Ikm uke 17 ☆

Der var du tilbake :hilarious: håper du har hatt en fin menensen-påske-pause:hilarious:

Spennende med ovitrelle! Er det første gang dere prøver det?
Jepp! Helt sånn plutselig :hilarious:
Pause har vært helt innafor, men kjenner at jeg savner å se hvordan det går med "gjengen" da (altså alle damene her!) :Heartred

Dette er andre gang vi forsøker mer ovitrelle! Tror kroppen egentlig prøvde å ordne opp selv, men jeg har så fryktelig lang syklus uten letrozol og synes det er greit å ikke måtte vente i en eller to uker ekstra på at egget faktisk skal klare å slippe! Håper det er gullegget som slipper i morgen:Heartred

Spørsmål…
Ville dere satset på aksjelegging i kveld, eller tort å vente til i morgen kveld?
Grunnen til at jeg spør er at mannen sliter litt med å prestere to dager på rad, å vi la jo aksjer i går kveld.. store sjanser for at det ender med skuffelse i kveld (mest for han).
Er det fortsatt «vits» med aksjelegging i morgen?
0BBE9AF0-DA57-48C8-9695-BD85F0ECFB98.jpeg

Spørsmål…
Ville dere satset på aksjelegging i kveld, eller tort å vente til i morgen kveld?
Grunnen til at jeg spør er at mannen sliter litt med å prestere to dager på rad, å vi la jo aksjer i går kveld.. store sjanser for at det ender med skuffelse i kveld (mest for han).
Er det fortsatt «vits» med aksjelegging i morgen?
Vis vedlegget 403209
Begge gangene jeg har blitt gravid har aksjer blitt lagt 4-5 dager før eggløsning. Ikke funka i dagene rett rundt eggløsning her i gården:facepalm:

Har egentlig meldt meg inn i uke 16, men fikk tydelig positiv EL test i går. Syklus er litt på bærtur etter SA i desember.
Sep2018 - B2 - PP9 - EL ca 12.04 - IKM ca 27. 04 (usikker på IKM når EL kom så sent).

Jeg ble brått litt usikker på hele greiene, har jeg hatt el?? Noe dritt å ikke vite!

Fantastisk!! Happy humping :D
Skjønner den, men håper du har hatt el :HeartredHahhaa takk :hilarious: Nå er jeg i et annet land, så får jeg håpe soldatene hans kommer seg frem til egget:hilarious:

46113DE9-3456-4947-A2A1-19BF3C5C8213.jpeg
Endelig stigning i LH! 12:15 og 12:30 er samme testen bare etter et kvarter. Synes de er trege med å slå ut, vet de øker i styrke men de gjør ikke det for meg med mindre de faktisk er sterke i utgangspunktet. Svake tester forblir svake... Feiret med ananas i frokosten :D
AE8ABBB2-CE3D-483F-A817-A8777161A6E5.jpeg

Tok en Make Sure el test nå, nå er det ikke lenge igjen! Det kjennes også :D :gen014
Vis vedlegget 403236
Spennende! :D

Mine er svakere nå :smiley-ashamed004 Så EL har nok vært her. Måtte kjøpe noen el-tester på normal bare for å sjekke. Østrogenet er visst høyt ennå da, men klarte å resette monitoren så den fanget ikke opp LH nivået:rolleyes:

Mye svakere i dag enn de tre siste dagene, så EL har nok vært 12/4, trooor jeg
6FC17CA4-B043-42D7-A099-08F904DA3A68.jpeg

Er denne positiv? Ville dere tatt en til i kveld eller vente til i morgen? Vet ikke hvor lang topp jeg har, men jeg skal fortsette å teste. :)

Vedlegg

• Screenshot_20230413_183402_Gallery.jpg
    Screenshot_20230413_183402_Gallery.jpg
    443,2 KB · Visninger: 57
Back
Topp