IKM uke 18 ❤

Da ble det TR på meg i dag. Men det er helt ok, da vi ikke gikk hundre prosent inn for det denne første EL etter SA.
Har de siste dagene kjent på noe større og ømme bryster og en rar følelse i magen, men det var nok bare et varsel om TR.

Gratulerer til alle som har blitt gravide. Vi andre ses vel kanskje igjen om en måneds tid:)

IMG_0040.JPG
Hei ☺️ Første gang jeg skriver her.
Ble gravid i etter 1 pp men mistet dessverre i MA i uke 11 november 2016.
Er nå i pp 5. Hadde positiv eggløsningstest 21. April og har ikm fredag 5 mai. Har hatt blendahvite tester frem til i dag, tok en makesure graviditetsstrimmel og det er en svaak strek Håper ikke det bare er en skyggestrek. Hva tror dere? Kjekt å følge med dere andre!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    907,8 KB · Visninger: 127
Ikm i dag.. ingen mens enda.. hadde skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen i går kveld, så var sikker på at mensen skulle komme i natt.. :(
Litt mindre menssmerter i dag men sykt vondt i korsryggen og nedover bena, så er ganske forbredt på at den kommer.. Blææ..

Uansett, så koselig å se at noen av dere har fått positiv test! :)
Og til dere som fikk besøk av tr.. Masse lykke til neste pp ❤

Da ble det TR på meg i dag. Men det er helt ok, da vi ikke gikk hundre prosent inn for det denne første EL etter SA.
Har de siste dagene kjent på noe større og ømme bryster og en rar følelse i magen, men det var nok bare et varsel om TR.

Gratulerer til alle som har blitt gravide. Vi andre ses vel kanskje igjen om en måneds tid:)

Dette var vår første pp etter SA også. Tenker kroppen ikke var helt klar, så egentlig er det greit at TR kom. Men neste mnd må kroppen være klar!! Hehe blir ikm uke 22 på meg, kanskje vi sees der? [emoji4] lykke til!

Vis vedlegget 224562 Hei ☺️ Første gang jeg skriver her.
Ble gravid i etter 1 pp men mistet dessverre i MA i uke 11 november 2016.
Er nå i pp 5. Hadde positiv eggløsningstest 21. April og har ikm fredag 5 mai. Har hatt blendahvite tester frem til i dag, tok en makesure graviditetsstrimmel og det er en svaak strek Håper ikke det bare er en skyggestrek. Hva tror dere? Kjekt å følge med dere andre!
Så koselig at du er innom :)så leit med ma:Heartred jeg ser hint av strek men vanskelig å si hvilken type. Ta en test igjen om noen dager og se om det blir tydeligere:)krysser fingrene for deg :Heartred

Ikm i dag.. ingen mens enda.. hadde skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen i går kveld, så var sikker på at mensen skulle komme i natt.. :(
Litt mindre menssmerter i dag men sykt vondt i korsryggen og nedover bena, så er ganske forbredt på at den kommer.. Blææ..

Uansett, så koselig å se at noen av dere har fått positiv test! :)
Og til dere som fikk besøk av tr.. Masse lykke til neste pp ❤
Krysser fingrene for deg og at tr fortsetter å holde seg unna :Heartred har hatt sånne vondter denne gangen jeg og, og testen er foreløpig positiv;)

Dette var vår første pp etter SA også. Tenker kroppen ikke var helt klar, så egentlig er det greit at TR kom. Men neste mnd må kroppen være klar!! Hehe blir ikm uke 22 på meg, kanskje vi sees der? [emoji4] lykke til!

Vi ses definitivt! (Så lenge syklusen holder seg stabil og EL kommer til rett tid;))

Krysser fingrene for deg og at tr fortsetter å holde seg unna :Heartred har hatt sånne vondter denne gangen jeg og, og testen er foreløpig positiv;)
Gir ikke opp håpet før mensen evnt kommer ❤ bobler fælt i magen hvertfall :p

Så glad på dine vegne! :)

Gratulerer til alle med positiv test! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji2]

Her tror jeg dessverre tr er på vei. Har spottet på andre dagen må, så synes godt tanta bare kan komme nå sånn at jeg kan starte neste pp! Regner med at kroppen ikke var helt klar etter sa ennå.. håper på februarbaby nå!!

Hurra! Her er det jo ingen tvil, du er gravid !:)gratulerer så mye:Heartred
Da er vi veldig likt! Er 3+4 i dag:Heartred

Tusen tusen takk [emoji173]️ skrekk blandet fryd, mye frykt siden vi mistet forrige gang i uke 11... men jeg gleder meg fordet om [emoji177] gratulere til deg og!
Kjekt vi er så likt, krysser fingrene for oss har du fortalt det til noen?

Back
Topp