Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke ordentlig sterke før etter 15-16 dpo forrige gang jeg var gravidBlææ, bekymret... Fikk gravid 1-2 uker på digitaltesten i går, men tok bs idag og liker ikke at strekene er så svake når jeg er 13 dpo
Blææ, bekymret... Fikk gravid 1-2 uker på digitaltesten i går, men tok bs idag og liker ikke at strekene er så svake når jeg er 13 dpo
De der er da ikke svake. Gratulerer og kos deg med graviditeten![]()
Da melder jeg meg ut her og prøver på uke 20, Lykke til dere som ikke har testet enda![]()
Er det ikke pga kjemisk forrige mnd da?Ingen tegn til TR...... Hvor blir den av??? Skjønner ingenting!aldri gått glipp av tanta. Den har vært på dagen i alle år... Har helt stabil syklus, sykt merkelig!
Da jeg hadde kjemisk fikk jeg mensen den dagen jeg skulle og alt. Så er jo stabil... Nei håper den kommer snaaaart!!!Er det ikke pga kjemisk forrige mnd da?
Kanskje du skulle stresse ned litt?stress kan faktisk gjøre så man ikke blir gravid. Viss du hadde el 5/4 er det vel mest sannsynlig IKM i dag. Jeg hadde el 4/4 å TR kom i går dagen er ikke ferdig enda vet duDa jeg hadde kjemisk fikk jeg mensen den dagen jeg skulle og alt. Så er jo stabil... Nei håper den kommer snaaaart!!!
ja dagen er ikke ferdig, helt sant det, plutselig kommer tanta i full galopp i kveldKanskje du skulle stresse ned litt?stress kan faktisk gjøre så man ikke blir gravid. Viss du hadde el 5/4 er det vel mest sannsynlig IKM i dag. Jeg hadde el 4/4 å TR kom i går dagen er ikke ferdig enda vet du![]()
Nei hallo! Er faktisk rosa strek, det blir spennende fremover altså! Håper den stemmer!
Vis vedlegget 113290
Litt vanskelig å få med, men den er tydelig i virkeligheten.... Gøy med litt spenning i hverdagen! Håper for Guds skyld at jeg er gravid, så slipper dere enda en pp med meg som syter og slenger ut hundre tester!