Ikm uke 17 ☆

10 dpo morgenurin, første urin :hilarious:

Syns jeg ser noe, men vanskelig å holde håpet oppe med den der. Tar vel en til i kveld, i morgen og sikkert til jeg går tom for tester. Så får vi se da. Hva tror dere?

11917CC8-CA61-42B3-8435-F310D06DF2BC.jpeg

BB242EC0-7670-4D48-B6A8-9BDFF05BA3D9.jpeg

Hører til her jeg :happy: Har fulgt med på dere! Men får melde meg inn selv da.

Sola19911 - 31 - B1 - PP? - EL 14/04 - IKM 29/04

Testet i dag tidlig. Det er noe på testen. Men tør ikke tro på noe jeg før jeg får tydelig rosa strek.
For på noen av bildene synes det jeg ser, og noen av bildene er de negative.

Øverste er fra 8dpo, på bildet med 2.
Jeg ser strek på begge!!:smiley-bounce022

Sett fler som har tatt otrivelle, hvor testen har blitt helt negativ før den har blitt positiv igjen! Det er jo strek her!
Har du? Jeg fikk jo ett eksempel i dagboken men syns de strekene likevel syntes bedre :dead: håååper jo at det blir mer tydelig! Tenkte at jeg kan prøve å ikke drikke så mye nå også ta en test om 4 timer, også fortsetter jeg vel noen dager til:hilarious:

Hører til her jeg :happy: Har fulgt med på dere! Men får melde meg inn selv da.

Sola19911 - 31 - B1 - PP? - EL 14/04 - IKM 29/04

Testet i dag tidlig. Det er noe på testen. Men tør ikke tro på noe jeg før jeg får tydelig rosa strek.
For på noen av bildene synes det jeg ser, og noen av bildene er de negative.

Øverste er fra 8dpo, på bildet med 2.
Ser strek jeg også, håper den blir enda tydeligere ila de neste dagene :Heartred

Har du? Jeg fikk jo ett eksempel i dagboken men syns de strekene likevel syntes bedre :dead: håååper jo at det blir mer tydelig! Tenkte at jeg kan prøve å ikke drikke så mye nå også ta en test om 4 timer, også fortsetter jeg vel noen dager til:hilarious:
Ja. Har sett mye på TikTok, hvor de tester otrivelle ut. Også blir den positiv igjen! Så håper det er ditt tilfelle! :Heartred

Jeg begynte å spotte i dag, så her er sikkert TR på vei. Da går jeg sikkert inn i PP10.. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min, og hvorfor det skal ta så sykt lang tid for oss å bli gravide. Er det noe vits i å reise til lege allerede nå, eller må vi vente til det har gått et år?

Jeg begynte å spotte i dag, så her er sikkert TR på vei. Da går jeg sikkert inn i PP10.. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min, og hvorfor det skal ta så sykt lang tid for oss å bli gravide. Er det noe vits i å reise til lege allerede nå, eller må vi vente til det har gått et år?

Jeg ville reist nå❤️ hvis du er i PP10 er det vel ca ett år, så jeg ville nok bare sagt det. Masse lykke til!!

Back
Topp