Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tr her også
Var nok en streifer. Testene ble svakere[emoji17] satser på en februarbaby[emoji173]
Sender en klem hold oss oppdatert på om tr virkelig kommer da!
Hm. Da kan det jo hende det ikke er noe mer enn en dråpe og, men skjønner godt hvordan det er å miste troa får bare å vente å se daHar bare kommet en dråpe blod. Hater når mensen ikke kommer i gang! Har null håp, så da kan det bare komme. Spørs om det har vært en streifer siden jeg fikk strek på to tester. Hvordan går det med deg?[emoji173]
Hm. Da kan det jo hende det ikke er noe mer enn en dråpe og, men skjønner godt hvordan det er å miste troa får bare å vente å se da
Er 9dpo i dag og skal vente så lenge som mulig denne uka med å teste. Så får vi se hvordan det går murrer og verker veldig fremdeles men det kan jo være så mangt
Her kom tr i dag[emoji53] LF ble denne mnd bare 10 dager da el var 3-4 dager forsinket... Kjenner jeg gradvis mister motet, selv om vi ikke har prøvd så lenge[emoji15] pp7 står for tur, måtte dette bli pp der spira sitter[emoji4]
Så fantastisk!! Gratulerer!
Spottet jo som tidligere nevnt fredag til mandag morgen. Tok seg litt opp søndag pluss at det økte med ryggvondter, som er et ganske sikkert tr tegn for meg. Mandag var det nada spotting. Var litt frem og tilbake men jeg tok en test i dag tidlig og jammen ser det ut som at det er en liten luring igjen. Forrige svangerskap spottet/blødde jeg såpass mye på dette tidspunkt at jeg trodde det var mens, så fant ut om svangerskapet da jeg var 8+0 og jeg ventet på neste mens.
Jeg er litt i småsjokk og kommer nok til å svi av de tre testene jeg har igjen i skapet de neste dagene!
Uff, det var leit å høre sender en god klem og gode ønsker for neste ppHer kom tr i dag[emoji53] LF ble denne mnd bare 10 dager da el var 3-4 dager forsinket... Kjenner jeg gradvis mister motet, selv om vi ikke har prøvd så lenge[emoji15] pp7 står for tur, måtte dette bli pp der spira sitter[emoji4]
Vis vedlegget 224501 10 dpo og fikk disse i dager helt i sjokk nå!
Spottet jo som tidligere nevnt fredag til mandag morgen. Tok seg litt opp søndag pluss at det økte med ryggvondter, som er et ganske sikkert tr tegn for meg. Mandag var det nada spotting. Var litt frem og tilbake men jeg tok en test i dag tidlig og jammen ser det ut som at det er en liten luring igjen. Forrige svangerskap spottet/blødde jeg såpass mye på dette tidspunkt at jeg trodde det var mens, så fant ut om svangerskapet da jeg var 8+0 og jeg ventet på neste mens.
Jeg er litt i småsjokk og kommer nok til å svi av de tre testene jeg har igjen i skapet de neste dagene!
Gratulerer!!!Vis vedlegget 224501 10 dpo og fikk disse i dager helt i sjokk nå!
Gratulerer!!
er dette sånne tidligtester?Vis vedlegget 224501 10 dpo og fikk disse i dager helt i sjokk nå!