Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Testen min i dag morges var blitt svakere og nå på kvelden kom TR 3 dager før IKMMistenker kjemisk, ettersom det er tydelig forskjell på strekene fra i går til idag. Litt ekstra kjipt siden det er første gangen jeg antydning til positiv test på snart 1,5 år..
Men! På den positive siden er dette det lengste jeg har kommer noen gang på veien til å bli mamma, så er takknemmelig for all slags «progresjon». Det kan tyde på at jeg faktisk responderer bra på Klomifen, ettersom dette var første runden med det. Det gjør meg håpefull for neste PP
Masse lykke til til alle dere andre denne runden! Så gøy å se alle de fine babystrekene som dukker opp!![]()

TakkGratulerer så mye!![]()

Vil egentlig si jeg ikkje har noen symptomer. Var øm i brystene for to dager siden. Har litt mensmurringer på en måte. Ellers ingnting.Hvordan er symptomene deres som har fått pos test? Jeg har stikkinger i magen idag, men ingen ømme bryst lengre og får litt panikk for at det kanskje er et dårlig tegn. Har alle dere ømme bryst? Tror jeg må teste mer før jeg stoler på dette.![]()
Tusen takk, krysser fingrene for det samme ❤Så leit!
Ønsker deg masse lykke til og krysser alt for at dette var boosten som skulle til og at det går neste gang!![]()

Puppene mine er helt sinnsykt ømme, men går fint uten bhHvordan er symptomene deres som har fått pos test? Jeg har stikkinger i magen idag, men ingen ømme bryst lengre og får litt panikk for at det kanskje er et dårlig tegn. Har alle dere ømme bryst? Tror jeg må teste mer før jeg stoler på dette.![]()
Kjennes ut som at livmoren strekker seg, treng mage og innmari trøtt og kvalm innimellom. Føler jeg blir fort sliten liksom. Ellers går det greit
Sist svangerskap så hadde jeg ingen symptomer, så tror det er forskjellig fra gang til gang. Ja, jeg husker ikke så godt forrige gang. Men synes å huske jeg ikke hadde så ømme bryst da heller. Men blir litt stressa når de var kjempevone for to dager siden og nå ingenting. Er skikkelig trøtt jeg også, og småkvalm og litt sånn tungpusta. Må vel bare ta dager som de kommers skal du teste mer??Puppene mine er helt sinnsykt ømme, men går fint uten bhKjennes ut som at livmoren strekker seg, treng mage og innmari trøtt og kvalm innimellom. Føler jeg blir fort sliten liksom. Ellers går det greit
Sist svangerskap så hadde jeg ingen symptomer, så tror det er forskjellig fra gang til gang.
![]()
Skjønner du blir engstelig. Men er nok normaltJa, jeg husker ikke så godt forrige gang. Men synes å huske jeg ikke hadde så ømme bryst da heller. Men blir litt stressa når de var kjempevone for to dager siden og nå ingenting. Er skikkelig trøtt jeg også, og småkvalm og litt sånn tungpusta. Må vel bare ta dager som de kommers skal du teste mer??

Tenker jeg må ta det som det kommer, kan uansett ikke gjøre noe om det skjer noe liksom.

Jeg var også sånn, hadde tenkt å vente en stund, men så følte jeg meg så annerledes denne gangen. Så da måtte jeg kjøpe en test på butikken9 DPO idag og Ååh, jeg har planlagt å teste ikveld for første gang denne PP. Men vet seriøst ikke om jeg tøøør
Har hatt så sinnsykt testetrang fra likosm 4 dpo de andre PP, men nå….. nei, nada, nix.
Orker ikke et negativt resultat. Da blir det liksom så lenge til neste gang man kan leve i spenningen og håpet..
Meeen så har jeg jo sett sååå frem til denne datoen som skulle være første testdag!
Hmmmm… skal, skal ikke?![]()
Skal9 DPO idag og Ååh, jeg har planlagt å teste ikveld for første gang denne PP. Men vet seriøst ikke om jeg tøøør
Har hatt så sinnsykt testetrang fra likosm 4 dpo de andre PP, men nå….. nei, nada, nix.
Orker ikke et negativt resultat. Da blir det liksom så lenge til neste gang man kan leve i spenningen og håpet..
Meeen så har jeg jo sett sååå frem til denne datoen som skulle være første testdag!

Som jeg skulle skrevet det selv! Kjenner på akkuratt det sammen.9 DPO idag og Ååh, jeg har planlagt å teste ikveld for første gang denne PP. Men vet seriøst ikke om jeg tøøør
håper du ser 2 streker når du tester Som jeg skulle skrevet det selv! Kjenner på akkuratt det sammen.
Har ingen testetrang, vil ikke, tør ikke.
Planen er å teste på onsdag, tenker å tvinge meg til det så jeg evt er forberedt til tr kommer.
Har ingen følelse for noe heller.. kjenner diverse symptomer, men det kan også være symptom på tr liksom..
Jeg heier på deghåper du ser 2 streker når du tester
![]()
Haha, jeg vet!!Nei jeg vil egentlig ikke jeg heller. Eller jeg vil hvis den er positiv, men vil ikke hvis den er negativ
Hvor mange dpo er du nå igjen?
Jeg er drøøøøyt kvalm og ubehag/vondt i livmor. Og helt ekstremt oppblåst..
Takk! Heier veldig på deg og!!’Måtte det gå!
det er så skummelt!!
jeg sliter også med kvalme, i dag har jeg vært veldig oppblåst, murringer i mage og korsrygg innimellom. Sykt ømme pupper!! Men det hadde jeg etter el sist pp også, så det teller ikke 
Haha, jeg vet!!det er så skummelt!!
Jeg er 8 dpo i dag. 11 på onsdag når jeg skal teste. Orker ikke mer opp og nedturer som skyggestreker gir.
Du har jo gode symptomer på bebis dajeg sliter også med kvalme, i dag har jeg vært veldig oppblåst, murringer i mage og korsrygg innimellom. Sykt ømme pupper!! Men det hadde jeg etter el sist pp også, så det teller ikke
Nå ble jeg veldig spent på testen din!!![]()

Håååper sånn for degSyns det er slemt å få en sånn skygge på testen når jeg bare mer og mer føler på at tr er rett rundt hjørnet og spotter mer..
Lykke tilVeldig spennende med dine og!
Har bestemt oss for å teste ikveld, skal bare få største-frøkna i seng
Hjeeeeelp!! Jeg gruer meg altså sånn![]()