Ikm uke 17 ☆

Hender seg jeg har det litt etter el også, men som oftest dagen før el, når el holder på og en dag etter. Også hender det at det kommer i rykk og napp etterpå:inpain:
Kan hende jeg bare er premenstruell og at det er et symptom på at mens kommer.. har ikke kjent sånn dragende stikking før :smiley-ashamed004 Eller kanskje jeg har men ikke har merket det før? Bruker du ha det hver mnd?

Jeg har det på venstre side. Har ikke kjent noe tydelig stikk som jeg bruker å kjenne ved festing, men er vanligvis ikke øm i siden heller. Denne gangen kan det hende, men tror ikke det er noe på gang for min del.
Jeg tror på festesmerter og at man kan kjenne det siden det har skjedd meg mange ganger. Håper for deg
Ja, nå har ikke jeg opplevd det før, men tror sånn som deg. Tror ikke jeg har kjent på slik som dette før, men så er jeg usikker :smiley-ashamed004

Symptomjeger’n: Super oppblåst…. Hm, går det an allerede så tidlig som 5/6 dpo? Eller må jeg bare flaue meg over å ha blitt til en luftballong ???

Ok, ehm…

FF mener jeg er 5dpo i dag, men jeg vet at det er feil. Jeg skal være 4dpo. Mens jeg satt og jobba for litt siden, kjente jeg plutselig tre sterke stikk på høyre side av livmor med ca ett sekunds mellomrom. Også ble det borte. Jeg har i tillegg en dip i bbt i dag. Det er jo umulig at et egg fester seg i dag? Hmm, nei nei, det kan det ikke være... :stop:
Spennande :woot:
Men korleis veit du at det er feil? Eg var heller ikkje heilt enige med FF eit par sykluser, men ifølge lutealfase-lengden hadde nok FF rett likavell:confused013

6/7 dpo- fyrte av første test…. Bortkastet selvfølgelig. Kan ikke regne med å se NOE før tidligst om 2 dager.
Men det ER vanskelig å holde seg da, for man ønsker så veldig at det er en spire :Heartred Jeg fikk skyggestrek på en graviditetstest FØR eggløsning faktisk. Jeg må vertfall vente noen dager til. Er 7 dpo eller 6 dpo (fortsatt litt usikker ennå).

Spennande :woot:
Men korleis veit du at det er feil? Eg var heller ikkje heilt enige med FF eit par sykluser, men ifølge lutealfase-lengden hadde nok FF rett likavell:confused013

Jeg må roe ned denne symptomjakten før vettet stikker av :laughing002
Jeg har en veldig kort LH-topp og fanget den på kvelden 13.april. Da hadde jeg altså hatt negative tester i flere dager, og den var negativ igjen neste morgen. Så jeg regner med at el var 14.april. Det var også da jeg fikk el smerter på høyre side. FF vil ha det til at jeg hadde el 13.april :think005

Jeg må roe ned denne symptomjakten før vettet stikker av :laughing002
Jeg har en veldig kort LH-topp og fanget den på kvelden 13.april. Da hadde jeg altså hatt negative tester i flere dager, og den var negativ igjen neste morgen. Så jeg regner med at el var 14.april. Det var også da jeg fikk el smerter på høyre side. FF vil ha det til at jeg hadde el 13.april :think005
Men viss du har kort LH topp så er det godt mulig at egget slapp med ein gang også altså :) steig tempen mykje 14.April?

Eg og jakta symptomer denna runden, mest fordi dei var så tidlige og så like ei anna sine og hu viste seg å vera gravid, og i tillegg forutsa eg ein dipp, følte eg merka at noko skjedde og det også var sånn 5dpo ish, og jammen testa eg positivt idag! Men enig, vettet kan fera på bærtur og :hilarious:

Men viss du har kort LH topp så er det godt mulig at egget slapp med ein gang også altså :) steig tempen mykje 14.April?

