Camarya
Betatt av forumet
Ææææ spent sjælJeg ser noe svakt her, spent på kveldens test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææ spent sjælJeg ser noe svakt her, spent på kveldens test![]()

Også spent på kveldens test med degÆæææ spent sjæl![]()
Hvilken dpo er du i dag? Gleder meg til å se flere testerJeg er egentlig en optimist, men denne pp'en har jeg vært pessimist!
Fikk litt svak murring tidligere i dag, og noen svake stikk, min første tanke var "var det jeg sa! Det klaffet ikke!"
Nå er jeg sjokoladesyk, og samme tanke slår meg med en gang "tr er på vei!"
Håper de neste dagene går fort så jeg kan komme meg inn i ny pp, og forhåpenligvis ikke være pessimist![]()

Jeg er 9 dpo.. 2 dager til testing.Hvilken dpo er du i dag? Gleder meg til å se flere tester![]()
Gleder meg til testene tikker innJeg er 9 dpo.. 2 dager til testing.
Håper det komme flere tester her inne, der er så gøy
Hvordan går det med deg?![]()
legetime på onsdag og da blir det blodprøve
Synes jeg ser strekKveldens test… ikke så optimistisk lenger. Men fortsatt bare 9 DPO. Ser noe, men vanskelig å få på kamera…Håper det skjer noe til i morgen![]()

Ser fremdeles noe svakKveldens test… ikke så optimistisk lenger. Men fortsatt bare 9 DPO. Ser noe, men vanskelig å få på kamera…Håper det skjer noe til i morgen![]()
Jeg ogsåGleder meg til testene tikker inn
Det går bra, kvalm, hinsides trøtt og pupper som er helt sykt vondelegetime på onsdag og da blir det blodprøve
![]()

Ja, og det var på tide liksom. Selv om vi bare prøvde i 5 mnder så føltes det ut som en evighetJeg også
Du har gode symptomer på baby du, altså
Spennende med legetime! Blir litt mer virkelig da![]()
Håper sånn at dere også kommer etter med spirer
Vi teller dager hele tiden, så jeg skjønner godt det føles som en evighet! Og når man først har bestemt seg, så skulle man helst vært gravid med en gangJa, og det var på tide liksom. Selv om vi bare prøvde i 5 mnder så føltes det ut som en evighetHåper sånn at dere også kommer etter med spirer
![]()

Jeg er også kvalm, trøtt og har såre brystvorter. Hvor mange DPO er du igjen?Gleder meg til testene tikker inn
Det går bra, kvalm, hinsides trøtt og pupper som er helt sykt vondelegetime på onsdag og da blir det blodprøve
![]()

Yey, får teste igjen i morgen å se om den blir sterkereSer fremdeles noe svak![]()

Håper den blir sterkere i morgenSynes jeg ser strek![]()

Du er gravid du, glemte det jegJeg er også kvalm, trøtt og har såre brystvorter. Hvor mange DPO er du igjen?![]()

Skjønner den da, 65 dager var jo helt sykt langt!Vi teller dager hele tiden, så jeg skjønner godt det føles som en evighet! Og når man først har bestemt seg, så skulle man helst vært gravid med en gang
I min laange syklus på 65 dager trodde jeg at el hadde vært 5 ganger, helt håpløst! Så jeg føler omtrent jeg er i pp 6
Håper vi er mange flere som kommer inn i Januar 24 til deg![]()

Ja!! Håper jeg slipper det igjen, at el faktisk har værtSkjønner den da, 65 dager var jo helt sykt langt!
Det håper jeg også![]()

I dag er jeg vel 12/13 dpo om man fortsatt regner dpoJeg er også kvalm, trøtt og har såre brystvorter. Hvor mange DPO er du igjen?![]()
følte meg heeelt annerledes enn alle de andre pp’ene denne gangen. Startet med litt vonde bryst som økte + stikkinger og "spreng" (har fått veldig vonde bryst rett etter eggløsning tidligere, men ikke slik), trøtt og kvalm, ikke vært det tidligere. Føltes også ut som at jeg holdt på å bli syk.