Ikm uke 16

Forresten noen som vet hvordan man regner ut syklus, altså det er jo første dag i siste mens det var jo den 7 mars, så står det sykluslengde,må jeg ta den lengden jeg hadde forrige mnd som var på 42 dager da?

Forresten noen som vet hvordan man regner ut syklus, altså det er jo første dag i siste mens det var jo den 7 mars, så står det sykluslengde,må jeg ta den lengden jeg hadde forrige mnd som var på 42 dager da?
Det lurer jeg også på. Jeg har veldig ustabile sykluser, og denne ville vært på 29 dager.

Demonterte den stygge bootstesten, og fant fortsatt en svak blå strek... Ser dere Nå da?! :p
ImageUploadedByBV Forum1429165388.848770.jpg

Jeg ville tatt ett gjennomsnitt av de siste 3 mnd jeg :)

Desember 39 , Januar hadde jeg en syklus på 34 dager, februar 44 siste mens var 7 feb, ville du tatt rundt 40 dager syklus da, for å finne ca termin?
Gjennomsnittet er 39 så det ville jeg ha regnet etter , men nå er ikke jeg noen ekspert :)

Har kjøpt cb digital idag, tror ikke jeg bruker den før ikm, når ville dere tatt den i bruk?

Back
Topp