ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
TakkHurra og gratulerer! da blir det ei julekule til på deg likevel da!
Kossen ligge du ann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHurra og gratulerer! da blir det ei julekule til på deg likevel da!

Her kjennes det ut som at det utvider seg, som om det er luft liksom. Skikkelig merkelig. Øm er jeg der nede også, trodde det kanskje var en infeksjon, men ikke noe illeluktende utflod så det kan ikke være det hellerSååå spennende! Jeg tester i morgen og, for da ser jeg forskjellen på blendahvit og om det er noe der om et par dager. Min test i dag var helt hvit. Forrige gang var det svaaakt 8 dpo… Så kanskje, kanskje vil jeg skimte noe i morgen. Har masse stikkinger i venstre side, men ikke noe særlig i livmor.
Håper så inderlig at det er en spire som klamrer seg fast

Helt normalt. Kjente på det samme når vi startet i desember, men det går seg til. Du blir roligere og forventer litt mindre med tiden. Plutselig skjer det at det sitter en spireBarn nr 1 var ikke planlagt, så vi gledet oss til å prøve denne gangen. All spenningen, det å teste sammen, osv. Men jeg hater det.Jeg har så høye forventninger og begynte å teste 2 dpo. Fryktelig utålmodig, og vil egentlig bare spole tiden frem til ikm. Har testet hver dag, bare for å slippe å lure. Har ikke tenkt noe særlig på hvite tester, men i dag kjente jeg at jeg ble skuffa. Om nettene drømmer jeg at jeg er gravid.
Er det vanlig å bli så gæren?![]()

Hahaha, neeei! Jeg har lyst å bli med, men har bare 2 graviditetstester liggendeNår begynner dere å teste? Noen som vil være med på galskapen ?
Jeg har begynt. Følger opp med bilde fra i morgen. Hadde kjemisk sist syklus, så har ikke helt troen, men gøy en siste gang. Dette blir min siste « aktive» pp grunnet at jeg er såpass gammel og at jeg ønsker å fokusere på andre ting i livet. Skjer det, så skjer det.
Følger gjerne reisen din daBare 2- det er jo tortur! ( for en testetøs)Hahaha, neeei! Jeg har lyst å bli med, men har bare 2 graviditetstester liggendeFølger gjerne reisen din da
![]()

Virker ikke som jeg har fått eggløsning denne syklusen, så jeg er litt rådvill egentlig. Tenker jeg må høre med legen min. Har gu-time i juni, men det er jo en evighet til føler jeg. Skulle jo helst vært tre måneder på vei allerede.Takktime will tell, termin 3.Januar
Kossen ligge du ann?
Jaa, altså, det er for å spare meg selv skuffelsene gang på gang. Skjer det så skjer det er tankegangen nåBare 2- det er jo tortur! ( for en testetøs)![]()
Vurderte å kjøpe en rfsu test tidligere i dag, men slo det fra meg
Så kjedeligVirker ikke som jeg har fått eggløsning denne syklusen, så jeg er litt rådvill egentlig. Tenker jeg må høre med legen min. Har gu-time i juni, men det er jo en evighet til føler jeg. Skulle jo helst vært tre måneder på vei allerede.
Jeg vil prøve å vente til 10 dpo. Kommer nok til å se tilbake på denne kommentaren og le av meg selv om litt, men det er målet nå daer 3 dpo i dag.

Blir jo ikke mer spenning enn det vi lager det til selv10dpo
Yes, da begynte man på 5/6 dpo da.

Innser nå at jeg er først uteBlir jo ikke mer spenning enn det vi lager det til selv
Det blir nok vanskeligere å vanskeligere å holde seg nå som testene begynner å komme her inne![]()
Er jo ikke flau engang, vetu!Jeg er ikke heeelt sikker, mulig jeg fyrer av første 8 dpo - om 2 dager, men den vet jeg jo er positiv fra ovitrelle, så da har jeg det gående fra da av sikkertNår begynner dere å teste? Noen som vil være med på galskapen ?
Jeg har begynt. Følger opp med bilde fra i morgen. Hadde kjemisk sist syklus, så har ikke helt troen, men gøy en siste gang. Dette blir min siste « aktive» pp grunnet at jeg er såpass gammel og at jeg ønsker å fokusere på andre ting i livet. Skjer det, så skjer det.

Helt enig! Denne pp har jeg skikkelig god følelse, prøver å ta det med ro for å ikke bli skuffet. 4dpo idagDet går så treeegt!! 1 uke til testing i dag...
Så gøy!! Jeg er også 4 dpo i dagHelt enig! Denne pp har jeg skikkelig god følelse, prøver å ta det med ro for å ikke bli skuffet. 4dpo idag![]()

Jeg er også 4 dpo idag! Tenker å vente til 10 dpo. Forrige PP nå jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv før 12 dpo. Så det gjør at jeg på en måte skjønner at det ikke er vits å teste før 10 dpo for min delSå gøy!! Jeg er også 4 dpo i dagnår tenker du å teste?
Jeg har faktisk ingen følelse for noe denne pp'en.. håper såklart den sitter. Tipper det kommer mer følelser senere hvis jeg får symptomer![]()

Tenkte å teste på 10dpo, så på tirsdag da, egentlig. Prøver å si til meg selv at jeg blir jo ikke noe mer gravid bare fordi jeg tester tidlig, på en måte!Så gøy!! Jeg er også 4 dpo i dagnår tenker du å teste?
Jeg har faktisk ingen følelse for noe denne pp'en.. håper såklart den sitter. Tipper det kommer mer følelser senere hvis jeg får symptomer![]()

Haha kjenner meg igjen, jeg prøver også å si det! Blir første test tirsdag her også! Men jeg har nok litt for høye forhåpninger denne PPen, siden alle sier man er ekstra fertil den første tiden etter SA. Så jeg er redd jeg blir veldig skuffet denne gangen hvis det ikke gårTenkte å teste på 10dpo, så på tirsdag da, egentlig. Prøver å si til meg selv at jeg blir jo ikke noe mer gravid bare fordi jeg tester tidlig, på en måte!![]()