IKM uke 18 ❤

342f6b12a4cddbec85bf0e92e409e7dc.jpg

Spottet jo som tidligere nevnt fredag til mandag morgen. Tok seg litt opp søndag pluss at det økte med ryggvondter, som er et ganske sikkert tr tegn for meg. Mandag var det nada spotting. Var litt frem og tilbake men jeg tok en test i dag tidlig og jammen ser det ut som at det er en liten luring igjen. Forrige svangerskap spottet/blødde jeg såpass mye på dette tidspunkt at jeg trodde det var mens, så fant ut om svangerskapet da jeg var 8+0 og jeg ventet på neste mens.

Jeg er litt i småsjokk og kommer nok til å svi av de tre testene jeg har igjen i skapet de neste dagene!
Gratulerer så mye!! :)

Gratulerer til alle med fine streker [emoji7][emoji7][emoji7]
Håper jeg joiner dere litt senere i uken [emoji2][emoji2][emoji2]

342f6b12a4cddbec85bf0e92e409e7dc.jpg

Spottet jo som tidligere nevnt fredag til mandag morgen. Tok seg litt opp søndag pluss at det økte med ryggvondter, som er et ganske sikkert tr tegn for meg. Mandag var det nada spotting. Var litt frem og tilbake men jeg tok en test i dag tidlig og jammen ser det ut som at det er en liten luring igjen. Forrige svangerskap spottet/blødde jeg såpass mye på dette tidspunkt at jeg trodde det var mens, så fant ut om svangerskapet da jeg var 8+0 og jeg ventet på neste mens.

Jeg er litt i småsjokk og kommer nok til å svi av de tre testene jeg har igjen i skapet de neste dagene!

Gratulerer :)

Gratulerer til alle med positive tester![emoji173]

Selv blødde jeg en dråpe blod, men ikke søren om det kommer noe mer.. blir snart gal! Føler hele tiden at mensen kommer og det murrer masse, men Neida, ingenting.. hvis den skal komme, må den bare komme fort. Hater å vente

Gratulerer til alle med positive tester![emoji173]

Selv blødde jeg en dråpe blod, men ikke søren om det kommer noe mer.. blir snart gal! Føler hele tiden at mensen kommer og det murrer masse, men Neida, ingenting.. hvis den skal komme, må den bare komme fort. Hater å vente
Så kjipt når det er sånn :sorry: da vil man enten eller liksom! Har du testet noe mer?

Tok en test i dag. 10dpo, så nå skal Ovitrelle sprøyten være ute av systemet!
Den var dessverre helt blenda!

Æsj nå er TR på vei kjennes det ut som, lav livmortapp, masse menssmerter, sulten hele tiden,gul utflod, samme som hver mnd.
blir så deppa, vi som har truffet så perfekt på eggløsningen!
Trur dere lutalfase på 9/10 dager er for lite?

Back
Topp