Håper detTipper du får positiv el test i morgen![]()
klar for å entre DPO land, og ha litt mer ro rundt alle aksjer som bør legges
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detTipper du får positiv el test i morgen![]()
klar for å entre DPO land, og ha litt mer ro rundt alle aksjer som bør legges
Håper de stiger i morgenhvilken eggløsningssmerter har du?

For min del pleier det ikke å strekkes så langt. Men har noen mnd der det er veldig veldig mye, innbiller meg at jeg er veldig fruktbar da, men vet ikke.El slim, skal det kunne strekkes langt, liksom?
Her fikk jeg strekt noen millimeter, så usikker om det er el slim![]()
Hadde antydning til el slim for lørdag, og så merket jeg ingenting og så kom det mye idag tidlig. Så jeg håper det har klaffa bra denne måneden, men er jo fortsatt litt usikker på når og hvor lenge eggløsningen min varer da. Uten el. Test når regner andre seg i dpo???
Blir bare mer og mer forvirra.. Både i går og i dag har jeg hatt mer symptom på EL(ikke i nærheten av sånn det var forrige syklus). Men i dag er testen svakere igjen. Kan jeg a hatt EL i helga? Ingen av testene over ble ordentlig sterke før etter 5 min. Men så har jeg fått helt hvite streker i testfeltet før testene liksom har klart å ta opp farge.Blir ikke spesielt klok på det her, ganske sterke tester siden fredag. Hatt endel elslim siden fredag.. noe lett småmurring, men ikke noen andre symptomer på EL. Mer murring og stikk i dag, men ikke spesielt LH stigning. Tror ikke egget har sluppet, men de testene forvirrer litt kjenner jeg.
Hatt vond hals, men ikke feber. Forventet el i dag( CD12). Men ser vel ut som jeg må være litt mer tålmodig?
Føler jeg har prøvd det meste nå, ikke salvie te da, men gjort så mye for at kroppen skal komme i balanse igjen. Nå står trening for tur.Jeg drakk salvie te også, livredd for å få lang syklus igjenkanskje vi må prøve hostesaften for å få mer slim?
DA burde det holde, altså!! Hvor lenge blir du borte?
Vi har ikke lagt inn så mye aksjer.. el kræsjet med fødsler i fjøset, så mannen er veldig opptatt. Men vi la inn i går når vi våknet, så hvis el er i dag bør det går fint
10 dpo er neste torsdag, 20.04. Det et jo sykt lenge til![]()
Det har jeg også opplevd med EL testene fra babyplan. I dag glemte jeg monitoren min hjemme, så får ikke testa LH i dagBlir bare mer og mer forvirra.. Både i går og i dag har jeg hatt mer symptom på EL(ikke i nærheten av sånn det var forrige syklus). Men i dag er testen svakere igjen. Kan jeg a hatt EL i helga? Ingen av testene over ble ordentlig sterke før etter 5 min. Men så har jeg fått helt hvite streker i testfeltet før testene liksom har klart å ta opp farge.

Godt å høre, det var slik jeg også haddeJeg har stikninger i eggstokkområdet av og på
Har hatt svaaaake mensaktige murringer i noen dager, men idag har det begynt med sånne litt kraftigere stikninger. Men av erfaring kan jeg ha det og en stund før eggløsning så jeg syns det er veldig vanskelig å tolke så mye ut i fra det![]()

Det hadde jeg også tenktFor min del pleier det ikke å strekkes så langt. Men har noen mnd der det er veldig veldig mye, innbiller meg at jeg er veldig fruktbar da, men vet ikke.Hadde antydning til el slim for lørdag, og så merket jeg ingenting og så kom det mye idag tidlig. Så jeg håper det har klaffa bra denne måneden, men er jo fortsatt litt usikker på når og hvor lenge eggløsningen min varer da. Uten el. Test når regner andre seg i dpo???
![]()
jeg startet å telle dpo dagen etter alle el symptomene var borte 
Satser på trenging hjelper på. Tar du vitaminer?Føler jeg har prøvd det meste nå, ikke salvie te da, men gjort så mye for at kroppen skal komme i balanse igjen. Nå står trening for tur.
Blir borte fra torsdag til søndag. EL er forventet på torsdag, men regner med den kommer litt senere.
Ja er det ikke typisk? Håper det var aksjene som ble lagt inn som gjorde susen
Det går fort! Plutselig så er du på 10 dpo![]()

God planDet hadde jeg også tenktjeg startet å telle dpo dagen etter alle el symptomene var borte
![]()

Tar omega 3, folat og noe multivitamin og jern. Måtte visst få opp jernlagrene mine.Satser på trenging hjelper på. Tar du vitaminer?
Oi, det var noen dager det, kjedelig om el kommer i de dagene. Men om dere får lagt inn aksjer på torsdag morgen så burde det jo holde
Håper du har rett. De første 5 dagene går nok fint, blir verre når det kommer symptomer![]()
Ser jo lovende ut detteHva tenker dere? Eggløsning FØR jobbreise?Vis vedlegget 403092

Så da har vi prøvd likevel, selv om et eventuelt befrukta egg har liten sjanse etter scratching. Men men. Ingen regler uten unntak sier dem vel? Dette lover godt! Å den gelen MÅ bare hjelpe til så spiren sitter!! Jeg heier!Tar omega 3, folat og noe multivitamin og jern. Måtte visst få opp jernlagrene mine.
Ja, håper sånn at den gelen fungerer sånn at spiren sitter.
Dette klarer du! Jeg har troa![]()

Ja! Virker sånnDette lover godt! Å den gelen MÅ bare hjelpe til så spiren sitter!! Jeg heier!
Å nå ser det ut som el er rett rundt hjørnet jo! Perfekt![]()

Håper veldig for dereJa! Virker sånnhåper så inderlig at det sitter denne mnd, så får jeg 2 januarbarn (forhåpentligvis)
![]()