Ikm uke 17 ☆

Jeg er også 4 dpo idag! Tenker å vente til 10 dpo. Forrige PP nå jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv før 12 dpo. Så det gjør at jeg på en måte skjønner at det ikke er vits å teste før 10 dpo for min del :hilarious:
Så kjekt at vi er flere som ligger ligt :D jeg følte el kom så sent, så trodde jeg var sist i gruppa :hilarious:
Tenk om den fester seg tidligere denne gang? Håper virkelig for deg ❤️

Tenkte å teste på 10dpo, så på tirsdag da, egentlig. Prøver å si til meg selv at jeg blir jo ikke noe mer gravid bare fordi jeg tester tidlig, på en måte! :laughing002
Nei det er sant :hilarious: jeg tenker mer at jeg skal vite det så snart kroppen starter å produsere hcg, vil jo ikke være gravid i uvitenhet:hilarious::hilarious:
Men pga lang syklus sist, så ble det svidd av riiiimelig mange tester, og jeg fikk en hau med skygger, derfor venter jeg til 11 dpo. Og det som er enda kjekkere med å vente så lenge, er at man er lenger på vei og slipper å telle så mange dager på 3+:hilarious: så lenge testen blir positiv da :wideyed:

Så kjekt at vi er flere som ligger ligt :D jeg følte el kom så sent, så trodde jeg var sist i gruppa :hilarious:
Tenk om den fester seg tidligere denne gang? Håper virkelig for deg ❤️
Ja veldig gøy! Men jeg har kort lutealfase da (ca 11 dager) så derfor er min IKM-dag litt tidligere i uken. Men jeg prøver Wild yam denne måneden for å se om det kan hjelpe. Og hvis det fester seg tidligere så får jeg eventuelt bare en veldig gledelig og uforventet overraskelse 10 dpo, og det sier man jo ikke nei takk til :hilarious: Håper for deg også:D

Ja veldig gøy! Men jeg har kort lutealfase da (ca 11 dager) så derfor er min IKM-dag litt tidligere i uken. Men jeg prøver Wild yam denne måneden for å se om det kan hjelpe. Og hvis det fester seg tidligere så får jeg eventuelt bare en veldig gledelig og uforventet overraskelse 10 dpo, og det sier man jo ikke nei takk til :hilarious: Håper for deg også:D
Spennende, håper den funker!
Ja, det hadde vært veldig kjekt med en tydelig rosa strek 10 dpo :love017 er sååå klar for å gå inn i Januar 2024 :hilarious:

Hahaha, neeei! Jeg har lyst å bli med, men har bare 2 graviditetstester liggende :hilarious: Følger gjerne reisen din da:D
Tok en digital idag. Den var selvfølgelig negativ. Bortkasta penger :hilarious::shy: har kjøpt to nye idag så skal holde meg til lørdag.! Sier jeg nå. :playful: Men følger også gjerne med på dere om dere tester nå:nailbiting: har dere flere symptom? Jeg kjenner ikke så mye, litt stølhet i magen og veldig ømme bryst.

Tok en digital idag. Den var selvfølgelig negativ. Bortkasta penger :hilarious::shy: har kjøpt to nye idag så skal holde meg til lørdag.! Sier jeg nå. :playful: Men følger også gjerne med på dere om dere tester nå:nailbiting: har dere flere symptom? Jeg kjenner ikke så mye, litt stølhet i magen og veldig ømme bryst.
Har ømme bryst og er øm der nede + oppblåst. Vet ikke om det er pga østrogen eller noe annet da. Time will tell ;) Ser ikke lengre poenget med å teste tidlig lengre, jeg blir iallfall bare skuffet:smiley-ashamed004

Hvor mange dpo er du? :)
Jeg har veldig ømme pupper og såre nippler, litt murringer av og til, ellers fint lite...

Hvor mange dpo er du? :)
Jeg har veldig ømme pupper og såre nippler, litt murringer av og til, ellers fint lite...
Litt usikker siden jeg ikke har testa el. Men tror jeg er 7 dpo idag. Og det er vel kanskje umulig å få en pos test så tidlig. :hilarious: Hvor mange dpo er du da? :)

Har ømme bryst og er øm der nede + oppblåst. Vet ikke om det er pga østrogen eller noe annet da. Time will tell ;) Ser ikke lengre poenget med å teste tidlig lengre, jeg blir iallfall bare skuffet:smiley-ashamed004
Det er sant. Blir for mange dager med å bli skuffa! Sist jeg var gravid testa jeg positivt nesten en uke før ikm. Så derfor klarte jeg ikke helt å vente. Men tullete å kaste bort en digital så tidlig :hilarious: gleder meg til alle begynner å teste og at det blir mange streker fremover:gen014

Det fine med at FF er treg til å sette kryss, er at man allerede er 3dpo sånn vips!
Tror jeg må reise bort i helgen og la være å ta med meg noen tester. Er helt rolig nå, men kjenner meg selv og vet at håpet plutselig går i taket om noen dager...
Hei. Kan jeg spør hvordan du legger inn to ulike temperaturer på FF? Har begynt å tempe vaginalt i tillegg, siden klokka er all over the place:)

