Ikm uke 17 ☆

Hei på dere.

Jeg kan bare strykes i fra lista.
Hadde scratching i dag og da får dessverre ikke et embryo klart å feste seg uansett:rolleyes:

Men om en ukes tid starter jeg opp med sprøyter og ny IVF runde. Har allerede startet med Progynova tabletter. Så nå krysser jeg virkelig fingrene for at dette blir den siste IVF runden, i håp om at jeg får en spire som sitter helt til termin denne gangen❤️

Masse lykke til til dere❤️
Masse lykke til !!!!
Hva brukes Progynova til?

Det er så vanskelig, kan hende jeg våkner i morgen og tenker "nå skal jeg teste", men tenkte rundt 10 dpo :D Du da?
Samme! Men om jeg kjenner disse symptomene framover kan det være vanskelig å vente. Har ikke kjøpt strimler. Bare fordi jeg vet at da hadde testinga starta idag:hilarious: sååå skal prøve å holde meg til helgen kommer!

DPO 5 i dag, tror jeg. Kjenner jeg er litt mer avslappet i forhold til testing å sånn denne PP’n enn tidligere. Ville dere testet på DPO 9 eller ventet til DPO 12?
Er 5 dpo i dag, og jeg tror jeg skal vente til tidligst 12 dpo med å teste. Hvis jeg klarer :hilarious: foreløpig er testetøsa stille, og ovitrellen sitter i en stund også, så 8/9/10 dpo blir fort for tidlig å teste, med mindre hcg skulle stige derfra da. Nei jeg vet da søren

Hva gjør dere for å "glemme" testene som ligger i skuffen? :hilarious: Jeg er enten 5, 6 eller 7 dpo i dag... Og ja, jeg har allerede testet denne PP'n. Syns det er så sykt vanskelig å la være :nailbiting:

Ok, ehm…

FF mener jeg er 5dpo i dag, men jeg vet at det er feil. Jeg skal være 4dpo. Mens jeg satt og jobba for litt siden, kjente jeg plutselig tre sterke stikk på høyre side av livmor med ca ett sekunds mellomrom. Også ble det borte. Jeg har i tillegg en dip i bbt i dag. Det er jo umulig at et egg fester seg i dag? Hmm, nei nei, det kan det ikke være... :stop:

Samme! Men om jeg kjenner disse symptomene framover kan det være vanskelig å vente. Har ikke kjøpt strimler. Bare fordi jeg vet at da hadde testinga starta idag:hilarious: sååå skal prøve å holde meg til helgen kommer!
Har heller ikke strimler :smiley-ashamed004 Da hadde jeg vel testa i mårres. 6 dpo er litt tidlig liksom:hilarious: Håper jeg klarer å vente til helgen jeg også:D

Er 5 dpo i dag, og jeg tror jeg skal vente til tidligst 12 dpo med å teste. Hvis jeg klarer :hilarious: foreløpig er testetøsa stille, og ovitrellen sitter i en stund også, så 8/9/10 dpo blir fort for tidlig å teste, med mindre hcg skulle stige derfra da. Nei jeg vet da søren
Hahaha, sorry, men jeg er glad det ikke bare er meg som har lyst å teste men vet det er for tidlig. Jeg håper sånn at det sitter denne PP’n ellers gir jeg opp :hilarious:

Hahaha, sorry, men jeg er glad det ikke bare er meg som har lyst å teste men vet det er for tidlig. Jeg håper sånn at det sitter denne PP’n ellers gir jeg opp :hilarious:
Du det går fint:hilarious: jeg er så lei nå, kjenner jeg. Lei av alle tabletter, lei av å ligge fordi vi «må», lei av alle de negative testene og skygger!! Nei pokker heller nå er det snart på tide:hilarious:

Det fine med at FF er treg til å sette kryss, er at man allerede er 3dpo sånn vips!
Tror jeg må reise bort i helgen og la være å ta med meg noen tester. Er helt rolig nå, men kjenner meg selv og vet at håpet plutselig går i taket om noen dager...

