Ikm uke 17 ☆

Når begynner dere å teste? Noen som vil være med på galskapen ?:happy090
Jeg har begynt. Følger opp med bilde fra i morgen. Hadde kjemisk sist syklus, så har ikke helt troen, men gøy en siste gang. Dette blir min siste « aktive» pp grunnet at jeg er såpass gammel og at jeg ønsker å fokusere på andre ting i livet. Skjer det, så skjer det.

Hadde tenkt å melde meg på her med dere. Men så gikk jeg tom for eggløsningstester..... så vet ikke om jeg hadde eller ikke.
DreamsComeTrue - 38 - hatt lang pause etter 2 MA og 1 SA de siste to årene. - B2 - EL 13/4? - IKM 27/4

Hadde litt stigning 12/4 på siste eggløsningstesten. Usikker på om flo har rett og eggløsning var 13.

Sååå spennende! Jeg tester i morgen og, for da ser jeg forskjellen på blendahvit og om det er noe der om et par dager. Min test i dag var helt hvit. Forrige gang var det svaaakt 8 dpo… Så kanskje, kanskje vil jeg skimte noe i morgen. Har masse stikkinger i venstre side, men ikke noe særlig i livmor.
Her kjennes det ut som at det utvider seg, som om det er luft liksom. Skikkelig merkelig. Øm er jeg der nede også, trodde det kanskje var en infeksjon, men ikke noe illeluktende utflod så det kan ikke være det heller :smiley-ashamed004 Håper så inderlig at det er en spire som klamrer seg fast:Heartred

Håper sånn for deg også, virker som at det er noe på gang med deg også :love017

Barn nr 1 var ikke planlagt, så vi gledet oss til å prøve denne gangen. All spenningen, det å teste sammen, osv. Men jeg hater det. :smiley-angry016 Jeg har så høye forventninger og begynte å teste 2 dpo. Fryktelig utålmodig, og vil egentlig bare spole tiden frem til ikm. Har testet hver dag, bare for å slippe å lure. Har ikke tenkt noe særlig på hvite tester, men i dag kjente jeg at jeg ble skuffa. Om nettene drømmer jeg at jeg er gravid.

Er det vanlig å bli så gæren? :anyone
Helt normalt. Kjente på det samme når vi startet i desember, men det går seg til. Du blir roligere og forventer litt mindre med tiden. Plutselig skjer det at det sitter en spire :Heartred

Jeg har begynt. Følger opp med bilde fra i morgen. Hadde kjemisk sist syklus, så har ikke helt troen, men gøy en siste gang. Dette blir min siste « aktive» pp grunnet at jeg er såpass gammel og at jeg ønsker å fokusere på andre ting i livet. Skjer det, så skjer det.
Hahaha, neeei! Jeg har lyst å bli med, men har bare 2 graviditetstester liggende :hilarious: Følger gjerne reisen din da:D

Takk :) time will tell, termin 3.Januar :cool:
Kossen ligge du ann?
Virker ikke som jeg har fått eggløsning denne syklusen, så jeg er litt rådvill egentlig. Tenker jeg må høre med legen min. Har gu-time i juni, men det er jo en evighet til føler jeg. Skulle jo helst vært tre måneder på vei allerede.

Bare 2- det er jo tortur! ( for en testetøs) laughing6
Jaa, altså, det er for å spare meg selv skuffelsene gang på gang. Skjer det så skjer det er tankegangen nå :hilarious: Vurderte å kjøpe en rfsu test tidligere i dag, men slo det fra meg:smiley-ashamed004

Virker ikke som jeg har fått eggløsning denne syklusen, så jeg er litt rådvill egentlig. Tenker jeg må høre med legen min. Har gu-time i juni, men det er jo en evighet til føler jeg. Skulle jo helst vært tre måneder på vei allerede.
Så kjedelig :confused: er så tøft å stå oppi limboland og ikkje skjønne kroppen! Spesielt når ein skulle hatt ein termin og forholde seg til ❤ håper du får ein sjekk før Juni :)

Jeg vil prøve å vente til 10 dpo. Kommer nok til å se tilbake på denne kommentaren og le av meg selv om litt, men det er målet nå da :dance008 er 3 dpo i dag.

10dpo :laughing021:laughing001

Yes, da begynte man på 5/6 dpo da.

Vedlegg

• 9C8B529E-55AE-481D-A05F-AB7DF92C85DC.jpeg
    9C8B529E-55AE-481D-A05F-AB7DF92C85DC.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 97
10dpo :laughing021:laughing001

Yes, da begynte man på 5/6 dpo da.
Blir jo ikke mer spenning enn det vi lager det til selv :hilarious:
Det blir nok vanskeligere å vanskeligere å holde seg nå som testene begynner å komme her inne :nailbiting:

Jeg er ikke heeelt sikker, mulig jeg fyrer av første 8 dpo - om 2 dager, men den vet jeg jo er positiv fra ovitrelle, så da har jeg det gående fra da av sikkert :hilarious:

Helt enig! Denne pp har jeg skikkelig god følelse, prøver å ta det med ro for å ikke bli skuffet. 4dpo idag o_O
Så gøy!! Jeg er også 4 dpo i dag :D når tenker du å teste?
Jeg har faktisk ingen følelse for noe denne pp'en.. håper såklart den sitter. Tipper det kommer mer følelser senere hvis jeg får symptomer :joyful:

Jeg har faktisk ingen følelse for noe denne pp'en.. håper såklart den sitter. Tipper det kommer mer følelser senere hvis jeg får symptomer :joyful:
Jeg er også 4 dpo idag! Tenker å vente til 10 dpo. Forrige PP nå jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv før 12 dpo. Så det gjør at jeg på en måte skjønner at det ikke er vits å teste før 10 dpo for min del :hilarious:

Tenkte å teste på 10dpo, så på tirsdag da, egentlig. Prøver å si til meg selv at jeg blir jo ikke noe mer gravid bare fordi jeg tester tidlig, på en måte! :laughing002

Tenkte å teste på 10dpo, så på tirsdag da, egentlig. Prøver å si til meg selv at jeg blir jo ikke noe mer gravid bare fordi jeg tester tidlig, på en måte! :laughing002
Haha kjenner meg igjen, jeg prøver også å si det! Blir første test tirsdag her også! Men jeg har nok litt for høye forhåpninger denne PPen, siden alle sier man er ekstra fertil den første tiden etter SA. Så jeg er redd jeg blir veldig skuffet denne gangen hvis det ikke går :(

Back
Topp