Den blir nok sterkereGleder meg til å se deg på desember!
Håper virkelig det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir nok sterkereGleder meg til å se deg på desember!
Det lurer jeg også på. Jeg har veldig ustabile sykluser, og denne ville vært på 29 dager.Forresten noen som vet hvordan man regner ut syklus, altså det er jo første dag i siste mens det var jo den 7 mars, så står det sykluslengde,må jeg ta den lengden jeg hadde forrige mnd som var på 42 dager da?
Demonterte den stygge bootstesten, og fant fortsatt en svak blå strek... Ser dere Nå da?!
Vis vedlegget 112698
Jepp, jeg ser![]()
Alle mnd er greitÅneijaja. Jeg har foreløpig termin på julaften, så kanskje greit i januar?
Strek idag også, håper jeg er gravid! Ser ut som den er litt sterkere enn i går, testen fra idag, er den nederste![]()
Demonterte den stygge bootstesten, og fant fortsatt en svak blå strek... Ser dere Nå da?!
Vis vedlegget 112698
Ser bra ut dette,blir garantert sterkere i morgenStrek idag også, håper jeg er gravid! Ser ut som den er litt sterkere enn i går, testen fra idag, er den nederste![]()
Jeg ville tatt ett gjennomsnitt av de siste 3 mnd jegForresten noen som vet hvordan man regner ut syklus, altså det er jo første dag i siste mens det var jo den 7 mars, så står det sykluslengde,må jeg ta den lengden jeg hadde forrige mnd som var på 42 dager da?
Ser ingenting på denne jeg
Ser ingenting på denne jeg![]()
Jeg ville tatt ett gjennomsnitt av de siste 3 mnd jeg![]()
Gjennomsnittet er 39 så det ville jeg ha regnet etter , men nå er ikke jeg noen ekspertDesember 39 , Januar hadde jeg en syklus på 34 dager, februar 44 siste mens var 7 feb, ville du tatt rundt 40 dager syklus da, for å finne ca termin?