Eg og jakta symptomer denna runden, mest fordi dei var så tidlige og så like ei anna sine og hu viste seg å vera gravid, og i tillegg forutsa eg ein dipp, følte eg merka at noko skjedde og det også var sånn 5dpo ish, og jammen testa eg positivt idag! Men enig, vettet kan fera på bærtur og :hilarious:
Hvilken symptomer har du? :love017

Hvilken symptomer har du? :love017
Først fekk eg skikkelig luft i magen med skikkelig illeluktende fjerter 4dpo, slikt har eg ALDRI til vanlig, så begynte murringa 7dpo, har murra konstant siden. Og i går la eg merke til at eg svelgte så mykje, og at det var tynt/rart spytt liksom ikkje som normalt iallefall :)

Først fekk eg skikkelig luft i magen med skikkelig illeluktende fjerter 4dpo, slikt har eg ALDRI til vanlig, så begynte murringa 7dpo, har murra konstant siden. Og i går la eg merke til at eg svelgte så mykje, og at det var tynt/rart spytt liksom ikkje som normalt iallefall :)
Så gøy!! Håper jeg kommer etter snart :D

Så du er nygravid du?:excited001 Åhh gratulerer så mye!!:Heartred
Tror du det altså? Kan egget slippe samme tid som LH-topp og positiv test??
Jeg måtte på jobbreise den natten mellom 13 og 14 så jeg sov så og si ikke, men tempet likevel til tiden selv om den bør forkastes. Da hadde tempen økt litt.

Vedlegg

• 5591FC28-5FFE-47E4-94B1-F5121A0D4BB8.jpeg
    5591FC28-5FFE-47E4-94B1-F5121A0D4BB8.jpeg
    878,4 KB · Visninger: 73
Men det ER vanskelig å holde seg da, for man ønsker så veldig at det er en spire :Heartred Jeg fikk skyggestrek på en graviditetstest FØR eggløsning faktisk. Jeg må vertfall vente noen dager til. Er 7 dpo eller 6 dpo (fortsatt litt usikker ennå).
Sååå spennende! Jeg tester i morgen og, for da ser jeg forskjellen på blendahvit og om det er noe der om et par dager. Min test i dag var helt hvit. Forrige gang var det svaaakt 8 dpo… Så kanskje, kanskje vil jeg skimte noe i morgen. Har masse stikkinger i venstre side, men ikke noe særlig i livmor.

Så du er nygravid du?:excited001 Åhh gratulerer så mye!!:Heartred
Tror du det altså? Kan egget slippe samme tid som LH-topp og positiv test??
Jeg måtte på jobbreise den natten mellom 13 og 14 så jeg sov så og si ikke, men tempet likevel til tiden selv om den bør forkastes. Da hadde tempen økt litt.
Ja hos meg gjer den alltid det (foruten etter SA, då har det vært litt kluss som eg nevnte), positiv test og boom, egget er laust:hilarious:
Men når eg ser tempen den 15.April, så tilsvarer den nok at det også er økning 14.April, så eg ville nok sagt meg enig med FF eg altså! ❤️ håper det var festesmerter du opplevde:woot:

Ja hos meg gjer den alltid det (foruten etter SA, då har det vært litt kluss som eg nevnte), positiv test og boom, egget er laust:hilarious:
Men når eg ser tempen den 15.April, så tilsvarer den nok at det også er økning 14.April, så eg ville nok sagt meg enig med FF eg altså! ❤️ håper det var festesmerter du opplevde:woot:
Oi, Gud så spennende! :excited001 Nå fikk jeg jo håp igjen! Oi oi oi!

Barn nr 1 var ikke planlagt, så vi gledet oss til å prøve denne gangen. All spenningen, det å teste sammen, osv. Men jeg hater det. :smiley-angry016 Jeg har så høye forventninger og begynte å teste 2 dpo. Fryktelig utålmodig, og vil egentlig bare spole tiden frem til ikm. Har testet hver dag, bare for å slippe å lure. Har ikke tenkt noe særlig på hvite tester, men i dag kjente jeg at jeg ble skuffa. Om nettene drømmer jeg at jeg er gravid.

Er det vanlig å bli så gæren? :anyone

Barn nr 1 var ikke planlagt, så vi gledet oss til å prøve denne gangen. All spenningen, det å teste sammen, osv. Men jeg hater det. :smiley-angry016 Jeg har så høye forventninger og begynte å teste 2 dpo. Fryktelig utålmodig, og vil egentlig bare spole tiden frem til ikm. Har testet hver dag, bare for å slippe å lure. Har ikke tenkt noe særlig på hvite tester, men i dag kjente jeg at jeg ble skuffa. Om nettene drømmer jeg at jeg er gravid.

Er det vanlig å bli så gæren? :anyone
Det er vanlig! Du er normal :)

Hurra og gratulerer! da blir det ei julekule til på deg likevel da!

Back
Topp