Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes kanskje denne streken var litt breiere enn skyggestreker pleier å være? Eller er det kanskje slik med clearblue (har lite erfaring med det merket). Hva tenker dere? Erfaringer?
Jeg syns den ser positiv ut? 9dpo er jo fortsatt tidlig, så spennende for deg fremover!Dagens test 9DPO, clearblue tidligtest. Blir så forrvirret av disse skyggestreker/babystreker, brude egentlig la vær å teste noen dager, meeen har ikke styrke til detSyntes kanskje denne streken var litt breiere enn skyggestreker pleier å være? Eller er det kanskje slik med clearblue (har lite erfaring med det merket). Hva tenker dere? Erfaringer?
![]()

Da skjønner jeg! Uansett, du er god som klarer det, den hadde klødd veldig i mine fingrerHar bare 1 test igjen og det er CB digitalHar ikke mulighet å kjøpe flere før neste uke heller
![]()

Det gjøøør jo detDa skjønner jeg! Uansett, du er god som klarer det, den hadde klødd veldig i mine fingrer![]()
Men tenkte at siden jeg ikke fikk positiv før en dag etter mens når jeg var gravid med sønnen min, så er det bortkastet å bruke de opp så tidlig
Så gøy at du ser strek! Krysser jo fingrene for det, men er nesten litt for spennende de neste dageneJeg syns den ser positiv ut? 9dpo er jo fortsatt tidlig, så spennende for deg fremover!
Jeg er 7dpo, skikkelig lyst til å teste - men glemte det helt bort på morgenen idag! Så må vel vente til imorgen![]()
Har nå gått tom for tester så må rett til apoteket etter jobb så jeg er klar for i morgen
Men så vanskelig å la være likevel! Gleder meg til å se første test i morgen for deg da! Krysser fingrene!
TorturDet gjøøør jo detMen tenkte at siden jeg ikke fikk positiv før en dag etter mens når jeg var gravid med sønnen min, så er det bortkastet å bruke de opp så tidlig
![]()
men du får helt sikkert en fin belønning når du tester 
Har bare lest her inne at de slår sent ut, blir ikke anbefaltErfaringer med Metode graviditetstester?

Ok,ser de har kun de å noen clearblue tester på apoteket her, usikker på hva de har på kiwiHar bare lest her inne at de slår sent ut, blir ikke anbefalt![]()
Jeg ser ikke noe på 8 dpo kveld, men ser streken på 9 dpo morgenVet ikke hva jeg skal tro, føler ikke den er spesielt sterkere i dag, men det kan være tidlig også. Eller så er det bare ovitrelle som straks er ute av kroppen og that’s it
Vis vedlegget 403859
Vis vedlegget 403858
Kiwi har nok rfsu, ville gått for clearblue testerOk,ser de har kun de å noen clearblue tester på apoteket her, usikker på hva de har på kiwi
Håper det! Om det i det heletatt er graviditetTorturmen du får helt sikkert en fin belønning når du tester
![]()

Testen så lovende utHåper det! Om det i det heletatt er graviditet![]()
Nei den 8 dpo kveld forsvant da den tørkaJeg ser ikke noe på 8 dpo kveld, men ser streken på 9 dpo morgen![]()
Jeg ser noe, men usikker på hvilken vei dette gårSpiller det noen rolle hvilken clearblue tester?Kiwi har nok rfsu, ville gått for clearblue tester![]()
9/10 dpo i dagTesten så lovende uthvor mange dpo er du?