Ikm uke 17 ☆

Håper de stiger i morgen :) hvilken eggløsningssmerter har du?

Jeg har stikninger i eggstokkområdet av og på :joyful:
Har hatt svaaaake mensaktige murringer i noen dager, men idag har det begynt med sånne litt kraftigere stikninger. Men av erfaring kan jeg ha det og en stund før eggløsning så jeg syns det er veldig vanskelig å tolke så mye ut i fra det :wacky:

El slim, skal det kunne strekkes langt, liksom? :hilarious:
Her fikk jeg strekt noen millimeter, så usikker om det er el slim:hilarious:
For min del pleier det ikke å strekkes så langt. Men har noen mnd der det er veldig veldig mye, innbiller meg at jeg er veldig fruktbar da, men vet ikke. :hilarious: Hadde antydning til el slim for lørdag, og så merket jeg ingenting og så kom det mye idag tidlig. Så jeg håper det har klaffa bra denne måneden, men er jo fortsatt litt usikker på når og hvor lenge eggløsningen min varer da. Uten el. Test når regner andre seg i dpo???:happy:

Blir ikke spesielt klok på det her, ganske sterke tester siden fredag. Hatt endel elslim siden fredag.. noe lett småmurring, men ikke noen andre symptomer på EL. Mer murring og stikk i dag, men ikke spesielt LH stigning. Tror ikke egget har sluppet, men de testene forvirrer litt kjenner jeg.
Hatt vond hals, men ikke feber. Forventet el i dag( CD12). Men ser vel ut som jeg må være litt mer tålmodig?
Blir bare mer og mer forvirra.. Både i går og i dag har jeg hatt mer symptom på EL(ikke i nærheten av sånn det var forrige syklus). Men i dag er testen svakere igjen. Kan jeg a hatt EL i helga? Ingen av testene over ble ordentlig sterke før etter 5 min. Men så har jeg fått helt hvite streker i testfeltet før testene liksom har klart å ta opp farge.

Jeg drakk salvie te også, livredd for å få lang syklus igjen :hilarious: kanskje vi må prøve hostesaften for å få mer slim?

DA burde det holde, altså!! Hvor lenge blir du borte?
Vi har ikke lagt inn så mye aksjer.. el kræsjet med fødsler i fjøset, så mannen er veldig opptatt. Men vi la inn i går når vi våknet, så hvis el er i dag bør det går fint

10 dpo er neste torsdag, 20.04. Det et jo sykt lenge til :arghh::hilarious:
Føler jeg har prøvd det meste nå, ikke salvie te da, men gjort så mye for at kroppen skal komme i balanse igjen. Nå står trening for tur. :p

Blir borte fra torsdag til søndag. EL er forventet på torsdag, men regner med den kommer litt senere.
Ja er det ikke typisk? Håper det var aksjene som ble lagt inn som gjorde susen ;)

Det går fort! Plutselig så er du på 10 dpo :D

Blir bare mer og mer forvirra.. Både i går og i dag har jeg hatt mer symptom på EL(ikke i nærheten av sånn det var forrige syklus). Men i dag er testen svakere igjen. Kan jeg a hatt EL i helga? Ingen av testene over ble ordentlig sterke før etter 5 min. Men så har jeg fått helt hvite streker i testfeltet før testene liksom har klart å ta opp farge.
Det har jeg også opplevd med EL testene fra babyplan. I dag glemte jeg monitoren min hjemme, så får ikke testa LH i dag :nailbiting:

Jeg har stikninger i eggstokkområdet av og på :joyful:
Har hatt svaaaake mensaktige murringer i noen dager, men idag har det begynt med sånne litt kraftigere stikninger. Men av erfaring kan jeg ha det og en stund før eggløsning så jeg syns det er veldig vanskelig å tolke så mye ut i fra det :wacky:
Godt å høre, det var slik jeg også hadde :) det er ikke lett å vite hvis man ikke temper eller tester.. kjedelig å tro du er i dpo land så har ikke el vært enda :shifty:

For min del pleier det ikke å strekkes så langt. Men har noen mnd der det er veldig veldig mye, innbiller meg at jeg er veldig fruktbar da, men vet ikke. :hilarious: Hadde antydning til el slim for lørdag, og så merket jeg ingenting og så kom det mye idag tidlig. Så jeg håper det har klaffa bra denne måneden, men er jo fortsatt litt usikker på når og hvor lenge eggløsningen min varer da. Uten el. Test når regner andre seg i dpo???:happy:
Det hadde jeg også tenkt :hilarious: jeg startet å telle dpo dagen etter alle el symptomene var borte :dontknow

