Ikm uke 17 ☆

Jeg er egentlig en optimist, men denne pp'en har jeg vært pessimist!
Fikk litt svak murring tidligere i dag, og noen svake stikk, min første tanke var "var det jeg sa! Det klaffet ikke!"
Nå er jeg sjokoladesyk, og samme tanke slår meg med en gang "tr er på vei!"

Håper de neste dagene går fort så jeg kan komme meg inn i ny pp, og forhåpenligvis ikke være pessimist :hilarious:

Jeg er egentlig en optimist, men denne pp'en har jeg vært pessimist!
Fikk litt svak murring tidligere i dag, og noen svake stikk, min første tanke var "var det jeg sa! Det klaffet ikke!"
Nå er jeg sjokoladesyk, og samme tanke slår meg med en gang "tr er på vei!"

Håper de neste dagene går fort så jeg kan komme meg inn i ny pp, og forhåpenligvis ikke være pessimist :hilarious:
Hvilken dpo er du i dag? Gleder meg til å se flere tester :love017

Hvilken dpo er du i dag? Gleder meg til å se flere tester :love017
Jeg er 9 dpo.. 2 dager til testing.
Håper det komme flere tester her inne, der er så gøy :love017

Hvordan går det med deg? ❤️

Kveldens test… ikke så optimistisk lenger. Men fortsatt bare 9 DPO. Ser noe, men vanskelig å få på kamera…Håper det skjer noe til i morgen :happy:

Vedlegg

• A23BBE00-A5CB-4809-91BE-A0573886AE14.jpeg
    A23BBE00-A5CB-4809-91BE-A0573886AE14.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 128
Jeg er 9 dpo.. 2 dager til testing.
Håper det komme flere tester her inne, der er så gøy :love017

Hvordan går det med deg? ❤️
Gleder meg til testene tikker inn :love017

Det går bra, kvalm, hinsides trøtt og pupper som er helt sykt vonde :hilarious: legetime på onsdag og da blir det blodprøve:happy:

Kveldens test… ikke så optimistisk lenger. Men fortsatt bare 9 DPO. Ser noe, men vanskelig å få på kamera…Håper det skjer noe til i morgen :happy:
Synes jeg ser strek :love017

Gleder meg til testene tikker inn :love017

Det går bra, kvalm, hinsides trøtt og pupper som er helt sykt vonde :hilarious: legetime på onsdag og da blir det blodprøve:happy:
Jeg også :love017

Du har gode symptomer på baby du, altså :hilarious:
Spennende med legetime! Blir litt mer virkelig da ❤️

Jeg også :love017

Du har gode symptomer på baby du, altså :hilarious:
Spennende med legetime! Blir litt mer virkelig da ❤️
Ja, og det var på tide liksom. Selv om vi bare prøvde i 5 mnder så føltes det ut som en evighet :hilarious: Håper sånn at dere også kommer etter med spirer:Heartred

Ja, og det var på tide liksom. Selv om vi bare prøvde i 5 mnder så føltes det ut som en evighet :hilarious: Håper sånn at dere også kommer etter med spirer:Heartred
Vi teller dager hele tiden, så jeg skjønner godt det føles som en evighet! Og når man først har bestemt seg, så skulle man helst vært gravid med en gang :hilarious:
I min laange syklus på 65 dager trodde jeg at el hadde vært 5 ganger, helt håpløst! Så jeg føler omtrent jeg er i pp 6 :hilarious:

Håper vi er mange flere som kommer inn i Januar 24 til deg❤️

Vi teller dager hele tiden, så jeg skjønner godt det føles som en evighet! Og når man først har bestemt seg, så skulle man helst vært gravid med en gang :hilarious:
I min laange syklus på 65 dager trodde jeg at el hadde vært 5 ganger, helt håpløst! Så jeg føler omtrent jeg er i pp 6 :hilarious:

Håper vi er mange flere som kommer inn i Januar 24 til deg❤️
Skjønner den da, 65 dager var jo helt sykt langt!

Det håper jeg også :love017

Jeg er også kvalm, trøtt og har såre brystvorter. Hvor mange DPO er du igjen? :Heartred
I dag er jeg vel 12/13 dpo om man fortsatt regner dpo :hilarious: følte meg heeelt annerledes enn alle de andre pp’ene denne gangen. Startet med litt vonde bryst som økte + stikkinger og "spreng" (har fått veldig vonde bryst rett etter eggløsning tidligere, men ikke slik), trøtt og kvalm, ikke vært det tidligere. Føltes også ut som at jeg holdt på å bli syk.:smiley-ashamed004

Back
Topp