Ikm uke 17 ☆

83945A4B-4182-4295-834A-C7B61ED7D8EF.jpeg

Ikke så mye som en skygge engang på tidligtest. 7dpo.

8dpo.
Svidde av første test idag.
Men blir helt gal av disse skyggene! Gir så falskt håp. Hva er det egentlig som skjer med bp sine tester for tiden?
IMG_4711.jpeg

Håper det er en baby-strek :Heartred Enig, blir gal av de svake strekene/skyggene til BP. Skal kjøpe Make sure i morgen tenkte jeg!
Skulle heller satset på make sure ja, men ble fristet når det var salg på babyplan i påsken…
Får ikke tak i make sure noen plasser her, så det får blir til neste gang (om det blir en neste gang :angelic: )
Krysser fingre for baby-strek. :Heartred

Mtp at min digitale slo ut på hCG - 12u/l, vil eg tru ein digital e bankers å teste tidlig med å få reelt svar :happy: er den første digitale eg har tatt, ei i menigheten kjøpte 4 til meg på salg:hilarious:
Enig! Jeg skal teste med digital først denne gang, så blir det strimmel, bare for å se :hilarious: TENK så gøy om det hadde stått "Gravid 1-2 uker" ! Blir ekstra spesielt siden jeg ikke har testet tidligere, da ❤️
Haha så kjekt når noen tenker på deg :D

Er egentlig ikke en prøver, men har symptomer:
- murring i magen/lyskene
- stråling i lyskene
- mye luft i magen
- kaffe smaker dritt
- ryggen låste seg på jobb i dag, slet med bekkenet sist jeg var gravid

Skal få mensen på mandag så blir noen spennende dager.. :hungover: tørr ikke teste

Noen som har lignende symptomer?
Velkommen! Så spennende :D kanskje det er en liten spire som er årsaken? :love017

Skulle heller satset på make sure ja, men ble fristet når det var salg på babyplan i påsken…
Får ikke tak i make sure noen plasser her, så det får blir til neste gang (om det blir en neste gang :angelic: )
Krysser fingre for baby-strek. :Heartred
Ser at man kan bestille på Foodora market, men det er kanskje bare noen steder i landet. (Jeg bor i Oslo). Lest her at man kjøpe det på Meny også :)

Har virkelig ikke peiling, ikke planlagt i det hele tatt.. blir jo glad om jeg er gravid for jeg har jo lyst på en til, men som sagt ikke planlagt :hungover:
Av og til er de beste tingene en overraskelse❤️
Blir spennende å følge deg :)

Ser at man kan bestille på Foodora market, men det er kanskje bare noen steder i landet. (Jeg bor i Oslo). Lest her at man kjøpe det på Meny også :)
Bor langt oppi nord, ut på bygda.. så her er hverken foodora eller meny.
Men ska til Tromsø på mandag, så får gå på make sure-jakt da. Om noen her er fra Tromsø å vet hvor jeg kan finne, let a girl know ;)

Men ska til Tromsø på mandag, så får gå på make sure-jakt da. Om noen her er fra Tromsø å vet hvor jeg kan finne, let a girl know ;)
I Stavanger og Bergen var eg til sammen innom sikkert 10 Meny butikker og leita etter makesure tidlig, ingen hadde. Så fekk eg makesure vanlig av ei venninne og dei funka jo fjell! Så berre kjøp vanlig, drit i tidlig! Alle meny butikker har det, står med bind og slikt :happy:

I Stavanger og Bergen var eg til sammen innom sikkert 10 Meny butikker og leita etter makesure tidlig, ingen hadde. Så fekk eg makesure vanlig av ei venninne og dei funka jo fjell! Så berre kjøp vanlig, drit i tidlig! Alle meny butikker har det, står med bind og slikt :happy:
Får se hva jeg finner. Har ingen god erfaring med tidligtester. Kjører på med vanlige :thumright
Ser jo nå at jeg har bommet på dagene. Jeg er jo 9dpo idag. Ikke 8 :wideyed:
Nattevakthjerne…

Da er det bare å se om de har i Tromsø, om du ikke får positiv før mandag :)

Får se hva jeg finner. Har ingen god erfaring med tidligtester. Kjører på med vanlige :thumright
Ser jo nå at jeg har bommet på dagene. Jeg er jo 9dpo idag. Ikke 8 :wideyed:
Nattevakthjerne…
Merkelig med de tiligtestene ja…rart at jeg fikk svak strek på vanlig og blenda på tidlig. Skal bruke opp de jeg har nå, å se på det som et eksperiment, sammenligne testene for hver dag:happy:

Merkelig med de tiligtestene ja…rart at jeg fikk svak strek på vanlig og blenda på tidlig. Skal bruke opp de jeg har nå, å se på det som et eksperiment, sammenligne testene for hver dag:happy:
Fikk ikke positivt på tidligtestene da jeg hadde kjemisk, men vanlig gav.
Så tidligtester orker jeg ikke bruke penger på.
Har noen bp staver, skal prøve de i morgen, å se om de er bedre enn strimmlene.

Oi! Da er du god som venter så lenge :D hadde jeg aldri klart :hilarious: men så gøy, om den faktisk er positiv, å få en så mye tydeligere strek om 2-3 dager ❤️
Har bare 1 test igjen og det er CB digital :hilarious: Har ikke mulighet å kjøpe flere før neste uke heller:smiley-ashamed004

Back
Topp