra tidlig tenkte jeg :p
Tenker, så lenge mensen ikke har kommet, er det håp ❤

Hvis man skal teste på eftan/kvelden, hvor lenge etter man har vært på do bør man vente? Og burde man unngå drikke i timene før? :)

Back
Topp