Ikm uke 17 ☆

Håper veldig for dere ❤️ nå må den sitte!
Kanskje det hjelper med jobbreisen, da får du noe annet å tenke på :D
Takk :Heartred Ja det håper jeg, men skal med ei venninne som også prøver å bli gravid, så blir sikkert mye snakk om det der :smiley-ashamed004 Monitoren skal være med på tur, så får jeg sjekket der også

Siden el kom før tiden er jeg allerede på 8DPO, fikk noe som kan ligne på en svaaaak skygge. Men tør liksom ikke håpe heller…
62305021-62CC-4D77-92A8-A8F623D4E61D.jpeg

E96 - 26 - B1 - PP5 (PP1 etter SA i mars) - EL ca 16.04 - IKM ca 27.04

Hei dere! Melder meg inn her i håp om at kroppen kommer på riktig kjør igjen etter SA i mars… Oppdaterer datoene når el forhåpentligvis dukker opp :)

Da er jeg tilbake etter mensen-pause :hilarious:
Oppdaterer denne:
Lil_Sol2 - 29 - B2 - PP 14 - EL 13/4 - IKM 28/4

Satt ovitrelle i går, og la inn aksjer i går. Blir vel aksjelegging i kveld, i morgen og dagen etter der igjen og så får vi se da:happy: Ellers har jeg litt å lese meg opp på før jobb i dag, det blir koselig:Heartred

Takk :Heartred Ja det håper jeg, men skal med ei venninne som også prøver å bli gravid, så blir sikkert mye snakk om det der :smiley-ashamed004 Monitoren skal være med på tur, så får jeg sjekket der også
Haha ja da blir det nok ikke så mye pause fra tenkingen :hilarious: så gøy å ha e venninne som prøver samtidig! Håper det klaffer rundt samme tid så dere kan gå sammen ❤️

Da er jeg tilbake etter mensen-pause :hilarious:
Oppdaterer denne:
Lil_Sol2 - 29 - B2 - PP 14 - EL 13/4 - IKM 28/4

Satt ovitrelle i går, og la inn aksjer i går. Blir vel aksjelegging i kveld, i morgen og dagen etter der igjen og så får vi se da:happy: Ellers har jeg litt å lese meg opp på før jobb i dag, det blir koselig:Heartred
Der var du tilbake :hilarious: håper du har hatt en fin menensen-påske-pause:hilarious:

Spennende med ovitrelle! Er det første gang dere prøver det?

Flere som har mye luft etter el?? Kjennes ut som livmoren er full av luft :hilarious: det var den beste måten å forklare det på, haha..

Haha ja da blir det nok ikke så mye pause fra tenkingen :hilarious: så gøy å ha e venninne som prøver samtidig! Håper det klaffer rundt samme tid så dere kan gå sammen ❤️
Nei, det blir det nok ikke :hilarious: Ja, det er kjekt å ha noen nærme som en kan prate litt med om dette:happy: Håper også det klaffer samtidig!:D

Hvilken dpo er du i dag?

Synes det ser ut som EL lar vente på seg? Angrer litt på at jeg ikke begynte å teste før cd12, men tempen tilsier jo ikke helt at det har skjedd enda heller...
A65B0486-D417-4CA3-A753-B21392635489.jpeg

Tror jeg må oppdatere:
Isab - 31 - B2 - PP5 - EL 12/4 - IKM 25/4

Hva tror dere, kan jeg ha missa eggløsningen eller var det et egg som prøvde å slippe, men som ikke slapp? Noen som har opplevd så mye stigning også at det sank før det steg igjen?

Ser at temperaturen på klokka har økt i natt også.

Vedlegg

• Screenshot_20230412-132702_Premom.jpg
    Screenshot_20230412-132702_Premom.jpg
    607 KB · Visninger: 71
Nei, det blir det nok ikke :hilarious: Ja, det er kjekt å ha noen nærme som en kan prate litt med om dette:happy: Håper også det klaffer samtidig!:D

Hvilken dpo er du i dag?
2 dpo i dag.. nyter rolige dager før alt jeg kjenner blir symptomer :hilarious:
Har du el i dag? :D

Hva tror dere, kan jeg ha missa eggløsningen eller var det et egg som prøvde å slippe, men som ikke slapp? Noen som har opplevd så mye stigning også at det sank før det steg igjen?

Ser at temperaturen på klokka har økt i natt også.

Mine steg så mye forrige PP på CD 17 at jeg trodde de var positive, men så sank den igjen, temperaturen steg ikke så jeg testet på nytt og da ble den plutselig knallpositiv på CD 21, så det er mulig ja! (Testet ikke CD 19 og 20 da jeg trodde eggløsning hadde vært.. )

53A54244-4BE0-4DE6-8880-6DA7E09C8ED5.png

2 dpo i dag.. nyter rolige dager før alt jeg kjenner blir symptomer :hilarious:
Har du el i dag? :D
Nice! Da er det bare å krysse fingrene og håpe at det sitter hos deg :Heartred

Ganske sikker på at EL er i dag ja. :D

Nice! Da er det bare å krysse fingrene og håpe at det sitter hos deg :Heartred

Ganske sikker på at EL er i dag ja. :D
Jeg ble brått litt usikker på hele greiene, har jeg hatt el?? Noe dritt å ikke vite!

Fantastisk!! Happy humping :D

Back
Topp