Ikm uke 17 ☆

Spiller det noen rolle hvilken clearblue tester?
Hmm, jeg er ikke så godt kjent med dem. Tror egentlig det er det samme :) du kan nok se svak strek før en evt digital slår ut

Enig! Jeg skal teste med digital først denne gang, så blir det strimmel, bare for å se :hilarious: TENK så gøy om det hadde stått "Gravid 1-2 uker" ! Blir ekstra spesielt siden jeg ikke har testet tidligere, da ❤️
Haha så kjekt når noen tenker på deg :D
Første gang eg var gravid så fekk eg ein digital av ei venninne og testa på badet hennas, holdt på å gå i bakken når det sto "gravid" på den, var ein ubeskrivelig følelse! ❤ og det var einaste test eg tok heila svangerskapet :hilarious:

Åååh! Jeg er så spent! Tror ikke jeg kan ta test før mandag om det skal være nok hcg i urinen, ifølge @ElskerJesus♡ sin tråd om det. Håper bare ikke jeg skuffer meg selv atter en gang :nailbiting:

Første gang eg var gravid så fekk eg ein digital av ei venninne og testa på badet hennas, holdt på å gå i bakken når det sto "gravid" på den, var ein ubeskrivelig følelse! ❤ og det var einaste test eg tok heila svangerskapet :hilarious:
Det må være en fantastisk følelse! Du aner ingenting liksom, så Bæææm!! Svart på hvit, rett i fleisen :love017
Første gang jeg var gravid, så testet jeg kun 1 gang, knall positiv test, og ferdig med det :hilarious: (endte i SA)

Åååh! Jeg er så spent! Tror ikke jeg kan ta test før mandag om det skal være nok hcg i urinen, ifølge @ElskerJesus♡ sin tråd om det. Håper bare ikke jeg skuffer meg selv atter en gang :nailbiting:
Jeg ville trodd den slo ut i morgen kveld.. men litt vanskelig å si siden vi ikke har så mye å måle med:hilarious: (mtp kun 1 test noen dager før)

Kjenner symptomene begynner å komme her, men prøver å ikke legge så mye i det siden det kan også være tegn på mens i anmarsj :hilarious:
I går ble jeg veldig kvalm på båttur, skjer aldri! Men jeg var bare 6 dpo, så det var nok litt tidlig :hilarious:
Ellers har jeg hatt litt murringer siden el, mer i går og enda mer i dag. I dag er også magen stor Ømme pupper og såre nippler har jeg hatt siden el.
:confused005

Tok denne nå
IMG_4714.jpeg

Men kom også blod på papiret. Så nå er jeg litt usikker..

Jeg ville trodd den slo ut i morgen kveld.. men litt vanskelig å si siden vi ikke har så mye å måle med:hilarious: (mtp kun 1 test noen dager før)
Haha ja det var det da. Jeg tror jeg må kjøpe en rfsu test som jeg har om testetrangen blir for stor :hilarious:

@Villblomsten jeg trur jeg har vært helt på bærtur når jeg har meldt meg inn her. Har jo bommet totalt på datoene. Her er de riktige, hvis du orker å endre :Heartred

MamiLami - 36 - B2 - PP9 - EL 13/04 - IKM 25/04

You guys! Klarte seff ikke vente, akkurat tatt denne rfsu testen :hilarious: kom innen 3-4 minutter bare sterkere og sterkere. 9-10 dpo. Den er også ROSA! :love017
5D7994EE-9EBE-46D7-8E37-44FACA4CCD50.jpeg

Er egentlig ikke en prøver, men har symptomer:
- murring i magen/lyskene
- stråling i lyskene
- mye luft i magen
- kaffe smaker dritt
- ryggen låste seg på jobb i dag, slet med bekkenet sist jeg var gravid

Skal få mensen på mandag så blir noen spennende dager.. :hungover: tørr ikke teste

Noen som har lignende symptomer?
Blør, så da regner jeg med at mensen kom 2 dager før, kroppen bare tuller med meg...

Back
Topp