Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv test i går og digital 1-2 i dag [emoji4]
Gratulerer!Positiv test i går og digital 1-2 i dag [emoji4]
Gratulerer så mye!Positiv test i går og digital 1-2 i dag [emoji4]
Gratulerer så mye!Ikm i dag og fikk disse[emoji7]
Det var dumtmen bra at kroppen funker sånn sett!Men da krysser vi fingrene for at februar blir din månedDa kom TR her!
På en måte litt synd, for da klaffet det jo ikke denne pp.
Samtidig litt kjekt at TR kom av seg selv nå, uten å måtte ta medisiner.
Gratulerer til alle som har blitt gravide.
Krysser fingrene for februarbaby for oss andre!
Det var dumtmen bra at kroppen funker sånn sett!Men da krysser vi fingrene for at februar blir din måned
TR kom snikende i dag! Hadde håp om 2 streker i morges men så kom tante.. en ny pp for meg igjen.Uff! Forstår godt at det er frustrerende!
1 uke etter ikm , ikke kommet noe tr og negative tester regner med kroppen bare ville ha en ekstra lang syklus, som om den ikke er lang nok
Frustrerende! Håper det skjer noe snart hos deg.
Ja veldig også blir nok en test til i morgen vis det ikke skjer noe i løpet av kvelden, tok en på mandag så kanskje hcg har økt litt satse på at eggløsning ikke var når jeg trodde
Ja veldig også blir nok en test til i morgen vis det ikke skjer noe i løpet av kvelden, tok en på mandag så kanskje hcg har økt litt satse på at eggløsning ikke var når jeg trodde
Jeg hadde nok en kjemisk. Tr dagen etter ikm. Og nå er testene negative igjen [emoji53]
Hvordan gikk det?