Ikm uke 17 ☆

Veldig spennende med dine og!
Har bestemt oss for å teste ikveld, skal bare få største-frøkna i seng :nailbiting:

Hjeeeeelp!! Jeg gruer meg altså sånn :dead:
Åååå så spennende!!! Kjenner adrenalin i kroppen på dine veiner :hilarious:

Håper du har knall gul urin og at det kommer 2 streker :happy093.:happy093

Tusen takk♥️ men har type 0%tro på det her.. blir bare veldig frustrert over at dpo land blir kortere og kortere..
Krysser alt av fingre for deg når testingen starter♥️
Kanskje du skulle vært hos en gynekolog? Ikke lett for egget å feste seg hvis du spotter allerede på 8 dpo :confused:
Tusen takk❤️ som du sikkert har skjønt, så har jeg ingen tro jeg heller..

Åååå så spennende!!! Kjenner adrenalin i kroppen på dine veiner :hilarious:

Håper du har knall gul urin og at det kommer 2 streker :happy093.:happy093

Haha ja jeg dør av spenning og ble enda mer kvalm av nervøsitet.
Orker bare ikke negativ test, men det er vel det det blir.

Oooog den urinen spørs litt. Jeg har vært på jobb og i bursdag så har ikke tenkt så mye på å ikke drikke osv…. Meeeen da har jeg i det minste en unnskyldning til å ha mer håp hvis testen er negativ :hilarious:

Oooog den urinen spørs litt. Jeg har vært på jobb og i bursdag så har ikke tenkt så mye på å ikke drikke osv…. Meeeen da har jeg i det minste en unnskyldning til å ha mer håp hvis testen er negativ :hilarious:
Hehe det er sant :hilarious: men jeg holder en knapp på positiv test, jeg :D

Jeg kjente godt på det i den lange syklusen min, følte jeg ble helt dehydrert for jeg skulle teste :hilarious:

Kanskje du skulle vært hos en gynekolog? Ikke lett for egget å feste seg hvis du spotter allerede på 8 dpo :confused:
Tusen takk❤️ som du sikkert har skjønt, så har jeg ingen tro jeg heller..
Vet liksom ikke om man blir henvist så kjapt.. men kanskje privat da evt.. får se ann litt..
De to barna jeg har kom da jeg minst hadde troa, så kanskje det er nå den sitter hos deg :facepalm:

Vet liksom ikke om man blir henvist så kjapt.. men kanskje privat da evt.. får se ann litt..
De to barna jeg har kom da jeg minst hadde troa, så kanskje det er nå den sitter hos deg :facepalm:
Må nok gå privat da, ja.. det må være utrolig frustrerende for deg å begynne å spotte så tidlig ❤️
Åå det hadde vært gøy :love017 husker faktisk med nr 1 at jeg var så lei meg 9 dpo, for jeg var så sikker på at det ikke gikk. Reiste hjem fra jobb og testet bare for å bekrefte det, men den ble positiv gitt :shy:

Altså.. NOE? Klarte ikke holde meg mer enn 3 t så noe utvanna urin også. Tror ikke jeg kan skylde på det, men spent på testen i morgen!

62342600-8EF7-4067-B196-40229892F469.jpeg

Jeg må virkelig myse da, mulig det bare er selve linja..

Håper du får positiv :Heartred

Ikke veldig oppløftende oppdatering herfra :dead:

Men jeg hadde ikke tidligtester :banghead:
Så dette er vanlig make sure. Utvanna urin, 9 dpo utpå kvelden. Har som sagt vært på jobb og så i bursdag og ikke tenkt på å la være å drikke.
Så da er det kanskje fortsatt håp.
Men skuffelsen er der virkelig ja! Blæææææ :depressed:

9930BEA7-3EF2-4445-8E90-E853A5DBA62D.jpeg

Ikke veldig oppløftende oppdatering herfra :dead:

Men jeg hadde ikke tidligtester :banghead:
Så dette er vanlig make sure. Utvanna urin, 9 dpo utpå kvelden. Har som sagt vært på jobb og så i bursdag og ikke tenkt på å la være å drikke.
Så da er det kanskje fortsatt håp.
Men skuffelsen er der virkelig ja! Blæææææ :depressed:

Vis vedlegget 403976
Fortsatt veldig tidlig heldigvis! :Heartred Sitter å ser på en som har lagt ut på YouTube nå, å jenter det er HÅP:Heartred Se bilde. Hun fikk ikk svak strek før 15 DPO:Heartred

Back
Topp