Føler jeg har prøvd det meste nå, ikke salvie te da, men gjort så mye for at kroppen skal komme i balanse igjen. Nå står trening for tur. :p

Blir borte fra torsdag til søndag. EL er forventet på torsdag, men regner med den kommer litt senere.
Ja er det ikke typisk? Håper det var aksjene som ble lagt inn som gjorde susen ;)

Det går fort! Plutselig så er du på 10 dpo :D
Satser på trenging hjelper på. Tar du vitaminer? :)

Oi, det var noen dager det, kjedelig om el kommer i de dagene. Men om dere får lagt inn aksjer på torsdag morgen så burde det jo holde ❤️

Håper du har rett. De første 5 dagene går nok fint, blir verre når det kommer symptomer :hilarious:

Er det andre her med ustabil syklus som ikke tester hele tida, men venter til f.eks. det man tror kan være kommende mens eller graviditet? Jeg er på CD 27, og i morgen skal jeg, dersom man tenker på gjennomsnittlig sykluslengde i befolkningen, få mensen eller positiv graviditetstest. Er rimelig sikker på at jeg ikke har hatt EL ennå. Gjetter at syklusen ender opp på omtrent femti dagers lengde. Men samtidig er det sånn... Tenk om jeg hadde EL rundt CD 14 uten å merke det? Og så er det noe der likevel?

Forrige gang jeg ble gravid testet jeg negativt på CD 28, CD 35 og CD 42. Jeg fikk ikke mensen, men alle testene var negative. Ga opp og tenkte jeg bare fikk vente på at mensen kom etter tusen år eller noe. Men plutselig kom det så mange rare symptomer at jeg tok en test for moro skyld på CD 56. Den var knallpositiv (2-3 på digital). Det betyr at jeg trolig ble gravid en gang mellom CD 35 og 42. Med andre ord er det kanskje litt tidlig å teste på CD 28, men på den annen side er det greit å vite i tilfelle jeg må holde meg unna alkohol fremover.

Hva tror dere?

NB! Kjenner det i underlivet i dag. Kanskje det er EL? Kanskje det er TR? ELLER KANSKJE TIL OG MED ET EMBRYO!?

Satser på trenging hjelper på. Tar du vitaminer? :)

Oi, det var noen dager det, kjedelig om el kommer i de dagene. Men om dere får lagt inn aksjer på torsdag morgen så burde det jo holde ❤️

Håper du har rett. De første 5 dagene går nok fint, blir verre når det kommer symptomer :hilarious:
Tar omega 3, folat og noe multivitamin og jern. Måtte visst få opp jernlagrene mine.

Ja, håper sånn at den gelen fungerer sånn at spiren sitter. :Heartpink

Dette klarer du! Jeg har troa :D

Hva tenker dere? Eggløsning FØR jobbreise? :D
7D9D486B-1440-422B-8AD7-8441F60EA765.jpeg

Hadde eggløsning i går, knall positiv test på søndag. Vi prøver ikke denne PP’n fordi jeg skal igjennom endometrietest og scratching på mandag. Men vi glemte oss rett og slett i går og hadde sex på selve eggløsningsdagen:facepalm: Så da har vi prøvd likevel, selv om et eventuelt befrukta egg har liten sjanse etter scratching. Men men. Ingen regler uten unntak sier dem vel? :rolleyes:
42DE684D-0F21-4608-9CB5-34090BA2EF3D.jpeg

Last edited:
Tar omega 3, folat og noe multivitamin og jern. Måtte visst få opp jernlagrene mine.

Ja, håper sånn at den gelen fungerer sånn at spiren sitter. :Heartpink

Dette klarer du! Jeg har troa :D
Dette lover godt! Å den gelen MÅ bare hjelpe til så spiren sitter!! Jeg heier!

Å nå ser det ut som el er rett rundt hjørnet jo! Perfekt :excited001

Dette lover godt! Å den gelen MÅ bare hjelpe til så spiren sitter!! Jeg heier!

Å nå ser det ut som el er rett rundt hjørnet jo! Perfekt :excited001
Ja! Virker sånn :D håper så inderlig at det sitter denne mnd, så får jeg 2 januarbarn (forhåpentligvis):Heartpink

Ja! Virker sånn :D håper så inderlig at det sitter denne mnd, så får jeg 2 januarbarn (forhåpentligvis):Heartpink
Håper veldig for dere ❤️ nå må den sitte!
Kanskje det hjelper med jobbreisen, da får du noe annet å tenke på :D

Back
Topp