Spennende å se!Det skal jeg teste i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se!Det skal jeg teste i morgen![]()
Håper virkeligDu, her er det jo noe på gang! Fin strek til 8 dpo![]()
Blir spennende å se i morgenLovende denne vel![]()
![]()

TakkTakk, litt uvirkelig ennå. Håper det sitterGratulerer til deg også
![]()
helt enig med deg, ble for min del litt mer virkelig når jeg tok den digitale, men føler også jeg må passere ikm og kanskje litt til før jeg tror dette skjer…Håper virkelig for oss begge!!
Gratulerer!!Kveldens test sammen med morgen-testenVis vedlegget 403906

Åååååå fantastisk!!!!
Jeg også tenkte ikmTakkhelt enig med deg, ble for min del litt mer virkelig når jeg tok den digitale, men føler også jeg må passere ikm og kanskje litt til før jeg tror dette skjer…Håper virkelig for oss begge!!
![]()
Men jeg er sikker på at jeg er gravid, endelig fikk vi det til
Håper for deg at det bare er spotting og ikke mensGratulerer til dere med fine streker her inne
Jeg forstår meg mindre og mindre på syklusen min. El kommer senere denne syklusen. Har hatt skikkelige mensmurringer siste dagene, spesielt i går og i dag. Spottet, og hatt brun utflod siden i går(kun ved tørk). Skal virkelig mensen komme nå 9-10 dpo.. spotter tidligere og tidligere for hver syklus virker det som.. negativ test nå på morgenen 9DPO

Jeg begynte å spotte igår, brunt. Det gjør jeg før hver mens og gjorde det ganske lenge i forrige svangerskap også. 9dpo er jo fortsatt litt tidlig. Håper for deg at det sitter denne gangen!!Gratulerer til dere med fine streker her inne
Jeg forstår meg mindre og mindre på syklusen min. El kommer senere denne syklusen. Har hatt skikkelige mensmurringer siste dagene, spesielt i går og i dag. Spottet, og hatt brun utflod siden i går(kun ved tørk). Skal virkelig mensen komme nå 9-10 dpo.. spotter tidligere og tidligere for hver syklus virker det som.. negativ test nå på morgenen 9DPO

Der kom den svart på hvitt, nydelig

Gratulerer
TakkGratulerer![]()

GratulererJeg tar sjansen på å si at jeg er gravidSelv om jeg har fått litt brun utflod igjen.
Skal iallefall nyte denne
Vis vedlegget 403945

GratulererJeg tar sjansen på å si at jeg er gravidSelv om jeg har fått litt brun utflod igjen.
Skal iallefall nyte denne
Vis vedlegget 403945
Vi er ganske likt da
Når blir terminen din?