HurraJeg tar sjansen på å si at jeg er gravidSelv om jeg har fått litt brun utflod igjen.
Skal iallefall nyte denne
Vis vedlegget 403945
håper det er kroppen som er litt forvirra bare Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraJeg tar sjansen på å si at jeg er gravidSelv om jeg har fått litt brun utflod igjen.
Skal iallefall nyte denne
Vis vedlegget 403945
håper det er kroppen som er litt forvirra bare Tusen takk og det samme til degGratulererVi er ganske likt da
Når blir terminen din?
Den blir ifølge nhi 7. januar
Så gøy å være likt! Når blir din termin?Ja satser på at kroppen føler det samme som hodetHurrahåper det er kroppen som er litt forvirra bare
![]()
forvirring, panikk og uendelig glede
Herlig! TakkTusen takk og det samme til degDen blir ifølge nhi 7. januar
Så gøy å være likt! Når blir din termin?
Enten 5. Januar eller 6. Januar Spennende! Da er vi jo heeelt liktHerlig! TakkEnten 5. Januar eller 6. Januar
![]()

Ja faktisk! Jeg håper jeg kommer til å gå litt over da mitt eldste barn har bursdag 5. januarSpennende! Da er vi jo heeelt likt![]()

Ja ikke santJa faktisk! Jeg håper jeg kommer til å gå litt over da mitt eldste barn har bursdag 5. januar![]()

Var det i all hast?Ja ikke sant
Jeg håper jeg får oppleve å bli høygravid og gjerne gå over tiden, siden jeg fødte to mnd for tidlig sist. Så jeg har aldri opplevd å få rier og siden jeg lå i narkose så føler jeg at jeg aldri har opplevd en fødselså må håpe jeg på masse nytt
![]()
Håper du får muligheten til en vanlig fødsel denne gangen
Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning så var innlagt. Men pga min blodsykdom så oppsto det blodklumper som presset morkaken løst. Kroppen min reagerte ikke, så det er usikkert hvor lenge dette varte før det ble oppdaget, men etter det så gikk det fort.Var det i all hast?
Jeg gikk 11 dager over tiden med eldste. Hadde egentlig termin 25.12 med hanHåper du får muligheten til en vanlig fødsel denne gangen
![]()
Hvor lenge bør man vente på urin nr 2? Har holdt meg i 2 timer nå, men det er kanskje for lite?Husk! Urin nr 2, ikke dritt tiss![]()

SerUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Oojj! Bra det gikk bra da! Er så mye som kan skje altså, håper du slipper denne gangen og får gå hele svangerskapetFikk alvorlig svangerskapsforgiftning så var innlagt. Men pga min blodsykdom så oppsto det blodklumper som presset morkaken løst. Kroppen min reagerte ikke, så det er usikkert hvor lenge dette varte før det ble oppdaget, men etter det så gikk det fort.

Jeg ser, spennendeUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?

Jeg ser!!!Urin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Ser noe derUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
jeg kan for første gang i mitt 30 år lange liv endelig si at jeg også er gravid. Fikk svak men tydelig strek på to både make sure og babyplan i dag, 9dpo. Tar digital cb i morgen for å være sikker
Stor klem til degTR her
Blir greit med time hos gyn neste pp...
er ikke bare bare å være prøver
Har fulgt med på dere! Men får melde meg inn selv da.