Jeg har mistet streksynet mitt, så jeg har god tro på denneNei den 8 dpo kveld forsvant da den tørkaJeg ser noe, men usikker på hvilken vei dette går

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har mistet streksynet mitt, så jeg har god tro på denneNei den 8 dpo kveld forsvant da den tørkaJeg ser noe, men usikker på hvilken vei dette går

Hmm, jeg er ikke så godt kjent med dem. Tror egentlig det er det sammeSpiller det noen rolle hvilken clearblue tester?
Dette kan ikke være skygge10dpo
Altså.. Dettr kan da ikke være skygger? Kan de bli så sterke??
Nå slår hjerter fort her!
Vis vedlegget 403865

Første gang eg var gravid så fekk eg ein digital av ei venninne og testa på badet hennas, holdt på å gå i bakken når det sto "gravid" på den, var ein ubeskrivelig følelse! ❤ og det var einaste test eg tok heila svangerskapetEnig! Jeg skal teste med digital først denne gang, så blir det strimmel, bare for å seTENK så gøy om det hadde stått "Gravid 1-2 uker" ! Blir ekstra spesielt siden jeg ikke har testet tidligere, da
Haha så kjekt når noen tenker på deg![]()

Det må være en fantastisk følelse! Du aner ingenting liksom, så Bæææm!! Svart på hvit, rett i fleisenFørste gang eg var gravid så fekk eg ein digital av ei venninne og testa på badet hennas, holdt på å gå i bakken når det sto "gravid" på den, var ein ubeskrivelig følelse! ❤ og det var einaste test eg tok heila svangerskapet![]()
(endte i SA)Jeg ville trodd den slo ut i morgen kveld.. men litt vanskelig å si siden vi ikke har så mye å måle medÅååh! Jeg er så spent! Tror ikke jeg kan ta test før mandag om det skal være nok hcg i urinen, ifølge @ElskerJesus♡ sin tråd om det. Håper bare ikke jeg skuffer meg selv atter en gang![]()
(mtp kun 1 test noen dager før)

Festeblødning kanskje?

Haha ja det var det da. Jeg tror jeg må kjøpe en rfsu test som jeg har om testetrangen blir for storJeg ville trodd den slo ut i morgen kveld.. men litt vanskelig å si siden vi ikke har så mye å måle med(mtp kun 1 test noen dager før)

@Villblomsten jeg trur jeg har vært helt på bærtur når jeg har meldt meg inn her. Har jo bommet totalt på datoene. Her er de riktige, hvis du orker å endre
MamiLami - 36 - B2 - PP9 - EL 13/04 - IKM 25/04
You guys! Klarte seff ikke vente, akkurat tatt denne rfsu testenkom innen 3-4 minutter bare sterkere og sterkere. 9-10 dpo. Den er også ROSA!
Vis vedlegget 403888
Ja, jeg tror det mer og merMå være babystrek dette![]()
Merket kvalme siste dagene og en annen smerte enn menssmerte
Blør, så da regner jeg med at mensen kom 2 dager før, kroppen bare tuller med meg...Er egentlig ikke en prøver, men har symptomer:
- murring i magen/lyskene
- stråling i lyskene
- mye luft i magen
- kaffe smaker dritt
- ryggen låste seg på jobb i dag, slet med bekkenet sist jeg var gravid
Skal få mensen på mandag så blir noen spennende dager..tørr ikke teste
Noen som har lignende symptomer?