Hei. Kan jeg spør hvordan du legger inn to ulike temperaturer på FF? Har begynt å tempe vaginalt i tillegg, siden klokka er all over the place:)
Klart det! Det heter chart duo. FF har egen hjelpeside som forklarer hvordan man gjør. Jeg eksperimenterte litt med innstillingene før jeg ble fornøyd :)

Spennende, håper den funker!
Ja, det hadde vært veldig kjekt med en tydelig rosa strek 10 dpo :love017 er sååå klar for å gå inn i Januar 2024 :hilarious:
Sååå klar for å få deg med inn i Januar og :happy093. kom igjen lille spire!❤️

Litt usikker siden jeg ikke har testa el. Men tror jeg er 7 dpo idag. Og det er vel kanskje umulig å få en pos test så tidlig. :hilarious: Hvor mange dpo er du da? :)
Hehe nei det er litt vanskelig å få positiv test så tidlig :hilarious: jeg er 5 dpo i dag

Det er sant. Blir for mange dager med å bli skuffa! Sist jeg var gravid testa jeg positivt nesten en uke før ikm. Så derfor klarte jeg ikke helt å vente. Men tullete å kaste bort en digital så tidlig :hilarious: gleder meg til alle begynner å teste og at det blir mange streker fremover:gen014
Gleder meg jeg også. Tror ikke jeg starter med testing før søndag. Da er det 2 dager til IKM sånn ca. Har jo bare 2 tester, så om jeg ikke er gravid denne gangen heller så kjøper jeg ikke nye og glemmer hele greia. Er litt lei over å bli skuffa da :nailbiting:

8 dpo i dag, noen andre som er det også? Ikke så lyst å teste faktisk. Mer lyst å springe på fjellet og være ute å nyyyte sola! Gleder meg til fri i helga etter en veeeeldig lang jobbhelg sist helg med mye reising. :D

Hei! Melder meg inn litt sent :-)
Blumelein - 25 - B1 - PP10(ikke sammenhengende) - EL 13/4 - IKM 27/4.

Har PCOS og har prøvd periodevis siden 2021. Har måttet ta noen pauser for å koble av innimellom å stresse ned.

Pga PCOS har jeg sjeldent EL av meg selv og har tidligere prøvd letrozol (både enkel og dobbel kur) for å booste EL, men uten særlig gode resultater på syklusen.

Fikk derfor Clomifen i stedenfor, og dette er første PP med hjelp fra den. Kjente tydelig at EL kom forrige uke, men har ikke vært hos gyn for å sjekke follikler. Prøver å ha en litt mer avslappet holdning til prøvingen nå, men det er vanskelig i DPO land.. Er svært utålmodig på at dagene skal gå, har allerede testet litt fordi jeg ikke er helt sikker på nøyaktig dag for EL. Ifølge premom-appen er jeg 7dpo i dag, så vet egentlig er alt for tidlig til å håpe på noen tydelige streker på testene.

Legger ved bilde av testen fra i dag morges (10mmol fra vitus) , streksynet mitt skimter så vidt noe, men er med all sannsynlighet bare skyggestreker, «riktig» lys og masse godvilje:happy:

Gleder meg til å følge testingen til alle sammen de neste dagene :Heartpink

Vedlegg

• 278FF4CE-BA26-4D00-A706-7952DF98855A.jpeg
    278FF4CE-BA26-4D00-A706-7952DF98855A.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 103
  • 978B3CD3-13EF-4755-9200-3ED658300041.jpeg
    978B3CD3-13EF-4755-9200-3ED658300041.jpeg
    797,2 KB · Visninger: 99
Hei! Melder meg inn litt sent :)
Blumelein - 25 - B1 - PP10(ikke sammenhengende) - EL 13/4 - IKM 27/4.

Har PCOS og har prøvd periodevis siden 2021. Har måttet ta noen pauser for å koble av innimellom å stresse ned.

Pga PCOS har jeg sjeldent EL av meg selv og har tidligere prøvd letrozol (både enkel og dobbel kur) for å booste EL, men uten særlig gode resultater på syklusen.

Fikk derfor Clomifen i stedenfor, og dette er første PP med hjelp fra den. Kjente tydelig at EL kom forrige uke, men har ikke vært hos gyn for å sjekke follikler. Prøver å ha en litt mer avslappet holdning til prøvingen nå, men det er vanskelig i DPO land.. Er svært utålmodig på at dagene skal gå, har allerede testet litt fordi jeg ikke er helt sikker på nøyaktig dag for EL. Ifølge premom-appen er jeg 7dpo i dag, så vet egentlig er alt for tidlig til å håpe på noen tydelige streker på testene.

Legger ved bilde av testen fra i dag morges (10mmol fra vitus) , streksynet mitt skimter så vidt noe, men er med all sannsynlighet bare skyggestreker, «riktig» lys og masse godvilje:happy:

Gleder meg til å følge testingen til alle sammen de neste dagene :Heartpink
Velkommen! :Heartred Det er vanskelig å tyde testene når det er i en annen vinkel enn rett ned. Har du bilde som du ser rett på testen?:happy: håper spiren din sitter denne gangen:Heartpink

Back
Topp