Ikm uke 17 ☆

8dpo (IKM i morgen). Med dagens tempdropp har jeg ikke helt trua... Om jeg ikke har begynt å blø enda tar jeg en test når jeg kommer hjem i kveld...
0E6D9833-0B7B-474B-8F56-4F041DA1F647.jpeg

Gratulerer til dere med fine streker her inne:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg forstår meg mindre og mindre på syklusen min. El kommer senere denne syklusen. Har hatt skikkelige mensmurringer siste dagene, spesielt i går og i dag. Spottet, og hatt brun utflod siden i går(kun ved tørk). Skal virkelig mensen komme nå 9-10 dpo.. spotter tidligere og tidligere for hver syklus virker det som.. negativ test nå på morgenen 9DPO

Takk, litt uvirkelig ennå. Håper det sitter :Heartpink Gratulerer til deg også:Heartred
Takk :Heartred helt enig med deg, ble for min del litt mer virkelig når jeg tok den digitale, men føler også jeg må passere ikm og kanskje litt til før jeg tror dette skjer…Håper virkelig for oss begge!!:happy:

Takk :Heartred helt enig med deg, ble for min del litt mer virkelig når jeg tok den digitale, men føler også jeg må passere ikm og kanskje litt til før jeg tror dette skjer…Håper virkelig for oss begge!!:happy:
Jeg også tenkte ikm :smiley-ashamed004 Men jeg er sikker på at jeg er gravid, endelig fikk vi det til:Heartred

Jeg forstår meg mindre og mindre på syklusen min. El kommer senere denne syklusen. Har hatt skikkelige mensmurringer siste dagene, spesielt i går og i dag. Spottet, og hatt brun utflod siden i går(kun ved tørk). Skal virkelig mensen komme nå 9-10 dpo.. spotter tidligere og tidligere for hver syklus virker det som.. negativ test nå på morgenen 9DPO
Håper for deg at det bare er spotting og ikke mens :Heartred

Jeg begynte å spotte igår, brunt. Det gjør jeg før hver mens og gjorde det ganske lenge i forrige svangerskap også. 9dpo er jo fortsatt litt tidlig. Håper for deg at det sitter denne gangen!!:happy:

Dagens test 9 DPO… ser så vindt noe, men nå begynner jeg å miste håpet :(

Vedlegg

• 32A5B98D-04E4-4DC6-BF9D-39B65CDC1314.jpeg
    32A5B98D-04E4-4DC6-BF9D-39B65CDC1314.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 90
Back
Topp