Vedlegg

• 0370096E-2DAF-4E1A-8AAC-DA39E83F49D4.jpeg
    0370096E-2DAF-4E1A-8AAC-DA39E83F49D4.jpeg
    819,7 KB · Visninger: 60
Den eggløsninga lot jammen vente på seg den! Fikk ikke helt positiv før i går :bored: Så det ser ut som idag eller imorra er dagen, som da pusher ikm akkurat inn i uke 18. Men om det er greit, så holder jeg ett bein i hver leir en så lenge:wacky::laughing002

Fremdeles positive her :shifty:
Men.. er det ikke meningen vi skal være kåte når vi har el? At vi har lyst på mannen?
Her er det IKKE slik ihvertall!! Jeg biter hodet av han hver gang jeg ser han, må ta meg ordentlig i sammen liksom. Og kåt er jeg ihvertfall ikke!!! Gråter av alt mulig og føler meg skikkelig dritt. Bedre i dag enn i går, heldigvis. Alle el symptomer var tydeligere i går, merkelig at testene er så sterke i dag..

Vis vedlegget 403339
Jeg har også sånna lange topper. Vanskelig å vite når el egentlig er :confused013

Vedlegg

• Screenshot_20230418_170623_Premom.jpg
    Screenshot_20230418_170623_Premom.jpg
    614,7 KB · Visninger: 58
Du det går fint:hilarious: jeg er så lei nå, kjenner jeg. Lei av alle tabletter, lei av å ligge fordi vi «må», lei av alle de negative testene og skygger!! Nei pokker heller nå er det snart på tide:hilarious:
Samme her! Er kjempe lei, men mannen synes det er topp :hilarious: Prøver å ha litt egentid uten barna nå, slik at vi får til de gode samtalene og bare være sammen. Mest fordi jeg er lei:hilarious:

Kjenner skikkelig stikkinger på høyre side og mot midten i dag. Noen andre som opplever slikt?

Samme her! Er kjempe lei, men mannen synes det er topp :hilarious: Prøver å ha litt egentid uten barna nå, slik at vi får til de gode samtalene og bare være sammen. Mest fordi jeg er lei:hilarious:
Hahah så bra at han koser seg da :hilarious: Her i huset går det veldig bra, det er (heldigvis) bare jeg som har slike store topper og bunner, mannen er ganske stabil som til tider fremstår som litt likegyldig:hilarious: Det vet jeg at han ikke er, men det er godt med en som holder roret rolig:Heartred Sånn er han i alle situasjoner og stiller opp med stakan når han må uten noe om og men:hilarious:

Kjenner skikkelig stikkinger på høyre side og mot midten i dag. Noen andre som opplever slikt?
Jeg har det på venstre side. Har ikke kjent noe tydelig stikk som jeg bruker å kjenne ved festing, men er vanligvis ikke øm i siden heller. Denne gangen kan det hende, men tror ikke det er noe på gang for min del.
Jeg tror på festesmerter og at man kan kjenne det siden det har skjedd meg mange ganger. Håper for deg

Jeg har også sånna lange topper. Vanskelig å vite når el egentlig er :confused013
Det var litt kjedelig det der, må jeg si. Det blir å gjette seg frem, evt bli kjent med symptomer. Håper jeg har ca rett :confused005

Hahah så bra at han koser seg da :hilarious: Her i huset går det veldig bra, det er (heldigvis) bare jeg som har slike store topper og bunner, mannen er ganske stabil som til tider fremstår som litt likegyldig:hilarious: Det vet jeg at han ikke er, men det er godt med en som holder roret rolig:Heartred Sånn er han i alle situasjoner og stiller opp med stakan når han må uten noe om og men:hilarious:
Min også er slik, i kveld er jeg litt bitch og sa jeg ikke vil ha det så rotete hjemme, så nå rydder han stakkar :hilarious:

Back
Topp